Skocz do zawartości
Donyakuza

A4 B7 Prośba o wyjaśnienie błędów

Rekomendowane odpowiedzi

Donyakuza

2 Faults Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 17
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0000
                    Hex Value: 0x4222
                    Hex Value: 0x00FF
                    Hex Value: 0xFF9B
                    Hex Value: 0x00FF

18265 - Load Signal
            P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 21
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0000
                    Hex Value: 0x6222
                    Hex Value: 0x00FF
                    Hex Value: 0xFF96
                    Hex Value: 0x00FF

 Nie mogę sobie błędem poradzić :(

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Pierwszy błąd to usterka czujnika skrętu kierownicy G-85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Donyakuza

Pewnie wystarczy tylko logowanie lub nowe wartości

A co z ważniejszym błędem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Trzeba sprawdzić przepływomierz najlepiej z kimś podmienić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Tyle ze 18265 występuje sporadycznie, może wystarczy przeczyścić?

wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Donyakuza

Niestety przepływomierz powietrza jest ok, błędna wasza diagnoza po wgłębieniu w temat chodzi o źle odczytywaną wartość położenia wałka rozrządu. Coś z tak zwanym wariatorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Na pierwszy rzut oka wychodziło że przepływka...ale dobrze że wyjaśniłeś będzie dla potomnych

iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Czujnik polożenia wałka rozrządu(halla) pada. Albo.. Jak się domyślam to silnik 2.0 TFSI, możliwe że kończy się też napinacz lancucha rozrzadu znany już z konstrukcji 1.8 a błąd na vagu jest jego początkiem końca nie klepie Ci jak diesel jak sie zagrzeje albo nie ma grzechotki z rana przez 3-5 sekund?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Donyakuza

Czujnik wsadzony nowy nie nie klepie to zupełnie inna przypadłość z podłączenia kompa wyrzuciło opis ( POŁOŻENIE A WAŁU ROZRZĄDU, WOLNA REAKCJA BLOK 1 ) i oczywiście błąd STAŁY. Błądzimy w temacie przy zakładaniu silnika łańcuszek nowy napinacz także. Szukam DALEJ może ktoś ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Czyli wymieniałeś czujnik wału, może innaczej co sie dzieje z autem przy okazji wywalania tego drugiego błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Donyakuza

Czujnik wymieniłem i brak błędu nie ma już go jest ok. Tylko został ten opisany powyżej. Więc lipa. A ogólnie na skopconym czujnik położenia wału silnik

tak jakby zatrzymywał podczas jazdy i gasł. Nie dało się jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

A czujnik polozenia walu ori czy zamiennik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Donyakuza

Ori tylko i wyłącznie miałem na podpinkę używkę i też nie wywalało błędu.



[Dodano: 22 lipca 2016 - 18:40]

Moim zdaniem źle ustawiony lub niesprawny nastawnik tak zwany wariator co wy na to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Może byc i przez to masz blad od czujnika polozenia walu bo synchro nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Donyakuza

Niestety wymiana fazatora nie przyniosła wyjaśnienia sytuacji. Fazator uzywka

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania