Skocz do zawartości
Fli

A4 B6 A4 B6 2.0 Fsi AWA prawidłowa praca gruszki podcisnienia sterującej klapami kolektora dolotowego.

Rekomendowane odpowiedzi

Fli

Witam mialem pęknięte ramię gruszki przy kolektorze  dolotowym i nie działało obracanie tych klapek od sterowania długością kolektora. Ramię skleiłem i ładnie ciagnie. Ale podpatrzyłem że we 2.0  alt tym 130km i wszystkich innych silnikach ramię pracuje jakby odwrotnie.

Tzn  Po odpaleniu na jałowych jest ramię w górze, po dodaniu gazu na 3,5tys obrotów ciągnie ramię w dół.

A u mnie na jałowych ciągnie wajchę w dół a jak gazuje to odpuszcza spowrotem - na odwrót.

I nigdzie nie mogę na necie znaleźć jak to ma działać  w AWa wszędzie jest tylko o 2.0alt. 

 

 

Tutaj jak powinna pracować 

https://youtu.be/FIXyQ545D84

A tutaj jak pracuje u mnie 

https://youtu.be/VvDRaGJiIrY

 

 Patrzyłem na napięcie we wtyczce  na wolnych obrotach jest 12-14v(zaworek otwarty i ciągnie wajchę) a po dodaniu gazu spada na 6-7v(zamyka zaworek i odpuszcza wajchę). W tamtych silnikach jest odwrotnie temu wajcha działa odwrotnie i reaguje szybciej bo tu po dodaniu gazu jak zamknie zaworek to przez chwilę jeszcze trzyma podciśnienie, taką mam teorie.

Ktoś wie  jak to powinno działać w silniku AWA albo mógłby podpatrzyć u siebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania