Skocz do zawartości
MariuszKoz

A4 B6/B7 Czujnik temperatury czy coś innego?

Rekomendowane odpowiedzi

MariuszKoz

Czy ma ktoś pomysł, co może być przyczyną trudniejszego (trzeba trochę pokręcić) rozruchu samochodu, który postoi kilka godzin  na słońcu? Rano wyciągając autko z chłodnego garażu, odpala na dotyk, ale kiedy potem postoi na dworze przy domu przez kilka godzin, to ma problem. VAG nie pokazuje żadnych błędów. No i ogólnie zauważyłem zwiększone zużycie paliwa i  delikatny biały dym z rury (płyt chłodniczy od 2 lat nie jest dolewany więc to nie uszczelka pod głowicą). Dzisiaj mechanik mi zasugerował, że może źle działać czujnik temperatury. Ale czy wtedy VAG by tego nie pokazał? Z drugiej strony zawsze mogę wymienić czujnik, bo chyba nie jest zbyt drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

VAG nie wykryje jak czujnik oszukuje , musiałby całkiem paść na zwarcie żeby był błąd ... Jak oszukuje daje złe wartości do wylicz ja dawki i mogą być takie objawy jak opisujesz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Zacznij od wymiany czujnika polozenia wału, najczestsza usterka ciezkiego palenia ktora nie pojawia sie na vagu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jak się czujnik zesra to powinno pokazać na vagu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MariuszKoz

Bo jeszcze jest jedna rzecz i być może ma z tym związek. Samochód potrafi lekko podszarpywać zwłaszcza kiedy jest dobrze nagrzany i pracuje na wolnych obrotach. Tylko to jest coś bardzo nieregularnego. Raz tak ma inny, innym razem pracuje płynnie. Jakby w sposób dość przypadkowy coś zmieniało skład mieszanki paliwowej. Bo wszystkie rury były już 3 razy sprawdzane i na pewno nie bierze lewego powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

To samo u mnie, coś nie tak jest z dawkowaniem paliwa pewnie..

Też nie wiem jak to ogarnąć :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
Godzinę temu, uszol napisał:

Zacznij od wymiany czujnika polozenia wału, najczestsza usterka ciezkiego palenia ktora nie pojawia sie na vagu 

Chyba ja muszę u Siebie zmienić. Podpowiesz z jakiej firmy brać ten czujnik? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
1 minutę temu, k232 napisał:

Chyba ja muszę u Siebie zmienić. Podpowiesz z jakiej firmy brać ten czujnik? ;-)

zgłos się do dzika on lepiej doradzi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Myślałem, że może miałeś z tym już jakieś doświadczenia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Mi pali na dotyk i na ciepłym i na zimnym wiec nie mialem potrzeby wymiany tego czujnika 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Mi na dotyk tylko jak rozgrzany.

Jak zimny to jednak z 3 razy zakręci zanim złapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek
Godzinę temu, wladi napisał:

Jak się czujnik zesra to powinno pokazać na vagu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jak sesrany to tak ale Nie jak kłamie 

Edytowane przez Dziadek
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MariuszKoz

No właśnie tego się obawiam, że mój czujnik po prostu wariuje. Kosztuje ok. 40 zł więc go po prostu wymienię. Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Daj znać czy po wymianie problem ustąpił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MariuszKoz

Mam jeszcze jedno pytanie, które teraz mi przyszło do głowy. Czy wariujący przepływomierz też może tutaj powodować takie objawy? Pytam, bo kilka miesięcy temu mechanik mi zwracał uwagę, że chyba coś wadliwie działa, ale "proszę jeździć dopóki całkowicie nie padnie i wtedy zapali się check".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Według mnie nie ma znaczenia. Odezwij kostkę od przepływki i zobacz co będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania