Power-Kris 166 #1 Napisano 26 sie 2016 14:45:23 (edytowane) Siema. Za chiny ludowe nie zapale auta puki słońce nie zajdzie, co wy na to? Zimny za pierwszym razem, oby strzalka temperatury drgneła amen. Aku nowy, filtry nowe, wszystkie czujniki oprócz wału i walka nowe, rozrusznik nowy. PD na 4 max 0.6 reszta na minusie. Uszczelniacze? Edytowane 4 wrz 2016 11:05:16 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafi78 452 #2 Napisano 26 sie 2016 14:56:48 Czujnik temp g62 do sprawdzenia i koniecznie logi żeby zobaczyć jak pompki sobie radząwykręcone z betoniarki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafi78 452 #3 Napisano 26 sie 2016 14:58:56 Zresztą widać że ogarnąłeś już co możnawykręcone z betoniarki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #4 Napisano 26 sie 2016 14:59:48 Już odcięty, i na pewno dobry bo z aso skody. I tak zonk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafi78 452 #5 Napisano 26 sie 2016 15:12:28 Pompa paliwa jakby była uwalona to i na zimnym byś miał problem to samo jakby rozrząd ci przeskoczył... Uj wie co za diabełwykręcone z betoniarki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK 632 #6 Napisano 26 sie 2016 15:18:32 Mogą być o-ringi na pompkach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #7 Napisano 26 sie 2016 15:52:27 A jak zgasze i od razu pale to zapali, ale 3 minuty postoju i... 3 godziny czekania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #8 Napisano 26 sie 2016 15:57:45 niby temperatura nie ma wpływu na to ale spróbuj postawić auto żeby tył był wyżej ... a nóż może paliwo się cofa tylko jakie znaczenie miałaby tu temp ... ale spóbuj , jak lewatywa jak nie pomoże to nie zaszkodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #9 Napisano 26 sie 2016 16:10:33 Według mnie cofa się paliwo . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK 632 #10 Napisano 26 sie 2016 16:13:17 Zrób eksperyment. Przekręć zapłon nie odpalając silnika i poczekaj aż pompa w zbiorniku się wyłączy. Powtórz kilka razy tą czynność i próbuj odpalić. Jeśli odpali to paliwo się faktycznie cofa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #11 Napisano 26 sie 2016 16:14:33 Już stała dwa dni na kanale parkowalem na noc. Tylko lipa bo zimna po nocy to nawet na dachu leżąc pali. Problem gdy ma 75 stopni i dalej.Ile kosztuje wymiana uszczelniaczy na 4 PD z robotą?Nawet chcąc sprzedać to muszę zrobić. Ale jak ruszy giełda i jakaś Honda Odysse,Mazda 5 lub Cx7, S max, F-150 itp 2.4 benzyna dość cyrku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #12 Napisano 26 sie 2016 16:16:27 A w sumie to a6 c6 też miało 2.4 więc jeszcze do przemyślenia. Kurcze lubię tą krype ale ma być w benzynie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #13 Napisano 26 sie 2016 16:30:08 Takie dobre?http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5095919443I co mi jeszcze potrzebne? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #14 Napisano 27 sie 2016 13:11:53 Po nagrzaniu zauważyłem że korekty pompek są do pupy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #15 Napisano 28 sie 2016 04:21:57 Typowy objaw dla czujnika położenia wału masz na Youtube jak to sprawdzić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #16 Napisano 28 sie 2016 18:40:42 Inne źródła mówią że wtedy by ciepły gasł a jeździ normalnie tylko szarpie nim na wolnych obrotach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #17 Napisano 28 sie 2016 18:43:13 Dobrze byłoby sprawdzić ten czujnik lub podmienić z kimś na.próbę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #18 Napisano 28 sie 2016 19:00:37 (edytowane) teraz miałęm taki przypadek że awaria czujnika połozenia wału objawiał sie szarpaniem w czasie jazdy i nie można było przekroczyć 4 tyś obr tylko to była benzynka Edytowane 28 sie 2016 19:01:54 przez goldi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #19 Napisano 7 wrz 2016 20:10:01 No i... Wszystko ok tylko nie działa. Z aso zamówiłem przekaźnik pompy paliwa i kompa. Niebieski od świec został. Wyraźnie lepiej kręci i zapala. Ogólnie wina jest po stronie głowicy, czyli pewnie uszczelniacze na PD. W poniedziałek będę się uczył jak to wymienić. Czuję że skończy na szrocie skoro tak się ludzie tego boją. Uszczelniacze Bosch po 40 na jeden więc nie majątek. Będzie jazda... Oby nie lawetą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 612 #20 Napisano 7 wrz 2016 20:10:56 Dasz radę i przetrzesz szlak dla innych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #21 Napisano 7 wrz 2016 20:14:05 @Power-Kris nie zapomnij zrobić fotorelacji z naprawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #22 Napisano 7 wrz 2016 20:14:48 Co do pokrywy kompa, mała dziurka i po krzyku.A ten pompa paliwa w zbiorniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #23 Napisano 10 wrz 2016 08:27:01 No i po wojnie. 3 godziny i pali ciepła, zimna jest ok. Zniknęły drgawki na jałowym. Czasem ciepła dłużej kręci ale może już aku po tyłku dostał.Wymiana po partyzancku więc zobaczymy ile wytrzyma. Koszt uszczelniacze na PD 160zl komplet. Nawet jak co roku wywalić i jeździć spokojnie to ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK 632 #24 Napisano 10 wrz 2016 08:46:00 Czyli trafiłem 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #25 Napisano 10 wrz 2016 13:57:07 No i olej po miesiącu od zalania zmieniam bo przez te PDki chyba ropy uzupełnił, na miarce plus 2mm a płyn ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach