Skocz do zawartości
maf10

A4 B5 Czarne audi ? Przemalowanie czy renowacja lakieru

Rekomendowane odpowiedzi

maf10

Witam, posiadam Audi a4 b5

Nie jestem zadowolony z mojego lakieru : niby czarny  ale strasznie blady.. 
Chciałbym uzyskać czerń karoserii taką jak moje oklejone tylne szyby. Pełna, prawdziwa czerń... 
Co sądzicie na ten temat ? czy pełne przemalowanie czy raczej renowacja polerka lakieru ? 
Zdjęcie aż tak bardzo tej różnicy nie odzwierciedla, ale musicie uwierzyć na słowo ::):
szyby mam przyciemnione foliią 3M LX-05 90%  
Proszę o pomoc i odpowiedzi. Pozdrawiam gorąco  ! 

1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No fakt w porównaniu do tylnych szyb to czarne to nie jest. Polerką czy też maściami czerni nie uzyskasz . Zostaje malowanie jeśli już tak bardzo chcesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

A nie masz może książki serwisowej bo tam jest kod lakieru podany...ogólnie po polerce będzie się mega świecił ten lakier i może nie będzie tak źle jak myślisz i spodoba Ci się ten kolorek :naughty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Malowanie to ostateczność dlatego może na.początek korekta lakieru i pożądane zabezpieczenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Lakier o ktory nikt nie dbal po wielu latach eksploatacji bedzie mial utlenienia, zmatowienia, pełno świrli, holsów i mniejszych bądź większych rys, które skutecznie zabierają tzw szajn. Jak już pisałem Twój lakier to najprawdopodobniej ten najmniej czarny z czarnych lz9u. Robiąc korekte od a do z, która tu będzie wymagana czyli mycie wstepne na dwa wiadra, piana aktywna, dekontaminacja, deironizacja korekta trzy-czteryetapowa i zabezpiecznie przwrócisz go do życia i odzyska swoj blask ale na pewno nie uzyskasz takiej glebi jak na lz9w i ly9b(dwa najczarniejsze kolory z palety b5) bo po prostu ten lakier nie ma potencjalu tak samo jak np. srebrny mimo, że go zrobisz na błysk to nie będzie tego wow no i taka korekta to wydatek 1500-2000zł i tak na prawde nie wiele osób potrafi zrobic to wg sztuki.

Jedyne sensowne rozwiazanie w tym momencie to folia z tym, że przy tym karoseria musi byc w stanie idealnym zadnych wgniotek.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maf10
1 minutę temu, uszol napisał:

Jedyne sensowne rozwiazanie w tym momencie to folia z tym, że przy tym karoseria musi byc w stanie idealnym zadnych wgniotek.

wgniotek nie mam :biggrin: 
gdzie z takiej usługi mogę skorzystać albo jak to się chociaż nazywa, żebym mógł wgłębić się w temat.
Tak jak wspominałem już chyba z 10 razy , chciałbym uzyskać właśnie taką czerń jak Twoja. bardzo mi się podoba. 
pozdro ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Odezwij sie do harrego, zajmuje sie takimi rzeczami mysle ze na pewno Ci doradzi http://www.auditeam.pl/forum/topic/3352-harry-auto-care-kosmetyki-samochodowe-zapachy-pasty-woski-i-wiele-innych/

 

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Pierwsze co to trzeba zbadać grubośc powłoki lakierniczej miernikiem lakieru a może już tak jest spolerowany że nie można zrobić korekty.Oklejanie musisz liczyć od 2 tyś mówimy o profesjonalnym podejściu do tematu,malowanie od 300 zł za element 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
32 minuty temu, goldi napisał:

Pierwsze co to trzeba zbadać grubośc powłoki lakierniczej miernikiem lakieru a może już tak jest spolerowany że nie można zrobić korekty

Pierwsze co zaklady zajmujace sie detailingem robią to wlasnie pomiar grubosci lakieru(oczywiscie te ktore robia to na powaznie) powiem Ci goldi ze w olesnicy to jest minimum za lakierowanie 350zl za element jak zderzak, blotnik, 600 maska, dach 700-800 ogolnie kupa forsy bo juz sie dowiadywalem a i pare elementow lakierowalem, oczywiscie dolicza sobie tez za montaz demontaz elementow czyli do kosztu lakierowania jednego elementu zawsze trzeba doliczyc 100zl chyba ze sami przywieziemy gołe auto na lawecie do lakiernika

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maf10
A nie masz może książki serwisowej bo tam jest kod lakieru podany...

Mój kod lakieru to LZ9U (Sorki za zapłon przeszło miesięczny z odpisaniem ) co to dokładnie za lakier ? cef52c38e6b0fa1c6ee6e1893103f8c1.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Tak jak mowiłem, LZ9U vulkanschwarz perleffect

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maf10

Jaki z tego morał co byś polecił abym był zadowolony ;D co Ty byś zrobił abyś był zadowolony gdyby to było Twoje auto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Wszystko to kwestia pieniązków, powiedz ile plus minus chcesz przeznaczyć na odgruzowanie lakieru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maf10

Ile trzeba będzie tyle dam wal śmiało , przeanalizuje to i odpowiem :biggrin:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

4 koła musisz liczyć :ninja:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maf10
4 koła musisz liczyć :ninja:

4 Koła ... chyba od samochodu i zapasowke dorzucam :biggrin: cos trochę mniej kosztownego ? Uszolek czekam na Twoja odp jeszcze



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

4 koła to chyba na lakierowanie, myślę że za 1,5-2k już jakas firma zrobi Ci sensowną korekte trzy etapową cena końcowa bedzie zależec od stanu lakieru i od tego czym bedziesz chcial go zabezpieczyć zakladajac, że kazdy element nadaje sie do korekty i nie wymaga uprzednio ingerencji lakiernika, niestety nie jest to tania sprawa

a budżetowo to kupić glinke, aio i dobrze nasmalcować woskiem... jednak jeśli lakier jest srogo zajechany to nie wiele to da

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

2,5 koła to korekta z powłoką ale może trzeba będzie malować całe auto od nowa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maf10

No i gicik 2k +- mogę poświecić na lakier ale to chyba dopiero na lato bliżej jesieni :biggrin: w kolejce po lampach i Kierce i zawieszce . Ok dzięki za wstępne informacje, jak będzie bliżej terminu to będę myślał gdzie co i jak :biggrin: jeszcze wpadnę do Wrocławia do "pielęgnacji aut" - pisałem do nich zapraszali mnie na oględziny . Zobaczymy co powiedzą ::):


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Masz @harry19-19 który też może temat ogarnąć za pewnie lepszą kasę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maf10

Ok dzięki jutro się napewno odezwę do niego ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
harry19-19
10 godzin temu, maf10 napisał:


4 Koła ... chyba od samochodu i zapasowke dorzucam :biggrin: cos trochę mniej kosztownego ? Uszolek czekam na Twoja odp jeszcze



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

4 koła to tyle malowanie całego auta tak jak Kolega Uszol pisze.

 Ja za usługę biorę do 2tyś.zł owszem są rejony co biorą mniej ;) i więcej ;) 

 

Edytowane przez harry19-19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania