Skocz do zawartości
szymi

A4 B6/B7 Sprawdzenie logów 1.8T BFB

Rekomendowane odpowiedzi

szymi

Cześć!

W końcu dzięki Goldiemu mam zgrane logi ze swojego auta :banan: Czy mógłby ktoś do nich zerknąć i mi powiedzieć co i jak? Bo ja kompletnie się na tym nie znam :/ Oczywiście dyn - dynamiczne, st- statyczne :) Z góry dzięki!

dyn-gr-2i-33.csv

dyn-gr-20.csv

dyn-gr-115.csv

dyn-gr-118.csv

st-gr-1.csv

st-gr-4.csv

st-gr-15.csv

st-gr-16.csv

st-gr-31.csv

st-gr-32.csv

st-gr-33 (1).csv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

http://vaglog.pl/

wrzuć te pliki tutaj i powklejaj linki będzie bardziej czytelnie :D

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szymi

Próbowałem, ale pokazuje mi błąd, że te pliki nie są zapisane w pliku z VCDSa i za cholere nie mogę tego tam dodać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szymi
goldi

z tego co ja tu widzę to przepływka słąbo mierzy i te wypadanie zapłonów ale wypowiedzcie sie co bardziej ogarniacie  1,8 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A gdzie wskazania przepływki bo patrzę i nie widzę.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

jacku na samej górze gr 2 i 33 musisz otworzyć w osobnym pliku 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No fakt 111mg to trochę mało 130 to minimum jakie powinno być. Albo jest gdzieś nie szczelność , albo przepływka padnięta. 

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

To najlepiej podmienić na taką samą i z logować jeszcze raz ktoś jeszcze ma cos do powiedzenia z tych logów dodam że auto ma iść na program i chcemy żeby wszystko było ok  

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szymi

Koledzy popatrzcie jak możecie bo nie wiem czy mogę się zapisywać na program właśnie, tak jak Goldi wspomniał :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Na razie nie ma sensu sie zapisywać do puki nie ogarniesz się z tą przepływką inaczej tuner może cię wyrzucić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szymi

Wyslalalem mu te logi, zobaczymy co on powie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

gdyby byla nieszczelnosc to by turbina nie przeladowywala w peaku, Chyba ze to nieszczelnosc dolotowego do turbo badz nieszczelnosc odmy.

Wypadanie zaplonow jest spowodowane poprzez niedolanie przez bledne wskazania przeplywomierza, co wychodzi tez na lambdzie.

Kompresor w lape, zaslep odme i sprawdz szczelnosc, jak masz mozliwosc podmien przeplywke i zloguj kanal 003+115 w jednym rzucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szymi
gdyby byla nieszczelnosc to by turbina nie przeladowywala w peaku, Chyba ze to nieszczelnosc dolotowego do turbo badz nieszczelnosc odmy.

Wypadanie zaplonow jest spowodowane poprzez niedolanie przez bledne wskazania przeplywomierza, co wychodzi tez na lambdzie.

Kompresor w lape, zaslep odme i sprawdz szczelnosc, jak masz mozliwosc podmien przeplywke i zloguj kanal 003+115 w jednym rzucie.


Dzięki za rady! Tuner tez zauważył, ze turbo przeładowuje, ale cos na to chyba zaradzimy. O Twoich spostrzeżeniach tez mu powiem :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania