Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
Czolem. No zostalo siedem dni roboty, i zjazd do domqu,🙂 W tym roku Swieta w domu, ale musialem sie zamienić bo tak to bym jutro dopiero jechal do roboty, trzeba było sie przemeczyć jedenaście tyg w robocie.🫣
-
Siema
- Ostatni tydzień
-
Cześć.
-
A6 C6 wyłączenie wciskania sprzegła podczas odpalania
luksa111 odpowiedział luksa111 → na temat → Audi A6/S6/RS6
mi chodzi jak to wyłączyć w fleszu a nie dyskutować czy to dobre jest czy nie - Wcześniejsza
-
A6 C6 wyłączenie wciskania sprzegła podczas odpalania
wladi odpowiedział luksa111 → na temat → Audi A6/S6/RS6
To nie jest przymusowe i obowiązkowe ale tak się robi [emoji16] nikt nie powiedział że jak nie będziesz wciskał sprzęgła przy odpalaniu to Ci dwumasa klęknie [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk -
Najbliższy piątek? Jakoś po południu? Zdzwonimy się bliżej 😁
-
A6 C6 wyłączenie wciskania sprzegła podczas odpalania
luksa111 odpowiedział luksa111 → na temat → Audi A6/S6/RS6
w starych TDI też był dwumas i można było odpalać nie wciskając sprzęgła a i tak wytrzymywał nawet 400-tys km -
Siema [emoji1309] Seba Ty w domu bo można na jakiegoś spota się ustawić [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Czołem.
-
Witam otóż mam problem w mojej a3 8p 1.6 BGU z 2004r mianowicie zauważyłem że na vcds po zgaszeniu auta z kluczyka bądź przez zaduszenie zatkanie przepustnicy bo robiłem różne testy zacina mi się wartość mbar na 989.4 a powinna chyba pokazywać aktualne ciśnienie barometryczne co sprawdziłem: -Przejście okablowania(są ok) -Napiecia na map :masa ok,napięcie referencyjne 5.02v czyli ok,napięcie czujnika temp.(Ok),napięcie sygnałowe zmienia się proporcjonalnie ale tylko do max 3.95v -Test drogowy 5 bieg but w podłogę cisnienie zmienia się ładnie i staje na 989.4 mimo że miałem wyższe w mojej okolicy danego dnia zawsze się zacina na 989.4 -A po tym teście totalnie zgłupiałem!!!! bo wyjąłem wtyczkę od map i auto zaczęło świrować czyli prawidłowo się zachowało podłączyłem z powrotem i wróciło do normy ale robiłem testy i przeciąłem kabel sygnałowy i nic auto pracowało tak jak pracowało przed zero reakcji mało tego mimo przeciętego kabla pokazywało normalnie podciśnienie zmieniało się wedle obrotów jedynie błąd wyskoczył g71chyba Proszę mi wytłumaczyć jak ktoś ma podejrzenia albo wiedzę jak to jest że kabel sygnałowy przecięty a pokazuje normalnie mbary skąd bierze te wartosci a nawet jak są to wartości jakieś domyślne to czemu komputer nie daje błędnu że coś jest nie tak to jest tak jak by komputer widział czujnik ale brał jakieś wartości domyślne Podejrzenia moje padają na uszkodzenie ECU
-
Siemka.
-
@Adasko01991 Adam ja Twojej też nie widziałem ,kiedy sie spikniemy ? Ja sie dostosuje
-
Siemka.
-
@jacek70 a my? Jeszcze nie widziałem Twojej fury 😁
-
Siema co tam wafle czy robimy jakiegoś Spota na naszym terenie? Jak komuś pasuje meldować [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Czołem.
-
+48 505 313 122 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Hej, ma ktoś jakiś kontakt do@CWIARTEK na whatsup? Wysłane z mojego SM-S926B przy użyciu Tapatalka
-
@Rafi78 Najlepszego Byku🥃
-
Siemka , czołem @jacek70
-
I kolejny raz elo elo
-
Elo elo
-
Idzie jesień koniec rezania chyba że ktoś ma garaż [emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
wladi obserwuje zawartość → wyłączenie wciskania sprzegła podczas odpalania
-
A6 C6 wyłączenie wciskania sprzegła podczas odpalania
wladi odpowiedział luksa111 → na temat → Audi A6/S6/RS6
Dokładnie ja zawsze odpalałem auto z wciśniętym sprzęgłem i chyba każdy mechanik to powie [emoji6] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk -
Dawno nic nie było wiec trochę odgruzuję 😉 na 120k olej z filtrami w skrzyni i w dyfrze w moim B9 😁 i dalej zapierda........
