Skocz do zawartości
lisek120

A4 B6 Zbieżność tył

Rekomendowane odpowiedzi

lisek120

Witam 

Od dłuższego czasu po puszczeniu kierownicy podczas jazdy po chwili auto ściąga w prawo. NA początku roku ustawiłem zbieżność okazało się że prawa strona niby uciekła ale auto na drodze zachowywało się tak samo, gościu stwierdził że to wina opon... zimówki i ta już do dojechania więc odpuściłęm temat, wrzuciłem letnie specjalnie zamieniłęm tył na przód bo na nich też ciongło w bok, oczywiście wyważyłem ale dalej to samo. Wczoraj miałem przegląd i okazało się że, tył kuleje na prawym kole "zbieżnośc wynosi  -7,80" A niby powinna być na + tak przynajmniej mówił. Czu to będzie powodem takiego zachowywania się auta jak opisałem?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

No jak jest źle ustawiona to na bank musisz skorygować ale niekoniecznie to musi być powodem ściągania ... i tak i tak musisz poprawnie ustawić...

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Mechanik ustawial jakiś czas temu i powiedział że jest ok. Pewnie nawet nie ruszył tyłu

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Na gesiej ustawiales u tych partaczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Do nich nawet nie zajezdzalem. Robił mi mechanik jak jedziesz na lucien to przed wiaduktem w lewo

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

To ja już nie kumam , piszesz najpierw że masz źle bo ci na przeglądzie tak wyszło a teraz że miałeś ustawiane, może źle mechanik ustawił , lub się przestawiła...

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Nie no napisałem że, już wcześniej miałęm problem z tym ściąganiem w bok i na początku roku robiłem zbieżność ale nic to nie dało gościu zapewniał że jest ustawiona tak jak ma być, i że to teraz wina opon na 100%. Koła zmienione a auto dalej w bok ucieka wczoraj byłem na przeglądzie i wyszło że z tyłu nie ma zbieżności. Śruby zaj....ne więc gościu pewnie tylko przód ustawiał.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Swoja droga tos pecha mial jakiegos, w zyciu z tylu bieznosci nie ustawialem jeszcze nawet po wymianie z seryjnej zawiechy na gwint, dalej jedzie prosto jak puscisz kierownice czy to przy 50. Czy 150

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Ciul wie może się okaże że nic nie pomoże.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ryba85

może buda walnięta ?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Przez rok było dobrze. Będziemy myśleć głębiej jak ustawie zbieżność z tyłu
Nie wiem czy reklamować u kolesia czy jechać gdzie Indziej.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Reklamuj bo jest źle.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

lisu a Ty nie masz tego sciagania od kiedy tam Cie puknal tą asterka czy honda w dupke lekko, bo to gdzies w okolicy koła było tylnego tylko nie pamietam czy prawego czy lewego, nie dzieje sie to czasem od tego czasu?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Ty Uszol pij więcej;d Prawy przód to był przecież i wtedy włąśnie jakiś czas po tym podczas ustawiania , mechanik stwierdził że kiera była delikatnie "krzywo" jak koła na wprost były ustawione. Ustawił zbieżność , "niby ustawił" bo efekt był ten sam, winił wtedy opony. Wczoraj natrafiłem na gościa który opisał podobny przypadek tj. Miał z tylu walniętą geometrie mechanik ustawił przód bo nie wiedział że tył się też ustawia, ustawił mu kiere na prosto bo niby było to co u mnie, po sprawdzeniu geo. na stacji kontroli okazało się że z tyłu lipa jest,  znowu ustawił tym razem z tyłem i kiera znowu wróciła do starej pozycji. Okazało się że kierownicy nie trzeba było ruszać bo winna jej pozycji była zbieżność z tyłu. Ciekawe czy u mnie też tak nie będzie po weekendzie jade ustawić.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Z tego co ja wiem to zbieżność się ustawia względem tylu jeżeli jest regulowany , wiec jak tył jest zrypany to sami wiecie

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Oczywiście ze tak. Najpierw ustawia sie tylną oś potem względem niej ustawia się przód.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Dobra jest 10 ;d Hajs się zgadza wiec jutro jade ustawić zbieżność. Musze kupować nowe śruby czy to mit?

[Dodano: 11 maja 2016 - 10:28]

Byłem u gościa i powiedział że bez nowych śrub do regulacji zbieżności z tyłu nie podchodzi nawet;d standard to w naszych wodach?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

no to sru, kupuj i mów czy ustawił  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania