Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Arkadiush

Ja u siebie w Notę 4 mam 5.1.1

Natomiast Moja w S6 Edge ma 6.1

Wysłane z tostera

[Dodano: 05 lipca 2016 - 17:05]

ma ktoś 6 ? :whistling:  ja do tej pory nie mam aktualizacji :facepalm2:  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

Ostatnio postawiłem na huawey czy jak mu tam i jestem zadowolony bardzo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

Ostatnio postawiłem na huawey czy jak mu tam i jestem zadowolony bardzo ;)

ja mam note 4 ale czekam na aktualizację na 6 i uj dalej nie ma  :facepalm2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Ja w Note3 mam Kitkata 4.4 .  Miałem aktu na 5 czy też 5.1 ale nie chcę dziękuję bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

Ja w Note3 mam Kitkata 4.4 .  Miałem aktu na 5 czy też 5.1 ale nie chcę dziękuję bardzo.

ja czekam na 6 i uj nie ma a w Polsce jest  :facepalm2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

5 się bawiłem na innych modelach - nie chcę . Nie odpowiada mi.  6 nie miałem okazji. Ale myślę że też nie skorzystam.  Bo niby co może się u mnie poprawić ?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

5 się bawiłem na innych modelach - nie chcę . Nie odpowiada mi.  6 nie miałem okazji. Ale myślę że też nie skorzystam.  Bo niby co może się u mnie poprawić ?? 

ja mam obecnie u siebie 5 daje rade a Monia ma na S6 Edge i jest różnica w menu aplikacjach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A jak się to ma do pamięci ile zajmuje ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

A jak się to ma do pamięci ile zajmuje ? 

nie zajmuje dużo Aktualizacja waży 1327,90 MB. więc nie jest tak tragicznie jeżeli chodzi o note 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Szkoda że nie można zrobić aktualizacji na próbę a w razie czego można wrócić do poprzedniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

Szkoda że nie można zrobić aktualizacji na próbę a w razie czego można wrócić do poprzedniej.

dobra opcja ale widzisz ja w Anglii nie mam jej w ogóle ;/ w Polsce od 3 miechów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak że niby można powrócić do poprzedniego Antka bez utraty danych i totalnego resetu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

Jak że niby można powrócić do poprzedniego Antka bez utraty danych i totalnego resetu ??

aktualizacji nie ma  :facepalm2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No to lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

czekam 3 miesiące i dalej lipa  :facepalm2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

Panowie mam problem z fonem :facepalm:

 

Pacjent Samsung galaxy S5 Neo mniej więcej od godziny 15 mój fon jak chcę gdzieś zadzwonić pokazuje mi komunikat " Nie nawiązano z siecią " Sieć Orang , jak dzwonie z innego telefonu na biuro obsługi to przecież szlak mnie trafia bo do tej pory nie mogę się do nich dodzwonić . Jakiś pomysł ? parę razy wyciągałem kartę sim i nic nie pomogło :facepalm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78

Może wróc do ustawień fabrycznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Bartek najwidoczniej Orange ma jakiś problem...próbowałeś wysyłać smsy? Czy do Ciebie można się dodzwonić?

iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Zrób reset telefonu jak nie pomoże to Serwis .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78

Bardzo możliwe że jest winna po stronie operatora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Sprawdziłem nie mogę się dodzwonić do Ciebie...nie nasz innego telefonu żeby sprawdzić tą kartę

iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

Wkładałem inną kartę sim i tego samego operatora i dalej to samo " niezarejestrowano w sieci " a moja karta u zony działa także to wina fona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Aaa no to mów od razu...ustawienia fabryczne albo zrób twardy reset czyli

https://youtu.be/SVQUl2ffkyk

iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak jest stary telefon , może od razu Operatorowi na pysk go reklamować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

to coś takiego jak przywrócenie ustawień fabrycznych



[Dodano: 07 lipca 2016 - 20:44]

Jak jest stary telefon , może od razu Operatorowi na pysk go reklamować ?

 telefon ma pól roku chyba oddam go na reklamacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania