Skocz do zawartości
uszol

B5 ELITE

Rekomendowane odpowiedzi

Seikokilla

To mówisz że świeży lakier będziesz palił  :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Misiek95

Ja przez ten negatyw z przodu to w tym roku auta nie opuszczam po zimie :thumbdown:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
surprise

72a62ef81da9ff450938c720a13bc153.jpg

Zrobiłem fotkę na warsztacie.

Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu Tapatalka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

hmmm szkoda nowego lakieru  :kwasny:  zanim do domu dojedziesz to przytrzesz  :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

72a62ef81da9ff450938c720a13bc153.jpg

Zrobiłem fotkę na warsztacie.

Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu Tapatalka.

za duzy balon :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Ja przez ten negatyw z przodu to w tym roku auta nie opuszczam po zimie :thumbdown:

 

Ja sie zastanawiam czy tak nie zostawić na zime jest teraz hehehe

[Dodano: 16 czerwca 2016 - 07:28]

72a62ef81da9ff450938c720a13bc153.jpg

Zrobiłem fotkę na warsztacie.

Wysłane z mojej Nokii 3310 przy użyciu Tapatalka.

 

225/40/18 ET43 ?

Edytowane przez OGr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
surprise

Ja sie zastanawiam czy tak nie zostawić na zime jest teraz hehehe

[Dodano: 16 czerwca 2016 - 07:28]

 

225/40/18 ET43 ?

225/45/17 ET43 

 

TYŁ 235

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

po co ci z tyłu 235?  te fele są 7 albo 7,5 szerokie co nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
surprise

@@Seikokilla tak kupiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

@@surprise a co z błotnikiem ? Z tym na naprawę to raczej za późno.  Ja mniej o wiele miałem na rancie i musiałem zmieniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
surprise

Jak jechałem w cztery osoby to mi trochę ocierało to nadkole to plastikowe z tyłu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A z przodu jak ? 

Mimo wszystko pasuje coś urwardzić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
surprise

Nie zrozumiałem Cię @@jacek70 

Z przody na zakrętach mi trochę tarło ale zwęzili i zaklepali mi ten ranty w błotnikach przednich i już jest spoko (opona 225)

Z tyłu (opona 235) i opona się chowa w nadkolu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Jak jechałem w cztery osoby to mi trochę ocierało to nadkole to plastikowe z tyłu. 

 

Czym się przejmujesz ? Wytrze się w końcu ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Nie no spoko . ☺

Ale w pytaniu chodziło mi o to co zrobisz z tą rdzą na ranie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
surprise

Nie ma żadnej rdzy auto ma nowy lakier  :D  a teraz nic nie trze o blachę.



[Dodano: 22 czerwca 2016 - 13:00]

Czym się przejmujesz ? Wytrze się w końcu ;-)

 

już się wytarło  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Może źle coś zatrybiłem patrząc na tą fotę.

72a62ef81da9ff450938c720a13bc153.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

Nic zobaczysz sam, szkoda nowego lakieru i kasy jak masz mieć błotnik ale BucCustoms  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

@@Seikokilla

Dokończymy tu rozmowe z fb emoji1.png

Mówisz, że wieszaki potraktować młotkiem i wydech pójdzie do góry? czy jeszcze coś oprócz tego? Twardsze gumy na przykład?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

nie nic z tych rzeczy nie robiłem. lekko tylko były wieszaki podgięte i tyle. te fajki dobrze leżały ale nie były jakieś duże, raptem 2x75mm ale efekt był zadowalający. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

uszol, jakim cudem masz problem z wydechem w ośce ? w Quattro tak ale w ośce możesz spokojnie sadzać bez kombinacji. No chyba że masz gumy już tak wytyrane to kup nowe albo z poliuretanu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Problemu nie mam żadnego, chce troche podnieść końcowke ultera do góry żeby ladniej była spasowana z dokładką.

Jeśli masz namiar na poliuretanowe wieszaki to pisz bo ja szukam i znaleźć nie moge. A gumy są zdrowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

To coś masz nie tak bo u mnie praktycznie są ciut pod dokładką a gumy mają już z dwa lata. Olkusz Poliuretany wpisz w google.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Masz 1.9, pierwsza sprawa taka, że możesz miec mocniejsze gumy mocujące bo wydech może ważyc więcej.

Druga sprawa u Ciebie z tłumika końcowego wychodzą dwie fajki, które uciałeś i montujesz ultera bezpośrednio do tłumika.

Trzecia sprawa Ty masz 2x80mm ja 2x90mm, waga też robi swoje - trzymałem tego ultera w ręce i naprawde jak na końcówke wydechu jest ciężki.

U mnie tłumik końcowy jest daleko, daleko i ulter wisi wspawany na rurze, nawet masz zdjecie mojego wieszaka Y.

 

1456751878-U1445.jpg

 

A tak to wygląda na aucie, tak jak mówie tragedii nie ma ale lepiej by wyglądało z bliska jakby był podciągnięty troszkę do góry.

No i na dziurach troszke hula sobie po tej dokładce co też za przyjemnie nie wygląda.

 

1463379381-U1445.png

 

Dzięki za namiary na poliuretan. :msn-wink:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania