Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Dzisiaj
-
Cześć
-
Z vacu bezpośrednio daje jakieś 0.65 a na węzyku który idzie do gruszki jest 0,5. Czyli według tego co piszesz za mało. To może być przyczyną?
-
Siema
-
Czołem, powoli trzeba zbierać, się do roboty😔
- Wczoraj
-
Mierzyłeś podciśnienie jakie jest na wężyku od gruszki turbiny ma być minimum 0.7 bara
-
Cześć w ten upalny weekend
-
Siemka.
-
Witam auto po programie od 8 lat wcześniej turbinka pięknie wstawała od 1500 obrotów. Od dłuższego czasu turbina wstaje od 2 tysięcy obrotów. Wczoraj włożyłem turbo po regeneracji bo auto strasznie kopcilo myślałem że po regeneracji znowu zacznie wstawać tak jak kiedyś ale nic się nie zmieniło jest tak jak przed regeneracja. Czy może być temu winien jakiś zawór czy coś innego? 2 problemem jest to że wąż idący z turbiny do. Icka przeciera się co trochę o podłużnice macie na to jakiś patent?
- Ostatni tydzień
-
Witojcie ;D
-
Przed chwilą byłem w aptece podłączyłem auto pod vcds i znów błąd 19617 -liniowa sonda lambda z1 s1 przewód zasilający pompy tlenowej p1361 008 przerwa sporadyczny mil zapalona ramka zamrożona obroty 1952 bity 00100000 napięcie 5.100v napięcie 0.000v
-
Witam proszę was o pomoc bo już nie wiem co jest grane a mianowicie a3 8p 1.6 bgu objawy: Rano odpalam jadę do pracy wszystko ok po przejechaniu około 2 km w przedziale 1000-2000obr szarpie przy zmianie biegów powyżej do odcinki ok, dodatkowo od 2800obr silnik wpada w wibracje jak wibrator(😁) auto traci moc ,na jałowym gdy się akcja zaczyna lekko faluje i poszarpuje,na vcds wyskakiwał błąd sporadyczny od sondy 19617 a ostatnio wyskoczył 19617i 3161 a w dziale ABS wyskoczył 1314 uszkodzony sterownik mało tego błędy się da skasować dopiero po ponownym odpaleniu auta i podłączeniu vcds kiedyś wyskoczył błąd od ubogiej mieszanki dodam że rzadko ale czasami objawy ustępują i jeździ się komfortowo i normalnie co sprawdziłem: -wymienilem sondę (orginal NTK)bez zmian stara i nowa takie same parametry test sond starej i nowej wychodzi tak samo 0.0352 Z1 S1 ok gdy dzieje się akcja pisze Z1 S1 nie ok ale po uruchomieniu ponownie auta wraca wszystko do normy -zrobiona szczelność kolektora ssącego 100% -podmieniłem wtryski -adaptacje EGR i przepustnicy adapt ok -cisnienie paliwa po przekręceniu kluczyka 4bar na jałowym 4bar but 4.2bar -temperatury silnika zegarów w vcds takie same -wyczyscilem masę samochodu -czujnik pedału sprzęgła wychodzi na vcds że działa Nie wiem może to ECU siadło może jakieś logi ale jakie ? Pomóżcie !!
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Rafalafa
-
Elo Melo 😂
-
Witam, mam silnik diesla 1.9 tdi 110km. Tutaj przy nadkolu na tym wężu co idzie do chłodniczki zbiera mi się dość dużo oleju (zdjęcie jest jak już wytarłem to szmatką i dałem inną opaskę ale nie wiele to pomaga) jak widać olej wypływa i po czasie cały wąż jest upaprany, z obydwu stron normalnie bym to olał ale diagnosta dwa dni temu na przeglądzie mi powiedział że "turbosprężarka przepuszcza olej" i mam ją wymienić bo ostatni raz mi podbija, że nie może tak być że jest upocone. Dodam że turbo kupiłem używkę z rozbitka , wyczyściłem geometrię i 2 lata już na nim śmigam, samochód nie dymi i dobrze jeździ, turbo wstaje z dołu, nie ubywa mi oleju na bagnecie ani nie przybywa, Jakie jest wasze zdanie? co myślicie? Skąd od razu ten wniosek u faceta że turbo? to stare auto przecież jest. A i odmę wymieniłem razem z tym wężem co wchodzi w blok silnika, co prawda chiński zamiennik ale jest- dla pewności. Czy działa? tego nie wiem. Proszę o porady.
-
Siemanko z rana 😉
-
Cześć.
-
Jak tam przy wieczorze ? Wysłane z mojego SM-F926B przy użyciu Tapatalka
-
hejka
-
Siemanko:) Wysłane z mojego SM-F926B przy użyciu Tapatalka
-
Dobry dzień [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Siemka.
-
Czołem.
-
Siemka Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
-
Cześć