Skocz do zawartości
Piotr92

A4 B5 1.8t zacinanie sie na obrotach

Rekomendowane odpowiedzi

Piotr92

Witam mam następujący problem w moim aeb od jakiegoś czasu strzela mi w wydech tak jakby nie przepala paliwa no i zacina się na obrotach ale nie jest to zawsze przy jeździe autem raz jest a raz nie ma na vagu pokazywał problem z sonda lambda po czym wymieniłem sondę na nową Boscha przez jeden dzień po wymianie było ok ale już następnego znowu to samo po podłączeniu komputera wyskakuje problem pod tytułem błąd synchronizacji walka rozrządu czy jakoś tak mój mechanik sprawdził czujnik walka rozrządu i czujnik hala i powiedział ze są ok no i ze z tyłu silnika słychać napinacz i łańcuch rozrządu (rzezil strasznie) dziś wymieniłem łańcuch i napinacz no i samochód chodzi jeszcze gorzej niż wcześniej wgl wkreca się w obroty ale tak jak by się zacina no i nie przyspiesza jak powinnien mechanik mówi ze ustawił wszystko na znakach tak jak powinno być no i umówiłem się z nim ze jutro podmienić mi jeszcze czujnik halla. Proszę o pomoc bo nie mam już żadnych pomysłów mechanik tez łapie się już za głowę. Dodam jeszcze ze samochód ma z tym problemy i na Pb i na lpg.

Dodatkowo mechanik przeczyscil mi przepustnice bo na vagu pokazało błąd czujnika g127 i nie dala sie zaadoptowac skasował błąd (i zaadoptowal ) po czym wyciągnął mi komputer od lpg tak żeby wgl nie działał bo stwierdził że może zakłócać prace i no i kazał się przejechać na Pb no i przez chwile widziałem poprawę ale po dłuższej jeździe problem znów występuje więc wstawiłem znowu lpg no i na lpg tez jest to samo tylko ze mocniej wyczuwalne niz na Pb, dodam jeszcze ze samochód się zachowuje jakby go zalewało i nie miał by siły tego przepalić  i  ze na vagu nic nie widzi 0 błedów.


Może ktoś ma jakieś pomysly?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Jeśli po wymianie rozrządu jest gorzej to stawiam że jest źle ustawiony. Czy błąd synchronizacji dalej występuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotr92

Jeśli po wymianie rozrządu jest gorzej to stawiam że jest źle ustawiony. Czy błąd synchronizacji dalej występuje?

Wiesz co moj mechanik to dobry znajomy no i mówi ze na pewno ustawił na znakach w 200%. Największy problem występuje właśnie w tym ze nie pokazuje żadnych błędów 0 a dalej jest to samo, ostatnio próbowałem nagrać filmik jak to wygląda ale niestety na filmie wgl tego nie widać ;/ po weekendzie mógł bym zrobić logi ale nie wiem co dokładnie zlogowac które kanały itp i czy to wgl wyjdzie na logach. Jedyne co zauwazyłem gdy nie mogłem zaadoptowac przepustnicy przed wyczyszczeniem ze otwiera sie na zapłonie tylko na 73% przy pedale wciśnietym w podłoge po wyciagnieciu i przeczyszczeniu dała sie zaadoptować no i teraz pokazuje ze otwiera sie w 78% no i nie wiem czy to normalne ale problem wciaż wystepuje.

[Dodano: 22 lipca 2016 - 20:30]

No i właśnie jestem w trasie i zauważyłem ze na lpg strzela w wydech a na Pb nie.

Edytowane przez Piotr92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Tak na przyszłość prosiłbym normalną czcionką pisać :msn-wink:

 

Do rzeczy, tak czytam co za cuda ten mechanik wyrabia to mi się włos na głowie jeży

Po pierwsze co Ty tam wrzuciłeś za napinacz i łańcuch - z allegro czy ori i ile za niego dałeś

Stawiam na to, że mechanik Ci polecił albo kupiłeś na allegro za 500-600zł "oryginał" wraz z łańcuchem, jeśli tak to już wiesz do czego nadają sie te napinacze - tylko i wyłącznie ori jeśli nie chcesz 2x razy wydawać kasy. Wychyl głowe za silnik i spójrz na napinacz czy idzie od niego wtyczka czy nie, będziemy wiedzieć czy masz droższy czy tańszy.

 

Abstrachując póki co - jeśli napinacz jest ori a łańcuch ewentualnie zamiennik to pokrywa klawiatury do góry albo samemu albo daj mechanikowi, byle nie temu do którego jeździsz.. i sprawdzasz czy dokładnie od środka napinacza do poczatku głowicy jest 16 ogniw - jeśli tak rozrząd ok, jeśli nie rorząd nok i masz odpowiedź czemu Twoje auto się tak zachowuje..

 

Podsumowując, czekam na info odnośnie tego co tam wrzuciłeś i będziemy myśleć :msn-wink:

 

Jakbyś chciał się więcej dowiedzieć o tym ustrojstwie i problemach z nim to zapraszam tu =>

http://www.auditeam.pl/forum/topic/2925-kompendium-wiedzy-o-napinaczu-%C5%82a%C5%84cucha-rozrz%C4%85du-18-18t/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotr92

Wiesz co wrzuciłem napinacz febiego normalna cena 595 zł kolega z motoricusa ogarnął mi po zniżce a łańcuch ruvtvilla 200zl czy jakoś tak zostawię w poniedziałek auto u mechanika i niech myśli bo wrzuciłem juz na pozbycie sie tego 1100 zł a problem dalej jest :/ słuchajcie bo wstawiłem downpipe ale bez żadnego emulatora może sonda się przegrzaniem? Bo właśnie nie wiem czy trzeba emulator czy nie.

Sorki za czcionkę ale pisze na telefonie bo na działce jestem.

Edytowane przez Piotr92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Emulator jest potrzebny gdy masz drugą sondę tą za katem.  Jeśli masz taką to najlepiej jest wyłączyć ją w ECU. Ewentualnie właśnie emulator i po sprawie . Jednak nie zawsze emulator zdaje egzamin.

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotr92

Nie no w aeb jest tylko na kącie sonda więcej nie ma i zastanawiałem się czy właśnie nie potrzeba kupić emulatora ale skoro mówisz ze nie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak masz jedną przed katem - diagnostyczną   to nie trzeba .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotr92

Zauważyłem ze jak samochód zacznę cisnąć do 6500 rpm od 0km/h to jedzie normalnie a potem jak zwolnienia np na drugim biegu do 50km/h i wcisne pedały wpodloge to właśnie się zacina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Serwis LPG był ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotr92

Tak ze 3 msc temu byłem na pełnym przeglądzie i wymianie filtrów ale na benzynie tez to jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Skoro tak to nie wina gazu a raczej coś z sterowaniem na Pb. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania