Skocz do zawartości
arknaw

LOGI Prośba o sprawdzenie logów 1.9 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

arknaw

Witam, zwracam się do kolegów z prośbą o ocenę logów silnika 1.9 TDI ASV
Ogólnie silnik pracuje w miarę OK, ale wydaje mi się że ostatnimi czasy nastąpił minimalny spadek dynamiki silnika. Co więcej zauważyłem trochę  zaolejony intercooler (nie węże), co świadczyłoby o jego nieszczelności. No i ogólnie fajnie byłoby poznać ogólny stan.

Dynamiczne:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1ehH01.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_SFrIa5.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_F13aS.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_4AXEBU8.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_85k8N.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_55QxR.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_wCf0v2A.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_wtzvSP.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_gEwjcK.html

Statyczne:
Grupa 000, 001: http://vaglogi.pl/log-000_001_pIoiiqw.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_L748g.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_jSxpn.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_VSc9N.html

Basic settings:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_rT933.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_484h4.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_3mMHL.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_18dMn1V.html

 

Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc :)

Edytowane przez arknaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Poza nie doładowaniem przy wyższych obrotach nie widzę nic nie pokojącego i stąd ten spadek delikatnie mocy sprawdz wakuometrem podciśnienie jakie dochodzi do turbo ma być min 0.6 a z wyjścia vacupompy 0,9  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arknaw

Dziękuję koledze goldi za pomoc :)

Aktualnie wymieniłem intercooler z uwagi  jego drobnej nieszczelności. Niestety nie wykonałem jeszcze pomiarów wakumetrem - muszę go najpierw zdobyć. Wstawiam nowe logi.

Dynamiczne:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_qObhMD.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_r7rs90.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_sFq7y3j.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_4vzI6mX.html

Poniżej ich graficzne zestawienie. Czy należy się przejmować przeładowaniem w okolicy 1930 obr/min (przycinająca się geometria turbo?) Czy mogę uznać że wszystko ok?

 

Logi.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Jeżeli ci nie zamula w granicach 3 tyś obr na trzecim biegu to się nie przejmuj moja rada taka jeśli masz katalizator usuń środek zostaw puszkę i raz na jakiś czas przegonić autko staraj się jezdzić dynamicznie i nie będziesz miał problemów .Podam ci przykład miałem b5  czyściłem turbo w 2011 roku i teraz jak sprzedałęm autko koledze w tym roku dopiero jeszcze raz je czysciłem i ma ponad 400 tys przebiegu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania