Skocz do zawartości
lech2u

LOGI Prośba o sprawdzenie logów, 2.0 tdi BMN170km a odczucia jakby miał 130km

Rekomendowane odpowiedzi

lech2u

Witam, 

Panowie proszę o pomoc w odczycie logów- audi a3 8p 2006r, 2.0 tdi 170km, oznaczenie silnika BMN

Auto od dłuższego czasu nie przyspiesza jak kiedyś, na moje oko ubyło z 40koni 😞

Silnik jak i soft pełna seria, bez modów.

Czyżby turbina się kończyła?

 

Logi statyczne:

001 - http://vaglogi.pl/log-001_i60cCVU.html

003 - http://vaglogi.pl/log-003_uAM60r.html

004 - http://vaglogi.pl/log-004_7Dvc1.html

013 - http://vaglogi.pl/log-013_MN2LW.html

018 - http://vaglogi.pl/log-018_D8Ncx.html

023 - http://vaglogi.pl/log-023_7194t.html

 

Basic settings:

003 - http://vaglogi.pl/log-003_sFNLCo.html

004 - http://vaglogi.pl/log-004_798in20.html

011 - http://vaglogi.pl/log-011_t3zJs.html

 

Logi dynamiczne:

001 - http://vaglogi.pl/log-001_979S0cu.html

003 - http://vaglogi.pl/log-003_8TJgo.html

004 - http://vaglogi.pl/log-004_dZtrM.html

008 - http://vaglogi.pl/log-008_zkLdBR.html

010 - http://vaglogi.pl/log-010_2aPD0.html

011 - http://vaglogi.pl/log-011_nH82N.html

003+011 - http://vaglogi.pl/log-003_011_jnkLU.html

010+011 - http://vaglogi.pl/log-010_011_d1j90.html

003+008+011 - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2j4pE8.html

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Nie jedzie bo turbina osiąga doładowanie przy 2200 tyś obr zacząłbym od podmiany przepływki i zlogował jeszcze raz gr 3 i 11 jakieś błędy masz zapisane w ecu a jeszcze co jest z egr wygląda jakby wogle nie pracował 

Edytowane przez goldi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lech2u

Przepływka właśnie jest nowa oryginalna także to bym wykluczył. Błędów na ecu 0.

Egr muszę w takim razie sprawdzić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Sprawdz ten egr a tu masz log dynamiczny przepływki  z takiego samego silnika jak twój porównaj sobie 

0.01 1575 325.0 320.0 81.7                    
  0.18 1596 490.0 325.0 100.2                    
  0.35 1617 850.0 510.0 100.6                    
  0.52 1659 850.0 580.0 100.6                    
  0.71 1701 850.0 650.0 100.6                    
  0.88 1722 850.0 740.0 100.6                    
  1.07 1785 850.0 850.0 100.6                    
  1.31 1848 850.0 1000.0 100.6                    
  1.48 1911 850.0 1100.0 100.6                    
  1.64 1974 850.0 1180.0 100.6                    
  1.83 1890 280.0 1275.0 15.0                    
  2.00 1953 290.0 750.0 15.0                    
  2.17 1827 285.0 615.0 15.0                    
  2.36 1617 270.0 565.0 15.0                    
  2.53 1428 255.0 500.0 100.6                    
  2.70 1260 250.0 410.0 100.6                    
  2.89 1050 245.0 375.0 78.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lech2u

A to nie jest tak, że wartości aktualne powinny sie prawie pokrywać z wartościami zadanymi? Bo na tym logu co przesłałeś one dosyć mocno odbiegają od siebie. 

Sorry jeśli źle kombinuje, ale jestem jeszcze zielony w tym temacie😬

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lech2u

Zrobiłem jeszcze dzisiaj test egr w basic settings, poniżej log:

http://vaglogi.pl/log-003_q2pWQ.html

I już kompletnie zgłupiałem, na stronce http://sprawdz.auto.pl/zawor-egr/ wyczytałem, że wysterowanie egr w silnikach PD powinno być w granicach 19%-64% a u mnie jest 0%-40%🤪

Wartości MAF actual w ich przykładzie:

-EGR off ~530mg/R

-EGR on ~200mg/R

Z  tego wynika, że różnice wartości gdy EGR jest w pozycji on lub off powinny być duże, natomiast u mnie są małe --> EGR on ~330mg/R; EGR off ~430mg/R

 

Panowie co myślicie? EGR do czyszczenia czy może jakaś nieszczelność w układzie? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

We wcześniejszym logu co robiłeś w bs on wogle nie pracował coś pewnie robiłeś żle mozna go przeczyśćić wraz z kolektorem ja kolektor wypalałem .Natomiast dalej nie zmienia to faktu co z tą przepływką ewentualnie szukać nieszczelności również sprawdzić ciśnieniowo  intercooler bo tak jak widzisz nie jedzie bo turbo póżno wstaje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania