Skocz do zawartości
grzes992

LOGI 1.8t AGU Prośba o wyjaśnienie kilku rzeczy

Rekomendowane odpowiedzi

grzes992

Witam:),
Proszę o pomoc w analizie logów dynamicznych silnika 1.8T AGU seryjny z instalacją LPG.  

- Wymieniany był przepływomierz na oryginalny używany. Wydaje mi się że sprawny.
- Wymieniana sonda lambda (na używaną). Wyrzuca błąd grzałki, obwód przerwany (badałem opór - 5ohm; Na starej sondzie nie mam tego błędu, a opór wynosił 1,5 ohm. Coś się uszkodziło dalej?? )
- pół roku temu sprawdzana szczelność i spawany kolektor ssący.
- wymieniony zawór DV
- niedawno wymienione pęknięte kolanko odmy

W logach nie podoba mi się:
-grupa 13:  spalanie stukowe 
-grupa 1  :  kąt wyprzedzenia zapłonu, (co może być przyczyną że tak skacze dziwnie)
-grupa 25: duty cycle (chyba zawór n75) też coś wydaje się, że wartość powinna być bardziej stała przy obciążeniu i bliższa 90%.

Jak zdiagnozować sondę? 

Dodatkowo poza błędem grzałki sondy pojawiają się błędy mieszanki paliwa/powietrza. Podejrzewam że do ustawienia LPG.

--

Logi na PB - 3. bieg:

Grupa 1 - 13

Grupa 2 - 7

Grupa 1 - 25

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grzes992

Na kilka pytań znalazłem odpowiedź:

- duty cycle  z grupy 25 jest okey. Zawór przymyka się gdy trubo dobije ciśnienie.
- lambdę muszę sprawdzić na biegu jałowym.
- stukowe spalanie nie jest w sumie zbyt duże.

Nadal jednak nie wiem czemu auto nie ma mocy z dołu.  I czemu ten Ing. Timing z grupy 1. tak dziwnie się zachowuje. Jest chyba za wysoki na biegu jałowym, bo aż 32°. Rozrząd raczej gdyby przeskoczył o ząbek to wydaje mi się że dużo gorzej auto by działało.

Ktoś może wie gdzie szukać?

Edytowane przez grzes992

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania