Skocz do zawartości
Arkadiush

A3 8L Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Arkadiush

Pacjent Audi A3 1999 rok 1.9 TDI 110 KM ciężko odpala na ciepłym silniku co może być przyczyną ?

Wysłane z tostera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

Czujnik plynu chlodniczego prawdopodobnie.mialem tak w a4 ale benzynowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

Na zimnym spoko wszystko dodam że komputer błędów nie pokazał żadnych

Wysłane z tostera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Obstawiam Czujnik lub przestawiony kąt wtrysku...obie sprawy do sprawdzenia vagiem ... Czujnik na ciepłym sprawdzić jakie wartości temp pokazuje , to samo kąt wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Kąt wtrysku nie ma aż tak bardzo wspólnego z odpalaniem na ciepłym silniku. Jeżeli chodzi odpalanie na ciepłym to są dwie rzeczy pierwsza to rozrusznik już spotkałem sie z takim przypadkiem że na zimnym palił od strzałą a na ciepłym  długo kręcił 

a druga rzecz to pompa wtryskowa podobno jak na rozgrzanym silniku polejesz ją zimną wodą i odpali od strzałą to winna jest pompa 

a czujnik możesz odłączyć jak odpali od razu to też może być winny ale najlepiej na podmianę jakbyś miał  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ryba85

powiem wam pany ze to jest temat rzeka . :whistling: miałem problemy z paleniem i wymieniłem jużtyle rzeczy że finalnie sam nie wiem co było przyczyną . :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush

Sprawdzę i dam znać :)

Wysłane z tostera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

Ja w a4 1.8 mialem padniety zawor odpowietrzenia zbiornika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ryba85

który to jest ten zawór? :whistling: w dizlach też on jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Czasem nie chodzi o ten zaworem na obudowie filtra powietrza ? Ten co cyka co jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

Czasem nie chodzi o ten zaworem na obudowie filtra powietrza ? Ten co cyka co jakiś czas.

dokladnie ten

diagnoza prosta

wystarczy go wypiac i wywalic wstawic zamiast niego kawalek rurki i pojezdzic

jak pali na cieplym to wynik prosty

 

ja swojego rozebralem i jest sprawny - cewka ma przejscie normalne

sprawdze jeszcze rozebrany poprzez podanie napiecia... i zloze na nowo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

U mnie jak padł kiedyś w ADR to kupiłem używkę na szrocie za 20 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
surprise

Zwiększ dawkę startową na ciepłym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

U mnie jak padł kiedyś w ADR to kupiłem używkę na szrocie za 20 zł.

ja wlasnie swoj przywrocilem do zycia...

tam nie ma sie co zepsuc... cewka i magnesik ktory puszcza cisnienie/powietrze

nie cykal bo brudne byly styki

 

wlasnie sie suszy i jutro do auta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Mnie trafił się bo kumpel handluje częściami.☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania