Skocz do zawartości
TomOskroba

A4 B6 Dołożenie QUATTRO Od A do Z

Rekomendowane odpowiedzi

TomOskroba

Siemanko. 

Temat założyłem odnośnie dołożenia QUATTRO do A4 B6 Manual Ośka Bex

jest wiele zestawów swap. z 3.0 z 2.0tfsi itp. Być może jest ktoś kto poświęcił by czas i napisał od A do Z co potrzeba mieć aby zrobić taki swap ?

u mnie jest skrzynia 6 biegowa. wypadało by szukać takiej samej bo na 5 biegów raczej zmieniać się nie opłaca. ze skrzyniami to kwestia przełożenia.

bardzo powoli ale się szykuję do takiego manewru w ramach moda, ale i chyba niedługo już z przymusu bo moja skrzynia HES na drugim biegu na wolnych obrotach zaczyna troszkę wyć.

myślałem na początku, żeby zrobić automat tiptronic QUATTRO. podobno bezawaryjne skrzynie choć to pojęcie dosyć dyskusyjne bo wszystkie mają najlepsze lata za sobą.

ja jestem zaskoczony moją skrzynią bo myślałem, że w audi zarżnąć manuala nie jest łatwo i te skrzynie są raczej długowieczne. niestety nie w moim przypadku. same używki są bardzo drogie co również mnie zaskoczyło.

tak więc wracając do tematu chciałbym się dowiedzieć od Was co o tym myślicie, jaką skrzynie byście pchali (oznaczenie, automat czy manual) no i oczywiście czego potrzeba. na fejsbuku na grupach handlarze sprzedają takie zestawy i zwykle nie przekraczają one 1600 zł jednak warto było by wiedzieć co znajduje się w zestawie, żeby nie zostać ''wydymanym" 😉

Pozdrawiam i z góry dzięki za poświęcony czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro

Bardzo fajny temat,na pewno się przyda.Jedną z elentów co sprzedawcy zapominają ,lub nie mają, jest mocowanie podpory wału☺ i tu jest najwiekszy problem . Ponieważ bez specjalnego sprzętu lub poziomnicy laserowej nigdy ,nie przyspawasz tych elementów''mocowanie wału'' jak ori.po prostu wał będzie bił,i auto wpada w renozans .Ja akurat posiadam taki zestaw Quattro ale do tdi,wyciągniety z b6 2.5 tdi 180 km ,  z chłodnicą skrzyni biegów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

Dokładnie.

Fajnie jakby ktoś napisał co i jak bo handlarz zawsze powie, że pasuje, a potem tego nie ma tamtego zabrakło i jest problem z montażem 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jozek726

najlepiej i najtaniej kupić sobie angola i przełożyć wszystko co potrzeba 😉 resztę sprzedaż i wyjdziesz na tym dobrze :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

Myślałem o tym.po sprzedaży reszty części można wyjść na lekki + bądź jeszcze zarobić.zalezy jak wyposażony.generalnie nie mam za bardzo miejsca się w to bawić. Bardziej kupno części i do mechanika 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jozek726

a masz kogoś ogarniętego kto Ci to ogarnie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

Tak. Mam w okolicy dwóch naprawdę ogarniętych mechaników tylko muszę im dowieźć kompletny towar bo nikt nie będzie trzymał 2 tygodnie auta na kanale 😉 stąd m.in ten temat. Jak ktoś wypisze tu od a do z części to temat zostanie dla potomnych bo nigdzie nie ma takich informacji "kawa na ławę"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

Widzę, że chętnych nie ma więc czuję się zobowiązany, aby dowiedzieć się od A do Z jakich części nam potrzeba i wkleić tutaj w temat :p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania