Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2016.02.18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    żaden sylikon. nie trzyma się on obudowy i po jakimś czasie puszcza. jak już to klej poliutetanowy może być do szyb. ale lepiej klej ze szczeliwem np. Wurth jest rzadszy i lepiej wpływa. sprawdź czy klosze nie mają pęknięć na łączeniu klosza z obudową. sama wymiana uszczelnienie regulacji często zawodzi po wymianie gumowej uszczelki warto tez zadbać o lepszy odpływ wody . można tez gumowym korkiem zaślepić otwór do regulacji w błotniku żeby woda z odpływu nie lała się bezpośrednio na lampę, częstym problemem parowa jest również uszkodzony dekiel przetwornicy. pękają przy wkrętach mocujących przetwornice i sama uszczelka czasem się podwija. warto sprawdzić tez oring na oprawce kierunku. wszystkie uszczelki przejechać smarem sylikonowym lub wazelina techniczną. w bixach ważne są jeszcze gumowe odpowietrzniki ( ) jeden jest za kierunkiem ( krótkie gumowe kolanko) drugi za odbłyśnikiem świateł drogowych ( gumowa fajka która z lampy wychodzi aż pod nią ) czasem ich brakuje i jest dziura do lampy. to tak w skróci o przyczynach parowania bixów.
  2. 1 punkt
    No mam zwrotnie jak cos pisz Sent from my iPhone


×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania