Skocz do zawartości
Nasniedogoniat

Mapsensor

Rekomendowane odpowiedzi

Nasniedogoniat

Witam otóż mam problem w mojej a3 8p 1.6 BGU z 2004r mianowicie zauważyłem że na vcds po zgaszeniu auta z kluczyka bądź przez zaduszenie zatkanie przepustnicy bo robiłem różne testy zacina mi się wartość mbar na 989.4 a powinna chyba pokazywać aktualne ciśnienie barometryczne co sprawdziłem:

-Przejście okablowania(są ok)

-Napiecia na map :masa ok,napięcie referencyjne 5.02v czyli ok,napięcie czujnika temp.(Ok),napięcie sygnałowe zmienia się proporcjonalnie ale tylko do max 3.95v 

-Test drogowy 5 bieg but w podłogę cisnienie zmienia się ładnie i staje na 989.4 mimo że miałem wyższe w mojej okolicy danego dnia zawsze się zacina na 989.4 

-A po tym teście totalnie zgłupiałem!!!! bo wyjąłem wtyczkę od map i auto zaczęło świrować czyli prawidłowo się zachowało podłączyłem z powrotem i wróciło do normy ale robiłem testy i przeciąłem kabel sygnałowy i nic auto pracowało tak jak pracowało przed zero reakcji mało tego mimo przeciętego kabla pokazywało normalnie podciśnienie zmieniało się wedle obrotów jedynie błąd wyskoczył g71chyba 

Proszę mi wytłumaczyć jak ktoś ma podejrzenia albo wiedzę jak to jest że kabel sygnałowy przecięty a pokazuje normalnie mbary skąd bierze te wartosci a nawet jak są to wartości jakieś domyślne to czemu komputer nie daje błędnu że coś jest nie tak to jest tak jak by komputer widział czujnik ale brał jakieś wartości domyślne 

Podejrzenia moje padają na uszkodzenie ECU 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania