Skocz do zawartości
CzerwonyA4

A4 B5 1.8T ANB - błedy sonda

Rekomendowane odpowiedzi

k232

To masz wypadanie zapłonów na to wygląda, chociaż gdybyś miał to pokazały by się błędy..

Jak już kupiłeś sondę to git, po zmianie daj znać czy spalanie spadło ☺️

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

            P1105 - 35-10 - - - Intermittent

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

            P1114 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

            P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

            P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

            P0140 - 35-10 - - - Intermittent


Byłem podłączyć Vaga - nowość na czerwono - a właśnie od poprzedniego usunięcia błędów mineło 350 km i w tym czasie te szarpnięcia miałem, które wcześniej opisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No i masz błędy wypadania zapłonów, czyli dobrze mówiłem.

Nie wiem co znaczy ten pierwszy błąd na czerwono ale drugi na czerwono masz na pewno walniętą cewkę na 4 cylindrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

pojeżdżę jutro i sprawdzę błędy - bo te na czerwono pierwszy raz sie pojawiły.
a na VAGu jakieś wartości sprawdzić?
podmienię cewki żeby zobaczyć czy błędy sie zmienią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Mało kiedy działa próba zamiany cewek, znajdź kogoś kto ma sprawne i zamień na chwilę żeby sprawdzić. 

Najlepiej to zmienić cewkę i od razu świece jeżeli nie były zmieniane.

Byłeś w ASO na akcji serwisowej wymiany cewek? Jeżeli nie to zadzwoń do ASO, podaj nr Vin i Ci powiedzą czy Twoje auto kwalifikuje się do darmowej wymiany cewek.

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

dziś cewki podmieniłem - patrzcie co sie dzieje..
po zamianie - odpalam auto i po kilku minutach na wolnych obrotach zaczyna wariować - poszarpuje i skaczą obroty - spadły nisko aż EPC się zaświeciło na sekundę i po 5 sekundach tak spadło że zgasło auto..
po tym zgaśnięciu spr błedy i
18010 - p1602 35-10 intermittent - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low 

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

 

zamawiam uszczelkę pokrywy ELRING

28312629_1772783549437678_94084855_o.jpg

28340554_1772783492771017_1461860683_o.jpg

28341113_1772783592771007_642258151_o.jpg

28342296_1772783812770985_218356867_o.jpg

28407835_1772783399437693_1649837940_o.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No to ładnie Ci dekiel zalewa cewki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Uszczelka wymienię na dniach tylko przed jak to gufno wyssać żeby spokojnie odkręcić świecę i żeby nie wpadło do środka?
A przez ten olej byłyby te cyrki dziś i wypadanie zapłonu?


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No pewnie, że cyrki będą..

Tam ma być sucho i wtedy będzie działało, ale przy okazji później sprawdź czy nie będziesz miał wypadania zapłonu.

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak olej zaleje świece to może zrobić się zwarcie do masy i stąd wypadanie zapłonu. Tam ma być sucho jak pisał Grześ.

  • Podziękowanie 1
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Elring zamówiony także jeszcze w tym tygodniu to ogarne.
na co zwrócić uwage jeszcze przy moich błedach z Vaga - coś przy okazji posiadania garażu mogę pogrzebać? chce doprowadzić autko jak tylko sie da najlepiej :):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
9 minut temu, CzerwonyA4 napisał:

Elring zamówiony także jeszcze w tym tygodniu to ogarne.
na co zwrócić uwage jeszcze przy moich błedach z Vaga - coś przy okazji posiadania garażu mogę pogrzebać? chce doprowadzić autko jak tylko sie da najlepiej :):

Wymień sondę i zrób porządek z pokrywą zaworów, jak pokrywa będzie zrobiona i wszystko będzie sucho to pojeździj i sprawdź błędy, jak będzie wypadanie zapłonów to trzeba będzie zająć się cewkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Wczoraj odpuściłem wymianę uszczelki bo teraz zima u mnie -13 w nocy a dzień -5 a ponoć silikon nie lubi mrozu :):
za to odkryłem, że zawór DV - nie trzyma ten mały króciec.. Dv jest naprawialny czy zamawiać? zamiennik ori?
przy okazji zerknąłem do turbinki - fotka wszystko si?

28417905_1776185885764111_862161089_o.jpg

28418304_1776186075764092_985292613_o.jpg

28461838_1776186022430764_1004217413_o.jpg

28554810_1776186135764086_1964243632_o.jpg

Edytowane przez CzerwonyA4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Dv  kup nowy  tak aby był pewny. Turbinka słabo widać  , ale olejem nie uciapana. 

Sprawdzałeś luzy na wirniku ? . (Osiowe i poprzeczne)

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

rozbierałem katalizator w grudniu i miałem w końcu możliwość sprawdzenia jak wygląda ta klapka WG bo przeczuwałem, że to ona tak głośno brzęczy przy schodzeniu z obrotów..
Wirnik od turbo bez luzów  od strony gorącej

 

Edytowane przez CzerwonyA4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
15 minut temu, CzerwonyA4 napisał:

od strony gorącej

A od zimnej ?  Od zimnej lepiej sprawdzić ☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Czyli ściągnąć gumowy TIP i tam wsadzić łapy?


Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

szlak..wczoraj kilka kółek na parkingu ale bez katowania.  rano na uczelnie i spoko. po uczelni odpaliłem i odśnieżam - wsiadam po chwili i od razu gaszę bo widzę- mrugającą lampę alladyna!..
na bagnecie 1cm / 0,5 cm oleju. odpalam i niby spokój. przejechałem do domu 9km i niby nic - ale dolałem prawie litr bo tyle miałem..
no i wody chłodzącej też wciągneło bo widzę że pod minimum sporo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wody ubyło , oliwy też . ??  A jak wycieki są ? Patrzyłeś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

wycieków nie zauwazyłem - niby coś pod silnikiem były plamy bez sniegu ale widocznego plynu czy oleju brak..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

 Skoro oleju niema no to może turbo wzięło , ale płyn  gdzie się podział ?  Sprawdź króciec na tyle silnika. Może są dwie usterki ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

sory.. z wrażenia tak szybko wyłączyłem silnik że pomyliłem kontrolki - to była od niskiego stanu wody a nie oleju..
bądź co bądź - jedno i drugie dziś dolałem a olej sprawdzałem w piątek i był prawie w połowie wskaźnika. 
wody wcześniej było przy minimum a dziś na samym dnie zbiornika.
auto od zawsze ma dość spore dymki z tłumika ale to jakby zwykła para - siwe, naturalne - tyle że dość widoczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Nie obstawiam najgorszego ale musisz sprawdzić dokładnie wycieki.

Mi ostatnio wisiała kropla właśnie płynu chłodzącego na łączeniu gdzieś pod spodem auta, usunąłem to i nic ze zbiorniczka nie ubywa. Niby kropla ale jednak musiało gdzieś uciekać bo co jakiś czas musiałem dolewać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No to posprawdzaj jeszcze raz płyny i kontrolki ☺ i napisz co niedomaga. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CzerwonyA4

Spokój dziś już- wczoraj dolałem ok litr oleju i litr płynu chłodniczego.
Olej wymieniałem 2k temu- a w piątek był ładny brązowy i prawie pół miarki.
Wodę już kiedyś dolewalem tak z 0.6 litra.
Puki nie spadnie temp i nie umyje silnika to nowych wycieków nie zobaczę...



Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania