Skocz do zawartości
Pawlo3200

A4 B6/B7 Drgania nadwozia, buczenie, nie równa praca silnika na postoju (obroty nie skaczą)

Rekomendowane odpowiedzi

Pawlo3200

Po wymianie rozrządu i regeneracji turbiny zaczęły występować dziwne drgania nadwozia przenoszące się na całą budę oraz dziwne buczenie podczas dodawania gazu praca silnika uspokaja się po przymknieciu egr. Mechanik wykluczył dwumas. Kazał wymienić przegub wewnętrzny. Poduszki silnika lewa prawa, poduszkę skrzyni, odboj na pasie przednim. Zrobiłem to i dalej to samo. Może znajdę tu kogo z Oświęcimia bądz okolic Oświęcimia kto był oczywiście odpłatnie zrobił mi logi, sprawdził kat wtrysku paliwa, sprzezanie na tłokach i ( jakieś czary-mary vcds) bad polecił kogoś kto.to ogarnie żebym mógł się znowu cieszyć jazda

Edytowane przez uszol
edycja formatowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Nie pomyślałeś że ktoś źle Ci złożył rozrząd? Trzeba by było sprawdzić komputerem czy nie jest przesunięty chociaż z drugiej strony źle by palił. Jak sam piszesz że uspokaja się po przymknięciu egr to po co wymieniałeś przegub i poduszki :bag: przy egr jest takie cięgno które otwiera klapkę sprawdź czy dobrze jest umiejscowione bo czasem potrafi spaść 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Ja zaczął bym od podpięcia pod kompa . Może coś wyjdzie. A dopiero potem wibracjami podczas jazdy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pawlo3200
5 godzin temu, wladi napisał:

Nie pomyślałeś że ktoś źle Ci złożył rozrząd? Trzeba by było sprawdzić komputerem czy nie jest przesunięty chociaż z drugiej strony źle by palił. Jak sam piszesz że uspokaja się po przymknięciu egr to po co wymieniałeś przegub i poduszki :bag: przy egr jest takie cięgno które otwiera klapkę sprawdź czy dobrze jest umiejscowione bo czasem potrafi spaść 

Wymieniłem bo mówił że lejace poduszki i faktycznie laly  a przegub bo na podnośniku pokazywał że bije oska że to od przegubu.  Osłona te była rozwalona i 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No ok czyli były już do wymiany ale nadal nie rozumiem co ma egr do poduszek :grin: czy egr jest zafysiony z zewnątrz? może pora by było go wyczyścić 

 
___________________ 

 

 
dodano 22 minut później  
 
 

Dobrze by było jeszcze sprawdzić wtryski czy coś złego się nie dzieje ale to musisz znaleść kogoś z kompem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez wladi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

przed wymianą rozrządu tego nie było tych drgań poduszki jakiej firmy załozyłeś 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

To czy dobrze ustawiona jest Synchronizacja pompowtryskiwaczy po zmienie rozrządu można spróbować ocenić po chwilowym spalaniu na fis na postoju na luzie ... Powinna być przy prawidłowym ustawieniu 0.6-0.7l/h ... Oczywiście to tylko takie orientacyjne a i tak przydałoby się podłączyć kompa żeby to potwierdzić

Edytowane przez Dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Ale w B6 nie ma spalania na postoju chwilowego

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK
Ale w B6 nie ma spalania na postoju chwilowego

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka




Jest ale w vcds, więc i tak trzeba kompa podłączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak masz pełny FIS to jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Ja mam pelny ale nie mam nic takiego
Jest takie cos tylko i na postoju sie nie zmienia tylko wczasie jazdy

c57711b147e11b1a3b94b14ce339d72e.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

a no fakt , w b6 nie ma w l/h ... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pawlo3200

Egr czysty, nie leje. Poduszki ori. (mechanik wcześniej założył mi topran i była totalna porażka) zamówiłem ori i założyłem. Szukam kogoś z Oświęcimia bądz z okolicy kto by podpiol pod kompa. Oczywiście nie za darmo. Bo. Tu jak pytałem o podpięcie vaga i zrobienie logów to nie my nie robimy pfff.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro
Dnia 16.08.2017 o 20:44, Pawlo3200 napisał:

Po wymianie rozrządu i regeneracji turbiny zaczęły występować dziwne drgania nadwozia przenoszące się na całą budę oraz dziwne buczenie podczas dodawania gazu praca silnika uspokaja się po przymknieciu egr. Mechanik wykluczył dwumas. Kazał wymienić przegub wewnętrzny. Poduszki silnika lewa prawa, poduszkę skrzyni, odboj na pasie przednim. Zrobiłem to i dalej to samo. Może znajdę tu kogo z Oświęcimia bądz okolic Oświęcimia kto był oczywiście odpłatnie zrobił mi logi, sprawdził kat wtrysku paliwa, sprzezanie na tłokach i ( jakieś czary-mary vcds) bad polecił kogoś kto.to ogarnie żebym mógł się znowu cieszyć jazda

Buczenie to może być coś z wężmi,od Egr idą węże dalej trzeba sprawdzić czy nie spadła klamra co łączy węże od Egr.Drgania to mogą się pojawiać od stu powodów,np jak wymieniał turbinę to plecionka uszkodzona jest   i już są drgania budy.tak że wróżenie z fusów to jest:):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania