Skocz do zawartości
piotrek-wawa

A4 B8 Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych TFSI FSI TSI

Rekomendowane odpowiedzi

piotrek-wawa

Korzystał ktoś z takiej usługi?

http://www.czyszczeniezaworow.pl

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Może inaczej, co to za silnik i co sie dzieje, że chcesz czyścić nagary?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piotrek-wawa

2.0 TFSI. Brakuje mocy i czasem się dławi. Podobno takie czyszczenie pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Nagary odpowiadają tylko i wyłącznie za spadek mocy, mamy kolege na forum który w b8 ma 2.0 TFSI autko ma z 2010r i shamował je, ubytek mocy? Po szesciu latach raczej nieznaczny jak dla tego silnika, nie wiem czy jest sens się pchać w takie zabiegi tym bardziej, że u siebie polegasz na swoim przeczuciu co raczej miarodajne nie jest. Poniżej wykres.

A4_B8_hamownia_forum.jpg

Co do samego zabiegu, nie wiem jak oni to robią nigdy sie z tym nie spotkalem ale na logike, pierwsza sprawa co oni robia pozniej z tymi drobinkami granulatu, ktory zostanie w glowicy? Wypłukują go czy wydmuchuja sprezonym powietrzem?? Czy w ogóle coś robią bo szczerze mówiac wątpie w powodzenie wyczyszczenia glowicy z tych ziarenek tego przy jednej i drugiej metodzie. Zobacz co pozniej sie dzieje, ten caly syf jest w filmie olejowym i krązy ciagle niszczac silnik. Wg mnie najpierw musialbys shamować auto i stwierdzic ubytek mocy bo zastanow sie czy warto jest cos takiego robic dla 10 koni... Taki zabieg pewnie tez do najtanszych nie nalezy.. Po za tym nie ufałbym takim cudom, albo robi się coś porządnie czyli zrzucanie czapki, czyszczenie od a do z odpowiednimi srodkami, sprawdzenie glowicy, planowanie i na auto albo w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piotrek-wawa

Technika czyszczenia popularna  i chwalona w Ameryce , opracowana przez serwisy BMW w USA. To chyba lipy nie robią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Moze i nie ale zastanow sie czy Ci to potrzebne.. ile taka usluga kosztuje dowiadywales sie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No właśnie ile ? I jak to czyszczą ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piotrek-wawa
Dnia 8.08.2016 o 23:33, uszol napisał:

ile taka usluga kosztuje dowiadywales sie?

1500.

Po wakacjach mocniej pomyśle nad tym tematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Sporo nie ma co. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Jeśli to kosztuje aż 1,5k to nie wiem czy nie lepiej zrobić tego metodą tradycyjną.

- Zrzucenie głowicy 300-400zł - Jeśli się mylę to mnie poprawcie nie wiem jak to wszystko wygląda w tfsi może jest więcej zachodu z zrzucaniem głowicy i ewentualnie więcej biorą

- Uszczelka 50-100zł? To już zależne zapewne od tego jaką założysz 

- Planowanie i sprawdzenie szczelności 100-150zł

- Czyszczenie agresywnymi środkami, mycie w myjce ultradźwiękowej hmm nie wiecej niż 100zł

Pewnie wyjdzie jeszcze pare kwiatków po drodze ale przy okazji sprawdzą Ci głowice od A do Z, ale na pewno zmieścisz sie spokojnie w 1k. Ceny brałem z pierwszego lepszego cennika firmy zajmującej się własnie naprawami silnikow, glowice, wały korbowe itp. 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Właśnie tak samo pomyślałem bo tania ta usługa nie jest , poza tym nie wiadomo jak to wyczyści.  Przy tradycyjnej metodzie takiej obawy niema.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla
Dnia 7.08.2016 o 22:50, piotrek-wawa napisał:

2.0 TFSI. Brakuje mocy i czasem się dławi. Podobno takie czyszczenie pomaga.

Sprawdź najpierw czego dotyczy usterka. Może nie w tym problem. 

PS: uaktualnij profil :bag:

Dnia 13.08.2016 o 09:18, uszol napisał:

Jeśli to kosztuje aż 1,5k to nie wiem czy nie lepiej zrobić tego metodą tradycyjną.

- Zrzucenie głowicy 300-400zł - Jeśli się mylę to mnie poprawcie nie wiem jak to wszystko wygląda w tfsi może jest więcej zachodu z zrzucaniem głowicy i ewentualnie więcej biorą

- Uszczelka 50-100zł? To już zależne zapewne od tego jaką założysz 

- Planowanie i sprawdzenie szczelności 100-150zł

- Czyszczenie agresywnymi środkami, mycie w myjce ultradźwiękowej hmm nie wiecej niż 100zł

Pewnie wyjdzie jeszcze pare kwiatków po drodze ale przy okazji sprawdzą Ci głowice od A do Z, ale na pewno zmieścisz sie spokojnie w 1k. Ceny brałem z pierwszego lepszego cennika firmy zajmującej się własnie naprawami silnikow, glowice, wały korbowe itp. 

Rożnica wyszła ci 500 zika więc podobnie :cool:Oczywiście cena to kwestia dyskusyjna oceniana indywidualnie. Fakt że dla 10KM szkoda zachodu i wydawania kasy, no chyba że w grę dochodzą inne rzeczy i można to zrobić przy okazji rozbiórki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Zapomniałem o rozrządzie.. który przecież w 2.0 tfsi jest na łańcuchu :facepalm: A zrzucajac glowice trzeba i rozrzad zrzucic co znacznie przewyższa koszta, ja bym juz sie nie odwazyl wrzucic starego rozrzadu czyli kicha z tradycyjnej metody..

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla
3 minuty temu, uszol napisał:

Zapomniałem o rozrządzie.. który przecież w 2.0 tfsi jest na łańcuchu :facepalm: A zrzucajac glowice trzeba i rozrzad zrzucic co znacznie przewyższa koszta, ja bym juz sie nie odwazyl wrzucic starego rozrzadu czyli kicha z tradycyjnej metody..

Kolega nie ma w profilu modelu i rocznika, może ma na pasku :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piotrek-wawa
5 godzin temu, Seikokilla napisał:

Kolega nie ma w profilu modelu i rocznika

 2.0 TFSI CDNC 2010r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

To jednak na lancuchu :cool: i no prosze ten sam rocznik. Zaloz pozniej temat oblokamy perelke :oklaski:

ile tam w niej masz nalatane? Ja z racji przebiegu zdecydowalem sie na rozrzad wiec nagary robilem przy okazji, plus modyfikacje tlokow pod nowe pierscienie zeby oleju nie zlopal motorynka. Troche monet wyjdzie ale przynajmniej za jednym rozgrzebywaniem wszystko i z bani.

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania