Skocz do zawartości
mateusz233

A4 B6/B7 Jakie zawieszenie sportowe obniżające KIT ?

Rekomendowane odpowiedzi

mateusz233

Witajcie
Chcę kupić kompletne zawieszenie obniżające (sprężyny + amortyzatory) do mojego A4 B6.

Zależy mi na obniżeniu 30-40 mm oraz na lekkim utwardzeniu przy jednoczesnym zachowaniu komfortu.

 

Rozważam 3 opcje:

AP kit -40/30 - 1500 zł

Vogtland Kit -35 mm - 1670 zł

Eibach Pro Kit -30 + amortyzatory Koni STR.T - ok 1700 zł

 

Najbardziej skłaniam się ku AP bo jest dobra dostępność i cena. Wiadomo, że gwint byłby lepszy bo mogę ustawić jak chcę, ale w przypadku AP to cena wyższa o 1000 zł.

Co moglibyście polecić?

Edytowane przez mateusz233

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Generalnie wg mnie lepiej jest odlozyc pieniadz i kupic gwint, zawsze sie na tym konczy lub ewentualnie zastanowic sie nad gwintem z nizszej polki chociazby fk lub poszukac sprawnych uzywek np. KW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Ap ogólnie cenę ma dobrą ale jeżeli chodzi np o gwint to słabo to wygląda, może lepiej poczekać odłożyć jeszcze jakiś hajc i kupić dobry używany gwint...chyba każdy kto przerabiał ten temat tak samo Ci doradzi ostatecznie kup sobie może lepiej zawieche 1 BV jeżeli chcesz pozostawić komfort

iPhone wladiego

Edytowane przez wladi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mateusz233

Właśnie nie wiem czy jest sens kosztować się na gwint bo nie będę robił dużej gleby. Auto robi 20 tys km rocznie. Ustawię raz na -40 i wystarczy. A za 1000 zł to mogę jeszcze program zrobić :).

Używane zawieszenia 1BE/1BV odrzucam na wstępie bo już się raz przejechałem na tym.

Edytowane przez mateusz233

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Wszystko zależy od tego co oczekujesz od zawieszenia...jeżeli chodzi o używki to tylko dobrej klasy gwint tj. np KW albo Vogtland zadbany będzie 10 razy lepszy niż nowy AP

iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mateusz233

Gdyby trafiła się używka KW w dobrym stanie to bym się nie zastanawiał. Tylko że już pół roku szukam i nie mogę nic trafić :)

Vogtland z tego co wiem to podobna półka co AP. Nowy chyba 2700.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Kupuj FK i będziesz zadowolony. Tani, 2 lata gwarancji w razie gdyby coś sie stało a jak po dwóch latach padnie to kupujesz nowy zestaw i jedziesz dalej. W komplecie nie ma odbojów i osłon ale podchodzą P&P seryjne. Amortyzatory można regenerować. Już jednego znam co kupił AP a teraz narzeka na brak regulacji i żałuje, że fk nie wziął. Jezdze na fk ak street w b5 już 4 miesiące, kumpel w b5 pól roku - katuje zawieche na 17" po takich wioskach gdzie jest dziura na dziurze i nic się nie chce stać, amory suchutkie, żadnych pisków i innych nieprzyjemnych dźwieków. Gwint raczej z tych miękkich, mega komfortu nie uświadczysz ale nie ma co oczekiwać cudów za takie pieniądze. Na torze autem jeździć nie będziesz a więc podsumowując: dobra cena, wytrzymałość na +, utwardzi Ci auto, betonu nie uswiadczysz a i przy okazji prowadzenie się poprawi, komfort raczej średni. Lepszej alternatywy na obniżenie auta i utwardzenie za te pieniązki nie znajdziesz.

 

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b6-b7-kpl-i6314341857.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trewor

Kupuj FK i będziesz zadowolony. Tani, 2 lata gwarancji w razie gdyby coś sie stało

 

FK umiera o ile już nie umarło, więc na tą gwarancję to bym tak mocno nie liczył. Może być z tym problem.

 

Mam w ofercie różne marki, w zależności od budżetu. W kitach wiele się znajdzie, od MTSa po Bilsteina. Co do komfortu, to czego byś nie wybrał, w B6 z racji wielowahacza i tak będziesz miał dość komfortowe auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Myślałem, że wielowahacz przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie a na komfort amortyzator..

Twierdzisz, że jak wrzuce KW v1, które jest twarde ale betonem też nie jest to będę mieć komfort bo mam wielowahacz?

Błędny tok myślenia..

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Uszol Trewora akurat nie zagniesz w tym temacie więc nie dyskutuj

iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

Mateusz wniosek jest jeden uderzaj do Trewora po kit AP albo kupuj używany dobry gwint .

 

PS

Dawid uzupełnij profil bo Ci moją borę spale albo b6 hmmmm albo b7 :2smiech:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

Myślałem, że wielowahacz przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie a na komfort amortyzator..

Twierdzisz, że jak wrzuce KW v1, które jest twarde ale betonem też nie jest to będę mieć komfort bo mam wielowahacz?

Błędny tok myślenia..

Przejechałem się @@vwbartus sprzętem a ma własnie KW i sory ale jak to jest twarde  :whistling: , twarde to było moje AP a żyłem w przeświadczeniu że jest miękkie bo po przesiadce z 1BE nie odczuwałem większej różnicy. Trzeba niestety samemu spróbować  :ninja: no i każdy ma inne odczucie czy to twardości czy komfortu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trewor

Ja tam za eksperta się nie uważam :msn-wink:

 

Jeździłem A4 B6/B7 na KW V1, V2, Bilu B14 i dla mnie to była niemal seria. Miałem też swego czasu Borę (która jak wiadomo wielowahacza nie ma) na KW V2 i tam już można było mówić że jest sztywno.

 


każdy ma inne odczucie czy to twardości czy komfortu.

I to są święte słowa, które powtarzam każdemu klientowi, który do mnie dzwoni. Ja mam gwint z oponą na profilu 35 i jeździ mi się tym komfortowo. A miałem autentyczne przypadki ludzi dla których seryjne zawieszenie było "twarde"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania