Skocz do zawartości
Nasniedogoniat

A3 8L Tarcza sprzęgła, łożysko w wale

Rekomendowane odpowiedzi

Nasniedogoniat

Witam mam pytanie wymieniam sprzynie biegów w a3 8l 1.8t agu i przy okazji zajrzałem do sprzęgła i moje pierwsze pytanie to czy tarcza sprzęgła jak założę ją na wałek skrzyni powinna mieć luz jak kręcę nią lewo prawo tak ze 2 cm w jedną i drugą stronę czy powinna być na sztywno oczywiście wałek skrzyni stoi w miejscu sama tarcza się rusza? a drugie pytanie czy w wale od strony sprzęgła powinno być łożysko w tej dziurze w wale co wczodzi wałek od skrzyni bo w moim starym silniku 1.8t agu nie ma go i w obecnym na aucie też nie ma, ale już w wale z wzdłużnego 1.8t avj jest to łożysko i teraz już nie wiem czy u mnie w agu poprzecznym ma być czy nie? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nasniedogoniat

Co do łozyska w wale znalazłem chyba odpowiedź że nie ma tam łozyska u mnie ale  wciąż mnie zastanawia ten luz tarczy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nasniedogoniat

Dla potomnych tarcza 1z 90km 228mm i 28 zembow wielowpistu  ma 9mm nowa przy mojej starej 7.8 mm przy 200 koniach i  336nm po chipie  nic się nie działo żadnych ślizgów ani nic  podobono wytzrzymuje około 400nm nie testowałem informacje z neta cóż tu Jeszce napisać miałem jednomas z 1z do 1.8t agu i pasowało szystko p@p, żadnych luzów nowa tarcza na wielowpuscie  nie ma ani w jedną ani w drugą żadnych luzów jak stara jak by coś pytajcie postaram się odpowiedzieć na pytania bo dokładnie zbadałem tarcze sprzęgła nową cóż ogólnie zestaw koło docisk i tarcze kupię z 1z z przebiegiem 280tys w bardzo dobrym stanie i przejechałem na nim około 40tys bez problemów ale ze zmieniałem skrzynie zmieniłem tarcze wiem że powinnem też docisk ale ze względów finansowych musiałem to zrobić budżetowo a że docisk nie miał żadnych oznak zużycia to postanowiłem wrzucić go zpowrotem niemał żadnych rys większych przebarwień ani wrzerów co by tu Jeszce ciekawego napisać pamiętajcie żeby nowe tarcze sprzęgłowe sprawdzać na bicie boczne bo mogą pojawić się drgania i szarpanie a starą tarcze zmieniałem że względu na luz tulejki wielowpistu występowały delikatne szarpanie przy ruszaniu i drgania silnika zniko po montażu nowej tarczy no nie wiem chyba wszyatko napislalem pozdrawiam 

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania