uszol 525 #2776 Napisano 23 lip 2016 12:00:05 Panowie, bez ot tutaj :msn-wink: [Dodano: 23 lipca 2016 - 14:00]Szybkie pytanie, czy kły, odboje jak zwał tak zwał(mocowania przedniego zderzaka), które same są przymocowane do pasa przedniego posiadają regulacje góra/doł? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość OGr #2777 Napisano 23 lip 2016 12:06:30 Jasne że tak. Masz tam takie tuleje w które wkrecasz śruby zderzaka i nimi możesz kręcić góra dół. Naciapane z bagażnika... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2778 Napisano 23 lip 2016 12:07:57 W takim razie biore sie za pasowanie przodu bo szpara między maską a zderzakiem strasznie szpeci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość OGr #2779 Napisano 24 lip 2016 06:03:31 Działaj, w razie W dzwon lub pisz jakbyś miał problem ze spasowaniem czegoś. Sam to spasowywalem dobrych kilka godzin :-/ Naciapane z bagażnika... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba85 342 #2780 Napisano 24 lip 2016 06:07:22 jest troche zabawy przy tym .ale jak są slizgi wyrobione to itak nie ustawisz ładnie koło błotników . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość OGr #2781 Napisano 24 lip 2016 06:11:39 (edytowane) Czasami problemem też są same mocowania/gniazda ślizgu do blotnika. Jak jakiś nie trzyma to i ślizg będzie odlazil. Swoją drogą to ostatnio pytałem w ASO o tylne ślizgu ale niestety już ponoć nie do dostania. Przednie jeszcze były to złapałem. Naciapane z bagażnika... Edytowane 24 lip 2016 06:13:02 przez OGr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2782 Napisano 24 lip 2016 09:53:53 (edytowane) Czasami problemem też są same mocowania/gniazda ślizgu do blotnika. Jak jakiś nie trzyma to i ślizg będzie odlazil. Swoją drogą to ostatnio pytałem w ASO o tylne ślizgu ale niestety już ponoć nie do dostania. Przednie jeszcze były to złapałem. Naciapane z bagażnika... Mocowania to wycięte kwadraciki w błotniku tak na prawde, żeby tam nic sie nie osuwało to gruba śrubka podkładka z jednej i drugiej strony, nakrętka od wew i wtedy dopiero to trzyma - bynajmniej tak zrobiłem u siebie :msn-wink: Tył u mnie idealny spasowany jest, ślizgi jak nówki ale to tylko i wyłącznie dlatego, że przez 16 lat ściągany był chyba tylko raz do lakierowania gdy auto wpadło w moje ręce, martwi mnie to że części w aso do b5 już zaczyna brakować.. Edytowane 24 lip 2016 10:05:08 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość OGr #2783 Napisano 24 lip 2016 10:05:29 Mocowania to wycięte kwadraciki w błotniku tak na prawde, żeby tam nic sie nie osuwało to gruba śrubka podkładka z jednej i drugiej strony, nakrętka od wew i wtedy dopiero to trzyma - bynajmniej tak zrobiłem u siebie :msn-wink: Tył u mnie idealny spasowany jest, ślizgi jak nówki ale to tylko i wyłącznie dlatego, że przez prawie 15 lat ściągany był chyba tylko raz do lakierowania gdy auto wpadło w moje ręce, martwi mnie to że części w aso do b5 już zaczyna brakować.. Tak ale jak w coś rąbniesz to błotniki Ci powygina kolego i tyle będziesz miał z tej rzeźby. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2784 Napisano 24 lip 2016 10:19:32 (edytowane) To jak w ori jest? Pewnie są te śmieszne spinki nagwintowane założone nie? Przez nie właśne te ślizgi pewnie tak ujowo trzymają :kwasny: No cóż coś za coś... poza tym myślę, ze przy drobnej kolizji to prędzej zderzak ze ślizgów wyrwie niż pognie błotnik przez to że jest dobrze przymocowany do niego ślizg, ten torx wkręcany w ślizg od strony nadkola(zabezpieczający zderzak przed wyskoczeniem ze ślizgów) jest tak miękki, że troszkę siły i pęka w szwach a zderzak pięknie ze ślizgów zeskakuje Edytowane 24 lip 2016 10:20:35 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość OGr #2785 Napisano 24 lip 2016 10:34:34 (edytowane) Ja mam wszystko nowe, łącznie ze slizgami i ładnie się trzyma. Zderzak ze ślizgow tak łatwo nie wyskakuje. Szybciej właśnie sam ślizg wyleci. Zresztą zderzak masz jeszcze od strony nadkola przecież przykrecony. Tam też wstawiłem nowe blaszki i śruby. Jak Ci siedzi dobrze to zostaw ale miej na uwadze ze koszty przy sltuczce będziesz miał większe. Naciapane z bagażnika... Edytowane 24 lip 2016 10:36:30 przez OGr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2786 Napisano 24 lip 2016 11:02:28 Nie zalega komuś górna obudowa kierownicy, porysowałem swoją trochę przy targaniu zegarów i razi mnie w oczy. dodano 34 minut później Co wy na to? JR23 18" 8,5 Wzór prawie identyczny jak dare lm, ale szerszy rant będą? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Norbas 362 #2787 Napisano 4 sie 2016 17:21:36 Jeszcze feli nie wybrałeś :P Ładna fela ale jakoś nie widzę felg z tak mega rantem do b5 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2788 Napisano 4 sie 2016 17:24:54 Ma być tłusto, bedo negatywy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Norbas 362 #2789 Napisano 4 sie 2016 17:31:04 Ważne żeby Tobie się podobało :) A patrzyles na cos bez rantu z wklęsłym środkiem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2790 Napisano 4 sie 2016 17:37:49 Wg mnie takie felgi sa dobre do a4 b8, a7, a5 do aut bardziej nowoczesnych a be pińc ma wyglądać tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Norbas 362 #2791 Napisano 4 sie 2016 17:44:15 Rant był dobry w b3 i b4  :P Wrzucę jedno zdjęcie ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2792 Napisano 4 sie 2016 17:52:40 Druga sprawa to tez pieniadz, takie felgi na prawde duzo kosztuja a kupowac podjebki rotorow za 2k to nie sztuka nie sa zle ale tak jak mowilem zbyt nowoczesne dla mnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Norbas 362 #2793 Napisano 4 sie 2016 18:00:53 :ok: Z rantem widzialem jeszcze fajne bbs z trochę mniejszym rantem niz te co wysłałeś. Ale zdjęcie mam na kompie.... Jak bede na chacie to poszukam i podeślę fotkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2794 Napisano 4 sie 2016 18:02:57 Zapewne myslisz o BBS LM, mialem brac replike ich czyli DARE LM ale jak zobaczylem te japan racingi wczoraj to szybko zmienilem zdanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Norbas 362 #2795 Napisano 4 sie 2016 18:09:29 Chyba tak. Z tego co slyszlaalem to JP sa dość dobrej jakości. Zreszta maja kilka fajnych modeli ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mepi 13 #2796 Napisano 4 sie 2016 20:34:05 (edytowane) @uszol planuje duże ranty żeby na kołyskę potem przerobić Edytowane 4 sie 2016 20:34:37 przez Mepi_oca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2797 Napisano 7 sie 2016 20:10:24 Idzie ogarnac test zegarów po przekręceniu zapłonu w b5? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fazi 2 #2798 Napisano 7 sie 2016 20:12:11 Tak Montując vfiz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2799 Napisano 7 sie 2016 20:14:16 (edytowane) Widziałem właśnie że kowi teraz sie z tym buja, ile taka impreza? Edytowane 7 sie 2016 20:14:30 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fazi 2 #2800 Napisano 7 sie 2016 20:16:14 Kowi cennik wrzucał na battalionie dodano 0 minut później Narazie test działa tylko na wskazowce predkosciomierza ale ma być update softu żeby obrotomierz też ruszył Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach