Skocz do zawartości
Oca

ALL Na jakim gwincie jeździcie?

Rekomendowane odpowiedzi

Oca

To ja zaczne, opinie na temat używanych gwintów firmy KW ktoś coś? Jeżeli używka to do jakiej ceny szukać?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oca

A firma DTS ktoś słyszał?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Karol podstawa to ile gwint ma nalatane jeżeli nie da się tego określić to napewno po wyglądzie gwintu będzie wiadomo jaki może być jego stan :wink:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trewor
To ja zaczne, opinie na temat używanych gwintów firmy KW ktoś coś? Jeżeli używka to do jakiej ceny szukać?


Mam u siebie V1. Nie wiem ile ma nalatane, bo tak kupiłem auto. Zawias bardzo dobrze wybierający nierówności, i dający jeszcze margines komfortu, jednak dla mnie właśnie za miękki. Ale do codziennego użytkowania jak najbardziej się nadaje. Choć nie ukrywam że w planie mam przejście na co innego Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
novwy

Jak powiedzmy porównanie gwintu KW do H&R, czy ktoś ma doświadczenie jazdy na jednym i drugim?

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

H&R podobno o wiele twardszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus
H&R podobno o wiele twardszy



Podobno to masz w swoim melexie kwadratowe koła :naughty:

Wszystko zależy od stanu zawieszenia ja mam doświadczenie z prawie nowym H&R z uzywanym KW V1 i prawie nowym weiteckiem V2 no iteraz z nowym KW V1 i najlepiej zachowywał sie H&R za********e komfortowy trochę twardszy od KW V1 ale tłumienie dziur sztywność na zakrętach jest o wiele lepsze niż te inne zawieszenia . Mim zdaniem H&R jest zaraz po Bilsteinnie Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Wygląda ok zadzwoń i zapytaj może koleś wie ile ma na latane

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush
H&R podobno o wiele twardszy

jeździłem na takim nie aż taki twardy jak się wydaje ;) czasami dawało się we znaki Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oca

Z czystym sercem mogę polecić AP :wink:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

Ja też polecam AP, latam 2 sezon i jak na razie nic się z nim nie dzieje. Nie odczułem większej różnicy po zamianie z 1BE.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

A4 B5, rok z hakiem jeździłem na seryjnym 1BA - komfort ok, prowadzenia tragedia  :thumbdown:

przy większych wiatrach na autostradzie bujało autem, przy butowaniu przód się podnosił strasznie a wchodzenie w zakręty ostrzej kończyłoby się na przeciwnym pasie, jeszcze przy fwd, które na skłonności do podsterowności, ogólnie jak dla mnie za miękkie, za wysokie

 

po 1 roku katorgi wpadł gwint fk ak street, nówka sztuka, niby budżetówka, jeżdze na nim póki co 2 miesiące z hakiem, nierówności bardzo fajnie tłumi, gwint raczej należy do miękkich, średnio-twardych, betonu tutaj napewno nie ma, duży zakres regulacji na plus, jest mały efekt ping-ponga ale mi to w zupelności nie przeszkadza, na zakrętach trzyma się sztywno, nie ma czegoś takiego ze ja skrecam w prawo a buda w lewo, zamontowaną mam rozpórke dolną, w planach jest też górną więc tu znów powinno poprawić się prowadzenie, ogólnie sobie chwale póki co i polecam każdemu, co do wytrzymałości to nie ma problemów ale czas pokaże :):

ten gwint sprzedawany jest wszędzie bez osłony i odboji, krąży po necie mit, że strasznie cięzko dopasować później cokolwiek do tego, ja takiego problemu nie miałem kupilem nowe odboje i osłony od 1.9 i wszystko P&P

 

a siedzi to tak 

 

1462716633-U1445.jpg

 

@UP

 

Od założenia mineły 4 miesiące a u znajomka w b5 pół roku, nakrętki dalej fajnie się kręca, rdzy nie widać, amory suche, zadnych nie przyjemnych dźwięków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Ja co prawda nie posiadam zawieszenia gwintowanego w B5 ale kit H&R sprężyny niebieskie modelu nie pamiętam. Zawieszenie jest niższe od serii, wydaje mi się, że  tył trochę wysoko stoi ale komfort jazdy oraz wybieranie nierówności oceniam na bardzo dobre na autostradzie do 220 było stabilnie. W B7 mam s-line i jest twarde porównując do B5. W b5 przy przyśpieszaniu i hamowaniu auto nie buja się jak w serii. Ponadto moim zdaniem świetnie się spisuje na naszych drogach, nie za twarde, nie za miękkie i trzyma się w zakrętach konkretnie :)  

 

4962cc57be821126med.jpg

 

49ac0527f986320fmed.jpg   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Misiek95

Jeżdże na gwincie KW v1 inox już ze 25kkm, polecam każdemu. Kupiłem używke, lekko ponad 1000zł. Wrażenia z jazdy super. Twardo ale jazda nie jest uciążliwa. Bałem się ze będzie tragedia, wcześniej testowalem springi weiteca -40 i to było jakieś nieporozumienie w kwestii twardości, prowadzenia itd. A na KW lata sie naprawde świetnie :)

DSC09587.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
arre

Przod fk na wkladach koni z regulacja twardosci

Tyl springi KW amory jakies sportowe o obnizonym skoku

 

twardo, prowadzenie bajka

 

gleba okolo 60-61

 

fotki w moim watku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomcrack27

ja na gwincie nie jezdze ale zeby zglebic mojego dziada zapodaje cos takiego  :)

 

http://www.ebay.de/itm/322067684166?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

ja na gwincie nie jezdze ale zeby zglebic mojego dziada zapodaje cos takiego  :)

 

http://www.ebay.de/itm/322067684166?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Co to takiego ?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Co to takiego ??

Regulowane łączniki czujnika poziomu w allroadzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomcrack27

Regulowane łączniki czujnika poziomu w allroadzie.

dokladnie parowa wie co mowi..... :grin:  takze gwintu az tak duzego mi nie trzeba tylko taki malutki wystarczy zeby byla porzadna gleba :zab:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No ale to jest tylko do allroada ?? Sorry za może głupie pytanie ale nie wiem ☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomcrack27

No ale to jest tylko do allroada ?? Sorry za może głupie pytanie ale nie wiem ☺

tak ten zestaw jest do allroada ale podobne sa do zawiechy z airmatic czyli pneumatyki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Rozumiem dzięki ✌

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Minął prawie rok, przebieg w okolicach 5 tyś km. Gwint(fk ak street) w takiej samej kondycji jak przy zakupie, nakrętki kręcą się w palcach po obczyszczeniu gwintu, nie są zniszczone klucze które były w zestawie również żyją. Wżerów na tłoczyskach brak, amortyzatory suche. Brak korozji sprężynach i ladze amorów.

Z tyłu obecnie wyrzuciłem helpery, gleba 58/58 i jeszcze można zejść niżej 2-3cm obecnie przód i tył jest zbetonowany na odbojach więc o komforcie wypowiadać się nie będę :whistling:

Do zestawu wleciala jeszcze gorna rozporka i stabi 27fi z poli gumami, prowadzenie jeszcze bardziej na plus w stosunku do tego co było. 

Na pewno nie dorówna on kw, h&r czy bilsteinowi ale jak ktoś chce stosunkowo tanio zglebić furke to brać i nie pytać 

Znajomy, który w tym samym czasie zakupił ten gwint tłucze mase kilometrów dziennie po słabej jakości drogach na 17" i również nic się nie dzieje. 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania