żaden sylikon. nie trzyma się on obudowy i po jakimś czasie puszcza.
jak już to klej poliutetanowy może być do szyb. ale lepiej klej ze szczeliwem np. Wurth jest rzadszy i lepiej wpływa.
sprawdź czy klosze nie mają pęknięć na łączeniu klosza z obudową.
sama wymiana uszczelnienie regulacji często zawodzi po wymianie gumowej uszczelki warto tez zadbać o lepszy odpływ wody . można tez gumowym korkiem zaślepić otwór do regulacji w błotniku żeby woda z odpływu nie lała się bezpośrednio na lampę,
częstym problemem parowa jest również uszkodzony dekiel przetwornicy. pękają przy wkrętach mocujących przetwornice i sama uszczelka czasem się podwija. warto sprawdzić tez oring na oprawce kierunku. wszystkie uszczelki przejechać smarem sylikonowym lub wazelina techniczną. w bixach ważne są jeszcze gumowe odpowietrzniki ( ) jeden jest za kierunkiem ( krótkie gumowe kolanko) drugi za odbłyśnikiem świateł drogowych ( gumowa fajka która z lampy wychodzi aż pod nią ) czasem ich brakuje i jest dziura do lampy.
to tak w skróci o przyczynach parowania bixów.