Skocz do zawartości
uszol

A4 B5 Swap 1.8 => 2.8

Rekomendowane odpowiedzi

uszol

Generalnie celuje w dorwanie 2.8 193km APR/ACK czyli poliftowy motor, pytanie czy cała elektryka, wtyczki i inne cuda będą P&P czy coś trzeba będzie rzeźbić? 

 

Czy coś będzie mi potrzeba ze swapa 1.8 => 2.8 oprócz:

 

- słupka + osprzętu (ecu, immo, wiązki)

- pasa przedniego 

- sanek 

- skrzyni, półosiek, zwrotnic

- wydechu 

 

Co z pompą paliwa? Jak o czymś zapomniałem to poprawcie mnie.

 

Druga sprawa orientuje się ktoś ile taki temat przekładki kosztuje(sama robota) bo ja jak rozgrzebie to wieki bede to składać nie wspominając o problemach, które napotkam po drodze dlatego wolałbym dać to komuś kumatemu kto raz dwa ogarnie i auto nie bedzie stało miesiąc czy dwa tylko pare dni

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Zadzwon to pogadamy.

Jak bede miał chwile to tu opisze co i jak.

wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

O widze ze szykuje sie grubsza akcja :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
goldi

Nie lepiej sprzedać b5  i  dołożyć do b6 w 1.8T sam silnik to masz około 2 tyś zrobisz sam sobie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Zadzwon to pogadamy.

Jak bede miał chwile to tu opisze co i jak.

wystukane młotkiem

 

To nie jest temat, który bede ruszać za tydzień czy dwa, tak że jak bedziesz miał wolną chwile to czekam na podpowiedzi.

 

 

 

Nie lepiej sprzedać b5  i  dołożyć do b6 w 1.8T

 

Hehe, zapytaj Buca czy nie lepiej za tą kase co wpakował w auto byłoby mu kupić mega s4 b5 albo i nawet rs4 b5 jakby dołożył   :kox:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Bit to inna bajka i inna kasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Uszol do zabiegu jest potrzebne wszystko co opisałeś, prócz Immo, wystarczy sama wiązka silnika, przy kabinie i tak będziesz musiał poprzewalać kostki ze swojej starej wiązki bo nic tam ci nie będzie pasować.
Co do immo - w polifcie jest w zegarach, zegary z lifta będą tobie też potrzebne do odczytu temp. cieczy - sterownik kominikuje sie za pomocą CAN
A co do podłączenia immo - da się to zrobić żeby wszystko działało (nie opisze tego jednak tutaj z wiadomych przyczyn)
Pompa paliwa powinna dać sobie rade.
Jak będziesz szukał silnika to pamiętaj o tym że z angola będzie za krótka, a z A6 bądź passka będzie dłuższa.
Jeszcze jest duże prawdopodobieństwo że sterownik ABS nie będzie gadał z ECU - wtedy tempomat możesz zapomnieć. 



[Dodano: 17 lipca 2016 - 16:04]

To nie jest temat, który bede ruszać za tydzień czy dwa, tak że jak bedziesz miał wolną chwile to czekam na podpowiedzi.

 

 

 

 

Hehe, zapytaj Buca czy nie lepiej za tą kase co wpakował w auto byłoby mu kupić mega s4 b5 albo i nawet rs4 b5 jakby dołożył   :kox:

Opowiadałem wam już przecie dlaczego u mnie jest to opłacalny biznes...
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77334389

 

65k za ori :whistling:

Edytowane przez TyBucu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Dzieki bucu :hi:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
Dnia 17.07.2016 o 15:04, TyBucu napisał:

Jak będziesz szukał silnika to pamiętaj o tym że z angola będzie za krótka, a z A6 bądź passka będzie dłuższa.

Do czego sie odnosisz to za krótka bądź za długa bo nie kapuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Wiązka silnika afkors.
wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

@uszol a Ty nie chcesz 1.8T (AEB) po programie niby na 2xx. Przebieg 213kkm :decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Przez moment rozważałem 1.8t i dokoksować troche ale v6 to jest jednak to ile by koni nie miało, chciałoby sie pojeździć czymś co ma większą pojemność niż przeciętny czajnik elektryczny :decayed: Szukam właśnie od jakiegoś czasu zdrowego słupka apr/ack. Nie chce gotowca na swap bo tam zawsze kwiatki wychodzą a tak powoli sobie bede dłubac, głowice pościągać posprawdzać wszystko.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

a potem kompresorek PEC i w końcu będzie fajne auto :placz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

chyba MEC :grin: żadnych kompresorów nie będzie to nie mercedes :closed:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Po 2.8 zawsze będzie niedosyt. Do tego mało miejsca na grzebanie.
Szczerze mówiąc sam wrocilbym do 1.8t
wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
31 minut temu, TyBucu napisał:

Szczerze mówiąc sam wrocilbym do 1.8t

Mam wrażenie że ten Bit natargał Ci nerwów. :placz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

No jak narazie rozgrzebany, turbo lub glowica, chyba do wiosny nie wyjedzie a chciałem w śniegu ponakurzać.

Co wraca do tematu fałek i tr4. Z 1.8 nigdy nie mialem problemów z diagnostyką oraz demontażem osprzętu a przy vkach szczególnie uturbionych miejsce ogranicza sie do zera, elsa tez pomocna bo procedury zaczynają sie od targania silnika ze skrzynia sankami i zawiechą...
wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania