k232 48 #26 Napisano 20 lut 2018 16:05:27 To masz wypadanie zapłonów na to wygląda, chociaż gdybyś miał to pokazały by się błędy.. Jak już kupiłeś sondę to git, po zmianie daj znać czy spalanie spadło ☺️ 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #27 Napisano 20 lut 2018 16:53:44 17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus P1105 - 35-10 - - - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - IntermittentByłem podłączyć Vaga - nowość na czerwono - a właśnie od poprzedniego usunięcia błędów mineło 350 km i w tym czasie te szarpnięcia miałem, które wcześniej opisałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #28 Napisano 20 lut 2018 18:10:40 No i masz błędy wypadania zapłonów, czyli dobrze mówiłem. Nie wiem co znaczy ten pierwszy błąd na czerwono ale drugi na czerwono masz na pewno walniętą cewkę na 4 cylindrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #29 Napisano 20 lut 2018 18:29:13 pojeżdżę jutro i sprawdzę błędy - bo te na czerwono pierwszy raz sie pojawiły. a na VAGu jakieś wartości sprawdzić? podmienię cewki żeby zobaczyć czy błędy sie zmienią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #30 Napisano 20 lut 2018 18:31:04 Mało kiedy działa próba zamiany cewek, znajdź kogoś kto ma sprawne i zamień na chwilę żeby sprawdzić. Najlepiej to zmienić cewkę i od razu świece jeżeli nie były zmieniane. Byłeś w ASO na akcji serwisowej wymiany cewek? Jeżeli nie to zadzwoń do ASO, podaj nr Vin i Ci powiedzą czy Twoje auto kwalifikuje się do darmowej wymiany cewek. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #31 Napisano 21 lut 2018 13:28:25 dziś cewki podmieniłem - patrzcie co sie dzieje.. po zamianie - odpalam auto i po kilku minutach na wolnych obrotach zaczyna wariować - poszarpuje i skaczą obroty - spadły nisko aż EPC się zaświeciło na sekundę i po 5 sekundach tak spadło że zgasło auto.. po tym zgaśnięciu spr błedy i18010 - p1602 35-10 intermittent - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low 17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus zamawiam uszczelkę pokrywy ELRING Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #32 Napisano 21 lut 2018 15:49:24 No to ładnie Ci dekiel zalewa cewki.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #33 Napisano 21 lut 2018 16:03:44 Uszczelka wymienię na dniach tylko przed jak to gufno wyssać żeby spokojnie odkręcić świecę i żeby nie wpadło do środka? A przez ten olej byłyby te cyrki dziś i wypadanie zapłonu? Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #34 Napisano 21 lut 2018 16:29:45 No pewnie, że cyrki będą.. Tam ma być sucho i wtedy będzie działało, ale przy okazji później sprawdź czy nie będziesz miał wypadania zapłonu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #35 Napisano 21 lut 2018 17:34:33 Jak olej zaleje świece to może zrobić się zwarcie do masy i stąd wypadanie zapłonu. Tam ma być sucho jak pisał Grześ. 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #36 Napisano 21 lut 2018 19:45:24 Elring zamówiony także jeszcze w tym tygodniu to ogarne. na co zwrócić uwage jeszcze przy moich błedach z Vaga - coś przy okazji posiadania garażu mogę pogrzebać? chce doprowadzić autko jak tylko sie da najlepiej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #37 Napisano 21 lut 2018 19:55:49 9 minut temu, CzerwonyA4 napisał: Elring zamówiony także jeszcze w tym tygodniu to ogarne. na co zwrócić uwage jeszcze przy moich błedach z Vaga - coś przy okazji posiadania garażu mogę pogrzebać? chce doprowadzić autko jak tylko sie da najlepiej Wymień sondę i zrób porządek z pokrywą zaworów, jak pokrywa będzie zrobiona i wszystko będzie sucho to pojeździj i sprawdź błędy, jak będzie wypadanie zapłonów to trzeba będzie zająć się cewkami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #38 Napisano 24 lut 2018 18:51:56 (edytowane) Wczoraj odpuściłem wymianę uszczelki bo teraz zima u mnie -13 w nocy a dzień -5 a ponoć silikon nie lubi mrozu za to odkryłem, że zawór DV - nie trzyma ten mały króciec.. Dv jest naprawialny czy zamawiać? zamiennik ori? przy okazji zerknąłem do turbinki - fotka wszystko si? Edytowane 24 lut 2018 18:54:24 przez CzerwonyA4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #39 Napisano 24 lut 2018 19:15:12 (edytowane) Dv kup nowy tak aby był pewny. Turbinka słabo widać , ale olejem nie uciapana. Sprawdzałeś luzy na wirniku ? . (Osiowe i poprzeczne) Edytowane 24 lut 2018 19:20:15 przez jacek70 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #40 Napisano 24 lut 2018 19:47:18 (edytowane) rozbierałem katalizator w grudniu i miałem w końcu możliwość sprawdzenia jak wygląda ta klapka WG bo przeczuwałem, że to ona tak głośno brzęczy przy schodzeniu z obrotów.. Wirnik od turbo bez luzów od strony gorącej Edytowane 24 lut 2018 19:50:30 przez CzerwonyA4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #41 Napisano 24 lut 2018 20:03:28 15 minut temu, CzerwonyA4 napisał: od strony gorącej A od zimnej ? Od zimnej lepiej sprawdzić ☺ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #42 Napisano 25 lut 2018 10:18:27 Czyli ściągnąć gumowy TIP i tam wsadzić łapy? Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #43 Napisano 25 lut 2018 17:31:16 szlak..wczoraj kilka kółek na parkingu ale bez katowania. rano na uczelnie i spoko. po uczelni odpaliłem i odśnieżam - wsiadam po chwili i od razu gaszę bo widzę- mrugającą lampę alladyna!.. na bagnecie 1cm / 0,5 cm oleju. odpalam i niby spokój. przejechałem do domu 9km i niby nic - ale dolałem prawie litr bo tyle miałem.. no i wody chłodzącej też wciągneło bo widzę że pod minimum sporo.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #44 Napisano 25 lut 2018 17:50:32 Wody ubyło , oliwy też . ?? A jak wycieki są ? Patrzyłeś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #45 Napisano 25 lut 2018 18:00:16 wycieków nie zauwazyłem - niby coś pod silnikiem były plamy bez sniegu ale widocznego plynu czy oleju brak.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #46 Napisano 25 lut 2018 18:54:47 Skoro oleju niema no to może turbo wzięło , ale płyn gdzie się podział ? Sprawdź króciec na tyle silnika. Może są dwie usterki ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #47 Napisano 25 lut 2018 21:49:45 sory.. z wrażenia tak szybko wyłączyłem silnik że pomyliłem kontrolki - to była od niskiego stanu wody a nie oleju.. bądź co bądź - jedno i drugie dziś dolałem a olej sprawdzałem w piątek i był prawie w połowie wskaźnika. wody wcześniej było przy minimum a dziś na samym dnie zbiornika. auto od zawsze ma dość spore dymki z tłumika ale to jakby zwykła para - siwe, naturalne - tyle że dość widoczne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k232 48 #48 Napisano 26 lut 2018 02:09:32 Nie obstawiam najgorszego ale musisz sprawdzić dokładnie wycieki. Mi ostatnio wisiała kropla właśnie płynu chłodzącego na łączeniu gdzieś pod spodem auta, usunąłem to i nic ze zbiorniczka nie ubywa. Niby kropla ale jednak musiało gdzieś uciekać bo co jakiś czas musiałem dolewać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #49 Napisano 26 lut 2018 08:58:45 No to posprawdzaj jeszcze raz płyny i kontrolki ☺ i napisz co niedomaga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4 36 #50 Napisano 26 lut 2018 12:49:13 Spokój dziś już- wczoraj dolałem ok litr oleju i litr płynu chłodniczego. Olej wymieniałem 2k temu- a w piątek był ładny brązowy i prawie pół miarki.Wodę już kiedyś dolewalem tak z 0.6 litra.Puki nie spadnie temp i nie umyje silnika to nowych wycieków nie zobaczę...Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach