torgal 5 #1 Napisano 22 sie 2017 19:34:57 Czołem !!!! Mam taki bład: 16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded Jest to związane z katalizatorem. Chciałem wymienić katalizator, ale gdzieś czytałem ze to może być spowodowane również sondą za lub przed katalizatorem. Jak sprawdzić czy to sonda czy to faktycznie KAT. ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #2 Napisano 23 sie 2017 10:00:29 Widzę że nikt nie odpowiedział więc może ja : Błąd o którym piszesz wywala zazwyczaj przy kacie ale były przypadki że też przy drugiej sondzie. Wszystko zależy od tego co chcesz mieć. Jeśli planujesz wywalić kąta to spoko. Wycinać wspawujac przelot, sondę wyłączasz programowo i po sprawie. Jeśli chcesz mieć kata to już gorzej. Trzeba wymontować kąta i zobaczyć w jakiej jest kondycji . Jeśli zatkany to szukaj innego , jeśli drobny to możn dać emulator sondy 2 lub nową sondę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #3 Napisano 23 sie 2017 15:51:35 5 godzin temu, jacek70 napisał: Widzę że nikt nie odpowiedział więc może ja : Błąd o którym piszesz wywala zazwyczaj przy kacie ale były przypadki że też przy drugiej sondzie. Wszystko zależy od tego co chcesz mieć. Jeśli planujesz wywalić kąta to spoko. Wycinać wspawujac przelot, sondę wyłączasz programowo i po sprawie. Jeśli chcesz mieć kata to już gorzej. Trzeba wymontować kąta i zobaczyć w jakiej jest kondycji . Jeśli zatkany to szukaj innego , jeśli drobny to możn dać emulator sondy 2 lub nową sondę. No to raczej chcę drugą opcję. Czy jak mechanik bedzie sprawdzał stan Kata to będzie to rozbieral na części czy Jak? Żeby wiZualnie ocenić stan Kata? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #4 Napisano 23 sie 2017 15:58:31 Wizualnie . Trzeba sprawdzić czy jest drożny. Pod światło powinno być widać takie sitko w środku i powinno przypuszczać światło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #5 Napisano 23 sie 2017 16:47:04 a nie można wykonać testu katalizatora vcds Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #6 Napisano 24 sie 2017 18:11:00 Dnia 23.08.2017 o 18:47, goldi napisał: a nie można wykonać testu katalizatora vcds Proszę, powiedz jak to zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #7 Napisano 24 sie 2017 18:28:28 (edytowane) W grupie 046 możesz przeprowadzić test na sprawność katalizatora, aby test w ogóle się rozpoczął musi być poprzedzony testem sondy lambda przed katalizatorem w grupie 034, następnie: 1. Wejdź w nastawy podstawowe (04 Basic Settings) min. temp. katalizatora 550*C 2. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczać), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć. 3. W ostatnim polu pojawi się napis test ON, trzymaj tak, aż nie pojawi się wynik testu: Cat B1 OK lub Cat B1 NOT OK. Nie wiem czy fsi jest to samo ale sprawdzic można Edytowane 25 sie 2017 04:11:38 przez uszol edycja formatowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #8 Napisano 25 sie 2017 04:03:22 (edytowane) 9 godzin temu, goldi napisał: W grupie 046 możesz przeprowadzić test na sprawność katalizatora, aby test w ogóle się rozpoczął musi być poprzedzony testem sondy lambda przed katalizatorem w grupie 034, następnie: 1. Wejdź w nastawy podstawowe (04 Basic Settings) min. temp. katalizatora 550*C 2. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczać), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć. 3. W ostatnim polu pojawi się napis test ON, trzymaj tak, aż nie pojawi się wynik testu: Cat B1 OK lub Cat B1 NOT OK. Nie wiem czy fsi jest to samo ale sprawdzic można Super. To jeszcze powiedz jak zrobić test sondy 😆 Edytowane 25 sie 2017 04:11:32 przez uszol edycja formatowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #9 Napisano 29 cze 2018 17:16:40 Odświerzam temat..... po wymianie wtrysków.... pousuwałem błedy... silnik juz się nie kołysze. Ale po jakimś czasie wyskoczyły mi takie błędy: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 29 June 2018, 18:42:46:0 Control Module Part Number: 8E0 906 018 K Component and/or Version: 2.0L R4/4V FSI G 0009 Software Coding: 0000000 Work Shop Code: WSC 31135 VCID: 301393C3E33B Additional Info: 8E0907807F NOX 0511140013 007 4109 Additional Info: Geraet 80669 3 Faults Found: 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 008 - Implausible Signal 16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded 17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded 1. Jakie macie sugestie??? 2. co oznacza błąd 18107 - pirwszy raz w życiu coś takiego widzę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidderus001 0 #10 Napisano 19 wrz 2019 12:20:57 Mam ten sam problem. Od jakiegoś czasu szukam rozwiązania mechanik rozkłada ręce. Czy mógł byś powiedzieć jak rozwiązała się ta sprawa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Power-Kris 166 #11 Napisano 19 wrz 2019 15:06:17 Wyłącz tempomat, wejdz w engine, następnie login wpisz 16167 i enter, tempomat wyłaczony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach