Skocz do zawartości
Siwy1911

A4 B6 Logi do analizy. Padło turbo?

Rekomendowane odpowiedzi

Siwy1911

Witam,

Mógł by ktoś rzucić okiem na moje logi? Turbina wpada w tryb awaryjny przy wyższych prędkościach. 

Logi grupy 003,008,011

http://vaglogger.apphb.com/log/5ec6690e3cd2a450d041a444

Logi drugie grupy 011

http://vaglogger.apphb.com/log/5ec669863cd2a450d041a445

Przy około 4 tyś obrotów za każdym razem turbina się wyłącza (notlauf). 

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jakieś błędy na kompie pokazało?


Wysłane z iPhone wladiego

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siwy1911

Tak. Jak wyłącza turbina pokazuje się błąd przeładowania (17965) po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika błąd znika i wszystko wraca do normy dopóki nie depne do ok 4 tyś obrotow 

 

Jak dobrze rozumiem to w grupie 011 druga kolumna pokazuje zamierzone ciśnienie A trzecia kolumna jakie powinno być?

Edytowane przez Siwy1911

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78

Ciekawe czy geometria na suszarce sądzą nie zawalona

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siwy1911
59 minut temu, Rafi78 napisał:

Ciekawe czy geometria na suszarce sądzą nie zawalona

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
 

Staram się nie mulic silnika 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
1 godzinę temu, Siwy1911 napisał:

Tak. Jak wyłącza turbina pokazuje się błąd przeładowania (17965) po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika błąd znika i wszystko wraca do normy dopóki nie depne do ok 4 tyś obrotow 

Ogólnie może być kilka przyczyn złego doładowania począwszy od przewodów od ciśnienia, zaworku N75 a kończąc właśnie na turbo. Ale najpierw zacznij od najprostszych czyli przewody ewentualnie podmień zaworek bo do turbo zawsze można wrócić i się dobrać.

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siwy1911
Godzinę temu, wladi napisał:

Ogólnie może być kilka przyczyn złego doładowania począwszy od przewodów od ciśnienia, zaworku N75 a kończąc właśnie na turbo. Ale najpierw zacznij od najprostszych czyli przewody ewentualnie podmień zaworek bo do turbo zawsze można wrócić i się dobrać.

Czy jakbym miał nieszczelność w układzie to nie miałbym niedoładowania? (vag pokazuję błąd przeładowania) Zaworek N75 steruje gruszką, a ona jak widać w ostatniej kolumnie pracuje prawidłowo. Ale mogę się mylić... Sprawdzę przewody w wolnej chwili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Marcin nie  cuduj jakbyś miał nieszczelność do było by niedoładowanie turbiny .Auto wpada w tryb awaryjny bo n75 nie jest wstanie zbić ciśnienia zobacz sobie jak pracuje sztanga prawidłowo gr 11 bs ma być płynny skok 11 mm są filmy na youtube jak pracuje sztanga prawidłowo .Także turbo na stół chyba że padł mapsensor na rurze dolotowej ale to się rzadko zdarza 

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

Miałem tak zaraz bo kupnie swojego auta ( bo jakby inaczej ) i miałem ten sam problem. N75 ori za 200zl i po problemie.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Tomek to jest tdi a nie 1.8 T tam masz zmienna geometrie łopatek w turbinie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siwy1911

Turbo po kompletnej regeneracji odzyskało sprawność. Dziękuję za zainteresowanie tematem.

 

Pozdrawiam wszystkich.

 

Temat do zamknięcia

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania