Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Ciężko odpala na zimnym + filmik

Rekomendowane odpowiedzi

k232

Witam wszystkich :)

 

Panowie coś mi auto ciężko odpala po całej nocy lub po dłuższym postoju. Na ciepłym silniku łapie po 1 zakręceniu rozrusznika :D

Poniżej wstawiam filmik gdy odpalałem po całej nocy w garażu:

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

zacznij od z czytania błędów ECU i daj tutaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Błędów nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

jakie akumulator ma napiecie podczas rozruchu  jeśli spadnie poniżej 10 V to już lipa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
4 minuty temu, goldi napisał:

jakie akumulator ma napiecie podczas rozruchu  jeśli spadnie poniżej 10 V to już lipa 

Aku na rozruchu sprawdzałem z 2 miechy temu, pokazywał coś koło 12? Nie pamiętam już, ale słuszna uwaga, pasuje to sprawdzić, ale jak zapali to pokazuje 14V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Mam  w domu drugie audi 1.8 ARG czyli nowszą typ silnika niż twój też tak ciężko zapala z tym że nie tak długo kręci według mnie też warto było by sprawdzić czy nie cofa sie paliwo ewentualnie założyć  zaworek zwrotny no i ciśnienie jakie daje pompa paliwa  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Jakie powinno być ciśnienie paliwa na rozgrzanym silniku i na zimnym w ADR?

Da się na Vagu sprawdzić czy cofa paliwo ?

Robiłem ostatnio logi dynamiczne i statyczne to mi chłopaki powiedzieli, że wszystko miodzio.

Sprawdzę ten akumulator ale coś mi się wydaje, że czujnik położenia wału korbowego na wyczerpaniu.

 

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

jakby czujnik to by ci szarpał  albo nie odpalał wogle przynajmniej ja sie tak spotkałęm   vagiem nie sprawdzisz czy cofa sie paliwo  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Podszarpuje po każdym dodaniu gazu na rozgrzanym silniku.

Na 1 rzut poszło na jutro auto do kumatego gazownika, ma prześwietlić, ale wątpię, że auto będzie jeździć jak jakiś parch dał mi wtryski Valteki czerwone 3 ohm do instalacji KME Nevo. Głowa boli jak się widzi tych majstrów..

Jak gaz zostanie wyeliminowany to auto idzie na sprawdzenie odmy, czyszczenie przepustnicy i sprawdzenie cofania paliwa, jak to nic nie zmieni to kupuje w ciemno czujnik położenia wału korbowego.

 

Uszol coś pisał, że może to być czujnik ale w ADR jest tak, że jak auto w cale nie odpali to dopiero pokaże błąd czujnika :D

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

co ma gaz do opdalania na zimnym silniku przecież odpala na bp i przedeszystkim na tym trzeba zrobić porządek  robiłem jednego adr  i po wymianie odmy była pęknieta  czyszczeniu przepustnicy  jeszcze gorzej zapalał przyczyną był czujnik temperatury  pokazywał na ciepłym silniku -32 stopnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No może słabo odpalać bo zostają resztki gazu i się zlewa, czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
12 minut temu, goldi napisał:

 

co ma gaz do opdalania na zimnym silniku przecież odpala na bp

 

reduktor jak bedzie nieszczelny to bedzie zalewał silnik po dłuższym postoju i za bogata mieszanka dlatego moze ciezko palic

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

no w tym przypadku tak to może wracając przełączyć całkowicie na bp i zobaczyć jak sie rano zachowa 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Jeździłem parę dni na PB i dalej ciężko odpalał, a więc? Cofa paliwo albo odma zasysa lewe powietrze. Nie mam więcej pomysłu :d

Jakie prawidłowe ciśnienie paliwa dla ADR?

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Akumulator przy odpalaniu pokazuje 11,2V, na wyłączonym silniku pokazuje 12.6V, jak odkręcam korek od paliwa to nie uchodzi żadne powietrze także czujnik odpowietrzania zbiornika paliwa odpada, może paliwo sie nie cofa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Nie wystarczy jeździć na Pb.  Musisz mieć gaz wyjeżdżamy do zera i butlę zakręconą.  Inaczej przy nieszczelności redaktora lub wtryskiwaczy będzie zalewać układ. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Cenna informacja jacku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania