Skocz do zawartości
uszol

B5 ELITE

Rekomendowane odpowiedzi

uszol

Panowie, bez ot tutaj :msn-wink:



[Dodano: 23 lipca 2016 - 14:00]

Szybkie pytanie, czy kły, odboje jak zwał tak zwał(mocowania przedniego zderzaka), które same są przymocowane do pasa przedniego posiadają regulacje góra/doł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Jasne że tak. Masz tam takie tuleje w które wkrecasz śruby zderzaka i nimi możesz kręcić góra dół.

Naciapane z bagażnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

W takim razie biore sie za pasowanie przodu bo szpara między maską a zderzakiem strasznie szpeci 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Działaj, w razie W dzwon lub pisz jakbyś miał problem ze spasowaniem czegoś. Sam to spasowywalem dobrych kilka godzin :-/

Naciapane z bagażnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ryba85

jest troche zabawy przy tym .ale jak są slizgi wyrobione to itak nie ustawisz ładnie koło błotników .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Czasami problemem też są same mocowania/gniazda ślizgu do blotnika. Jak jakiś nie trzyma to i ślizg będzie odlazil.

Swoją drogą to ostatnio pytałem w ASO o tylne ślizgu ale niestety już ponoć nie do dostania. Przednie jeszcze były to złapałem.

Naciapane z bagażnika...

Edytowane przez OGr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Czasami problemem też są same mocowania/gniazda ślizgu do blotnika. Jak jakiś nie trzyma to i ślizg będzie odlazil.

Swoją drogą to ostatnio pytałem w ASO o tylne ślizgu ale niestety już ponoć nie do dostania. Przednie jeszcze były to złapałem.

Naciapane z bagażnika...

 

Mocowania to wycięte kwadraciki w błotniku tak na prawde, żeby tam nic sie nie osuwało to gruba śrubka podkładka z jednej i drugiej strony, nakrętka od wew i wtedy dopiero to trzyma - bynajmniej tak zrobiłem u siebie  :msn-wink:

 

Tył u mnie idealny spasowany jest, ślizgi jak nówki ale to tylko i wyłącznie dlatego, że przez 16 lat ściągany był chyba tylko raz do lakierowania gdy auto wpadło w moje ręce, martwi mnie to że części w aso do b5 już zaczyna brakować.. 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Mocowania to wycięte kwadraciki w błotniku tak na prawde, żeby tam nic sie nie osuwało to gruba śrubka podkładka z jednej i drugiej strony, nakrętka od wew i wtedy dopiero to trzyma - bynajmniej tak zrobiłem u siebie  :msn-wink:

 

Tył u mnie idealny spasowany jest, ślizgi jak nówki ale to tylko i wyłącznie dlatego, że przez prawie 15 lat ściągany był chyba tylko raz do lakierowania gdy auto wpadło w moje ręce, martwi mnie to że części w aso do b5 już zaczyna brakować.. 

 

Tak ale jak w coś rąbniesz to błotniki Ci powygina kolego i tyle będziesz miał z tej rzeźby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

To jak w ori jest? Pewnie są te śmieszne spinki nagwintowane założone nie? Przez nie właśne te ślizgi pewnie tak ujowo trzymają :kwasny:

No cóż coś za coś... poza tym myślę, ze przy drobnej kolizji to prędzej zderzak ze ślizgów wyrwie niż pognie błotnik przez to że jest dobrze przymocowany do niego ślizg, ten torx wkręcany w ślizg od strony nadkola(zabezpieczający zderzak przed wyskoczeniem ze ślizgów) jest tak miękki, że troszkę siły i pęka w szwach a zderzak pięknie ze ślizgów zeskakuje

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość OGr

Ja mam wszystko nowe, łącznie ze slizgami i ładnie się trzyma. Zderzak ze ślizgow tak łatwo nie wyskakuje. Szybciej właśnie sam ślizg wyleci. Zresztą zderzak masz jeszcze od strony nadkola przecież przykrecony. Tam też wstawiłem nowe blaszki i śruby.

Jak Ci siedzi dobrze to zostaw ale miej na uwadze ze koszty przy sltuczce będziesz miał większe.

Naciapane z bagażnika...

Edytowane przez OGr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Nie zalega komuś górna obudowa kierownicy, porysowałem swoją trochę przy targaniu zegarów i razi mnie w oczy. 

dodano 34 minut później

Co wy na to? JR23 18" 8,5

Wzór prawie identyczny jak dare lm, ale szerszy rant :decayed: będą?

jr23.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Jeszcze feli nie wybrałeś :P 

 

Ładna fela ale jakoś nie widzę felg z tak mega rantem do b5 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Ma być tłusto, bedo negatywy :zoltek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Ważne żeby Tobie się podobało :)

A patrzyles na cos bez rantu z wklęsłym środkiem?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Wg mnie takie felgi sa dobre do a4 b8, a7, a5 do aut bardziej nowoczesnych a be pińc ma wyglądać tak :zoltek:  

c0acaeb6c385b31dafb7db5358f7477b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Rant był dobry w b3 i b4  :P

Wrzucę jedno zdjęcie ;D

 

 

406249_220663214682058_196857060396007_541854_940447654_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Druga sprawa to tez pieniadz, takie felgi na prawde duzo kosztuja a kupowac podjebki rotorow za 2k to nie sztuka nie sa zle ale tak jak mowilem zbyt nowoczesne dla mnie :zoltek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

:ok: 

 

Z rantem widzialem jeszcze fajne bbs z trochę mniejszym rantem niz te co wysłałeś.  Ale zdjęcie mam na kompie.... Jak bede na chacie to poszukam i podeślę fotkę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Zapewne myslisz o BBS LM, mialem brac replike ich czyli DARE LM ale jak zobaczylem te japan racingi wczoraj to szybko zmienilem zdanie :zoltek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Chyba tak. Z tego co slyszlaalem to JP sa dość dobrej jakości. Zreszta maja kilka fajnych modeli ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi

@uszol

planuje duże ranty żeby na kołyskę potem przerobić

 

kołyska.jpg

Edytowane przez Mepi_oca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Idzie ogarnac test zegarów po przekręceniu zapłonu w b5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fazi

Tak
Montując vfiz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Widziałem właśnie że kowi teraz sie z tym buja, ile taka impreza?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fazi

Kowi cennik wrzucał na battalionie

dodano 0 minut później

Narazie test działa tylko na wskazowce predkosciomierza ale ma być update softu żeby obrotomierz też ruszył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania