Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2016.06.20 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Mnie tu przesłali żeby zwłoki zbierać a potem malować :D
  2. 1 punkt
    Jako ze to chyba moje pierwsze DIY to prosze to wyrozumialosc :grin: robie jak umiem a ze cos tam wychodzi to i cos tam jezdzi a ze wole sam nic placic... :whistling: Pacjentem dzisiaj byl a4 b5 2000r 2.4 PB oska w avancie... szwagrowe Potrzebne narzedzia: klucz 24/27 lub odpowiedni impus ( jak ori sruba) do odkrecenia sruby przegubu klucz 17 do odkrecenia srub kola klusz 17/18/19 do odkrecenia nakretki wahacza lewarek plus kobylka lub dwa solidne lewarki szczypce srubokret krzyzak/plaski mlotek breszka przedluzka szmatkow sporo czyscik do smarow rekawice piwo/fajki chyba tyle... pierwsze co to trzeba na opuszczonym aucie poluzowac srube przegubu wykorzystujac zazwyczaj przedluzke na opuszczonym aucie luzujemy tez sruby kola najlepiej podniesc auto lewarkiem i opuscic na solidna kobylke - lewarek pozniej sie przyda sciagamy kolo i mamy winowajce uwalonej w smarze felgi i stukania przy ruszaniu na skreconych kolach teraz by komfortowo wyciagnac przegub z polosia z piasty nalezy rozpiac wahacz tylni dolny czyli tzw banana ja robie to w ten sposob ze odkrecam nakretke 17/18/19 bywaja rozne pozniej podnosze calosc zawieszenia za piaste na lewarku i delikatnie pukam w odkrecony wahacz i wychodzi elegancko taki efekt jak juz mamy rozpiety wahacz przedni tylny to skrecamy kola analogicznie dla lewego przegubu od strony kierowcy w prawo dla drugiej strony odwrotnie w odkrecona srube przegubu pukamy mlotkiem i wychodzi nam przegub z piasty praktycznie calkowicie odchylajac troche reka piaste z zawiecha przegub z polosia wychodzi calkowicie teraz fajny patent by sciagnac przegub stary z polosi wkrecamy srube majac zapiety bieg az wyskoczy z polosi i polowa roboty za nami... sciagamy wszystkie stare uszczelniacze i zabezpieczenia i dokladnie czyscimy polos... najlepiej wykorzystac porzadny czyscik rozpuszczajacy stare smary i zanieczyszczenia zakladamy nowe uszczelnienia i zapezpieczenia plus nowa oslone przegubu w przegub walimy solidnie smaru z zestawu pomagajac sobie palcem by wszedzie w srodku ten smar byl przeguby z najwyzszej polki sa juz nasmarowane fabrycznie... teraz taka opreacja ze nowy przegub nakladamy na polos wkrecamy troche srube w przegub i trzeba stuknac poprzez ta srube z wyczuciem mlotkiem by przegub wskoczyl na swoje miejsce przeskakujac zabezpieczenie smar ktory nam ewentualnie zostal nakladamy tutaj... naciagamy oslone na przegub i zaciskamy opaske... sa rozne opaski... czasem takie ktore wymagaja specialnych zaciskaczy mozna wg mnie zastosowac tez opaske slimakowa - mam taka w a4 1.8 i spisuje sie bardzo dobrze - nic nie ociera i nie ma zadnej roznicy w wywazeniu wazne napewno by to bylo solidnie zacisniete bo jak oslona spadnie z przegubu to syf sie dostanie i po przegubie... analogicznie zakladamy przegub tak jak go wyciagnelismy skrecamy sruba delikatnie i spinamy zawieche z powrotem z wahaczem latwiej bedzie jak skrecimy kierownica w druga strone - dla lewej calkowicie w lewo wazne by zakrecac wahacz na podniesionym zawieszeniu - lewarek pod piaste i do gory zakladamy kolo skrecamy srubami wyciagamy kobylke/lewarek opuszczamy kolo... i na ziemi dokrecamy porzadnie srube przegubui oczywiscie sruby kola chyba tyle... czas operacyjny od 30minut do max 1,5h z przerwa na piwo/fajke/szukanie potrzebnych kluczy jak ktos ma uwagi lepsze sposoby itp prosze smialo pisac... enjoy :hi:
  3. 1 punkt
    Witam klubowiczów od pewnego czasu szukam lotki klapy bagażnika na wzór S4 b5 sedan na allegro zamiennik http://allegro.pl/lip-spoiler-lotka-klapy-audi-a4-b5-s4-s-line-abs-i5715386138.htmlwykonany z tworzywa ABS lecz nw czy zda egzamin stąd moje pytanie czy ktoś z was również miał ten dylemat z tą lotką ? Czy warto się w to bawić ? A może ma ktoś na sprzedaż orginalną ;D ? Dzięki z góry za pomoc.
  4. 1 punkt
    Odświeżam lekko kotleta Las samobójców fajny film :thumbsup:


×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania