Skocz do zawartości
Gusia_aczy

Potrzebuję porady:)

Rekomendowane odpowiedzi

Gusia_aczy

Czym się kierować  na co zwracać uwagę przy kupnie głośników do samochodu? Nie ukrywam mam fabryczne i chciała bym to zmienic :): a w tym akurat temacie jestem zielona 

😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trybekk

Chcesz nowe głośniki podpiąć pod fabryczny wzmacniacz jeżeli takowy masz czy bedziesz dokładać nowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gusia_aczy
1 minutę temu, trybekk napisał:

Chcesz nowe głośniki podpiąć pod fabryczny wzmacniacz jeżeli takowy masz czy bedziesz dokładać nowy?

Powiem tak chciałam kupić nowe głośniki i zamontować ale nie wiem czy to dobry pomysł czy to coś da że lepiej będzie muzykę słychać.. I raczej nic nowego nie chciałam dokładać.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trybekk

Bez nowego wzmacniacza raczej nie poszalejesz. Jeżeli kupisz nowe, mocniejsze głośniki i podłączysz pod radio/wzmacniacz który masz to moze pojawić sie problem tego typu ze radio/wzmacniacz nie bedzie w stanie wygenerować dostatecznie dużej mocy zeby ruszyć membrana w glosniku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gusia_aczy
22 minuty temu, trybekk napisał:

Bez nowego wzmacniacza raczej nie poszalejesz. Jeżeli kupisz nowe, mocniejsze głośniki i podłączysz pod radio/wzmacniacz który masz to moze pojawić sie problem tego typu ze radio/wzmacniacz nie bedzie w stanie wygenerować dostatecznie dużej mocy zeby ruszyć membrana w glosniku ;)

No i to jest odpowiedź 🙂 teraz już mniej więcej co z czym i dlaczego.. 🙂 to pomarudze jeszcze czyli musiała bym kupić wzmacniacz a są jakieś szczególne wzmacniacze czy to nie ma znaczenia? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A może po prostu zapodaj zestaw Boose i po sprawie .