Skocz do zawartości
wozny hel

A4 B8 Skrzynia s-tronic

Rekomendowane odpowiedzi

wozny hel

Koledzy co powiecie na temat skrzyni S-tronic 8 stopniowa wady i zalety 

 

Edytowane przez Dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

W audi skrzynie dwusprzęgłowe nazywają się s-tronic , staramy się nie siać zamieszania więc poprawiłem a jeżeli 8 biegów to jest to chyba tiptronic, s-tronie jest 7 biegowy mi się wydaje😏

Edytowane przez Dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wozny hel

Dziadek właśnie jest 8 stopniowa to ta skrzynia będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek
9 godzin temu, wozny hel napisał:

Dziadek właśnie jest 8 stopniowa to ta skrzynia będzie ok

Mam w A5 2017 rok s-tronic i jest 7 biegówy , to samo w sensie ilości przełożeń jest w A6 c7 , A7 -  na podstawie mojej wiedzy 8 biegowe to zwykłe skrzynie ZF ze sprzęgłem hydrokinetycznym w nomenklaturze Audi nazywane Tiptronic - co ciekawe np w europie A6 c7 miało s-tronic (7G) a w stanach wkładali Tiptronic (8G) 

Edytowane przez Dziadek
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wozny hel

Dzięki dziadek już kupiłem wczoraj auto a4 b8 2.0tdi w quattro 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_

podłączam się pod wątek skrzyni

 

Z powodu brudnych filtrów, może skrzynia (s-tronic) wchodzić w tryb awaryjny? Znaczy, na wyższych biegach zaczyna mulić, nie zmienia biegu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Nie sądzę że to przez filtry bo musiałbyś nie zmieniać oleju moim zdaniem coś dzieje się z mechatroniką więc trzeba jechać do specjalisty :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
iDaniel
5 godzin temu, _Andrzej_ napisał:

podłączam się pod wątek skrzyni

 

Z powodu brudnych filtrów, może skrzynia (s-tronic) wchodzić w tryb awaryjny? Znaczy, na wyższych biegach zaczyna mulić, nie zmienia biegu?

Masz Andrzeju w Szczecinie G Garage Squad, mysle, ze tam pomogliby Ci rozwiazac ten problem i znalezc przyczyne. Jak chcesz jakis kontakt, namiary to wyszukaj ich na facebooku albo odezwij sie do mnie na messengerze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_
W dniu 17.02.2019 o 18:24, iDaniel napisał:

Masz Andrzeju w Szczecinie G Garage Squad, mysle, ze tam pomogliby Ci rozwiazac ten problem i znalezc przyczyne. Jak chcesz jakis kontakt, namiary to wyszukaj ich na facebooku albo odezwij sie do mnie na messengerze. 

Spoko, dzięki, już ogarnięte, coś mi się muliło i nie wiedziałem co jest , doczytałem w papierach że wymiana była zrobiona 40 k temu oleju i filtrów (już się bałem że przeoczyłem). Podłączyłem kompa , pokasowałem błędy i za*******a jak powinna :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VRSDaro
10 minut temu, _Andrzej_ napisał:

Spoko, dzięki, już ogarnięte, coś mi się muliło i nie wiedziałem co jest , doczytałem w papierach że wymiana była zrobiona 40 k temu oleju i filtrów (już się bałem że przeoczyłem). Podłączyłem kompa , pokasowałem błędy i za*******a jak powinna :D 

Czyli jednak jakieś błędy wyskakiwały? Więc coś przez chwile musiało być nie tak chyba, że jeszcze problem powróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Czasem jest tak że nic nie znaczące błędy potrafią wyskoczyć i po prostu trzeba profilaktycznie je kasować u mnie często tak jest że jak sprawdzam vagiem to coś tam jest zapisane w komputerze nawet błąd od źle zamkniętych drzwi potrafi wyskoczyć. Trzeba częściej kontrolować a w razie częstego powtarzania się błędu zareagować.


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
iDaniel

Czasami jest tak, ze nawet przez spadek napiecia potrafi wyskoczyc blad i bedzie on sie utrzymywal do czasu, gdy go nie skasujemy. Najprostsza metoda to skasowac blad, przejechac sie gdzies z 10km i znowu sprawdzic czy nie wyskakuje. Jezeli nie wyskoczy po danym odcinku to mamy wieksza pewnosc, ze byly to chwilowe bolaczki naszego samochodu. Ale tak jak pisze wladi, fajnie Sobie czesciej to sprawdzac. Chociaz raz w miesiacu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania