Skocz do zawartości
tomcrack27

Luźne pogaduchy

Rekomendowane odpowiedzi

wladi

jebniemy se po 3 litry i ch*j :zab:

:2smiech:  :2smiech:  :2smiech:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

W 3.0 TDI ja bym się nie pchal bez góry pieniędzy

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

W 3.0 TDI ja bym się nie pchal bez góry pieniędzy

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wajola

ta.wszysci kupcie a6 .a a4 ciekawe kto bedzie jeżdził. :whistling:

Walasninie xD

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jozek726

W 3.0 TDI ja bym się nie pchal bez góry pieniędzy

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

 

no coś w tym jest niestety , też myślałem o 3.0 ale jak rozważyłem jakie są koszty napraw to dałem sobie luz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Może macie rację alternatywą jest dobry program i zmiana paru gratów  :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

ta.wszysci kupcie a6 .a a4 ciekawe kto bedzie jeżdził. :whistling:

Ja i moje truchlo które do smierci bede ujeżdżał  :decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Jest 4.2 mpi o mocy 335KM

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Sorry powaliło mi się , jest BAT , a miałem bardziej na myśli ze rozrząd już na łańcuchu jak w fsi ...sorry za zamęt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Sorry powaliło mi się , jest BAT , a miałem bardziej na myśli ze rozrząd już na łańcuchu jak w fsi ...sorry za zamęt

A no widzisz właśnie miałem sprawdzać czy tam czasem nie ma łańcucha. No to z dupki.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

[Dodano: 26 marca 2016 - 14:00]

Do tego tam jest tylko automat i dupka x2.

Na A4k jest aktualnie b7 2.0TFSI w manualu za 34k

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Co do 3.0 tdi , koszta rzeczywiście mogą być duże ale jest to spowodowane tym ze bardzo ale to bardzo cieżko znaleźć cos zadbanego z małym przebiegiem ... Takie auta ludzie kupują jako nowe żeby nawalać mega przebiegi na autostradach a pózniej jak polski handlarzy a ściągnie 300tys km z budzika a polaczek zaślepiony kupi takie v6 i mu walnie rozrząd to się biorą pózniej historie jaki to awaryjny silnik ...

W 1.9 nawet jak zajeżdżony to co tam może paść , wałek , pompki ... Jednak jak ktoś chce mieć cos bardziej komfortowego , szybszego musi się to wiązać z kosztami ..."taki mamy klimat" Spalanie tez jest na innym poziomie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Dziadek Panem to Ty będziesz ale mojego siusiaka jak będziesz go ssał  :2smiech:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Nie twierdzę ze jest inaczej ale jakoś nie uśmiecha mi się Zafira, Touran, albo Sharan :-)

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wajola

O kuwa nieźle wladi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

OGR pomysl nad a8 d3 , do 2005 masz 4.2 mpi na paskach ...tyle tylko ze jak nie chcesz autoramu to du*a , No i tam zawsze jest pneumatyka ...

...ja podchodzę do tego tak : takie droższe elementy wymieniasz raz na 300-400tys km ... Wiec jak trafisz na taka wymianę trzeba to jakoś przełknąć ale pózniej masz spokój , nie robisz tego co rok ... Tak samo kiedyś było płakanie ze zawieszenie w a4 jest takie awaryjne ze w 80 tce były tuleje i za grosze je robiłeś i z bani ... Niestety chcemy mieć coraz bardziej wygodne auta , szybsze i oszczędne ... Żeby to osiągnąć trzeba iść w technologie która jest droga ... Z niczego się nie naru.ha :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Dziadek Panem to Ty będziesz ale mojego siusiaka jak będziesz go ssał :2smiech:

A Ty impotentem jak Ci go odgryzie :-P

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Dziadek Panem to Ty będziesz ale mojego siusiaka jak będziesz go ssał  :2smiech:

O w końcu zauważył :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Spokojnie Ogr on jest delikatny znam to z autopsji  :grin:  :grin:  :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Spokojnie Ogr on jest delikatny znam to z autopsji  :grin:  :grin:  :grin:

Się wie :polew:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wajola

Za robotę się weźcie! Jajka ubijac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Się wie :polew:

Ty się tak nie ciesz bo nawet nie pamiętasz już jak ciągnąłeś Prezesowi  :2smiech:  :2smiech:  :2smiech:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

OGR pomysl nad a8 d3 , do 2005 masz 4.2 mpi na paskach ...tyle tylko ze jak nie chcesz autoramu to du*a , No i tam zawsze jest pneumatyka ...

...ja podchodzę do tego tak : takie droższe elementy wymieniasz raz na 300-400tys km ... Wiec jak trafisz na taka wymianę trzeba to jakoś przełknąć ale pózniej masz spokój , nie robisz tego co rok ... Tak samo kiedyś było płakanie ze zawieszenie w a4 jest takie awaryjne ze w 80 tce były tuleje i za grosze je robiłeś i z bani ... Niestety chcemy mieć coraz bardziej wygodne auta , szybsze i oszczędne ... Żeby to osiągnąć trzeba iść w technologie która jest droga ... Z niczego się nie naru.ha :D

No myślałem ale aż takiej krowy nie potrzebuje.

W C6 jest jeszcze 2.4 ale to już będzie muł :-/

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

C6 w avancie to maleństwo tez nie jest , niedużo krótszy od a8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

:hi:



[Dodano: 26 marca 2016 - 14:37]

He he lubie dyskucje typu gaz do zapalniczek gnojowa do tirow...

 

prawda jest taka ze silnik silnikowi nie rowny tak samo jak auto autu...

 

sa silniki co lubia gaz i sie nie psuja i takie co nie lubia

 

tak samo jak fachowcy co zakladaja i zakladaja...

 

temat rzeka...

tak jak i z dieslem...

 

kazdy ma inne oczekiwania i inny budzet i nie da sie tego porownac....

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
harry19-19

Co do 3.0 tdi , koszta rzeczywiście mogą być duże ale jest to spowodowane tym ze bardzo ale to bardzo cieżko znaleźć cos zadbanego z małym przebiegiem ... Takie auta ludzie kupują jako nowe żeby nawalać mega przebiegi na autostradach a pózniej jak polski handlarzy a ściągnie 300tys km z budzika a polaczek zaślepiony kupi takie v6 i mu walnie rozrząd to się biorą pózniej historie jaki to awaryjny silnik ...

W 1.9 nawet jak zajeżdżony to co tam może paść , wałek , pompki ... Jednak jak ktoś chce mieć cos bardziej komfortowego , szybszego musi się to wiązać z kosztami ..."taki mamy klimat" Spalanie tez jest na innym poziomie ...

moje autko ma przejechane 267000 i lata jak rakieta :D , fakt części drogie np same filtry+olej z ASO koszt 1000zł + robota 200zł ;) a odnośnie części zamiennych to za same części filtry+ olej to 600 zł + 50 zł robota  , masz rację ciężko jest sprzedać A6 C6 bo każdy się boi V6 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Harry weź Ty się nie wypowiadaj na temat części z Aso ok  :facepalm:  :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania