tw182 0 #1 Napisano 21 lip 2016 20:34:04 Cześć, Koledzy mam prośbe czy macie pomysły skąd takie cuda w zapłonach i mała dawka przepływomierza, może jeszcze czegoś się dopatrzycie. Szczelność chyba jest? Auto s3 8l AMK tip z kwasówki, lpg, raczej nie chodzi tak jak powinien :( DYNAMICZNE:Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_271173.htmlGrupa 003, 031: http://vaglog.pl/log_271174.htmlGrupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_271175.htmlGrupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_271176.htmlGrupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_271177.htmlGrupa 003, 112: http://vaglog.pl/log_271178.htmlGrupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_271179.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czechcu 0 #2 Napisano 25 lip 2016 19:16:43 Generalnie troszkę późno wstaje turbo i przeładowuje: 1. Zacznij od podmiany cewek i sprawdź świece 2. Szczelność (głównie przy N75) Jakieś błędy na vagu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #3 Napisano 25 lip 2016 19:23:46 Logi powinny być do odcięcia. Kiedy świece zmieniane? Sprawdź wypadanie zapłonu. Zamień cewki. Możliwe że i one do wymiany. No i szczelność dolotu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 0 #4 Napisano 25 lip 2016 20:43:36 (edytowane) świece zmieniłem jakieś 15 tys temu na PFR6Q, dolot mam szczelny z kwasówki, ale jeszcze jutro dmuchne mu 1 bar i zobaczę czy znowu coś się nie rozszczelniło :) cewki podmienić miejscem i logi 020 ? a co powiecie o dawce przepływomierza? jlogi z dzis, coraz bardziej cofa zapłon a dawka przepływki juz bardzo niska. DYNAMICZNE:Grupa 020, 002: http://vaglog.pl/log_271752.htmlGrupa 093, 090: http://vaglog.pl/log_271753.html Edytowane 25 lip 2016 21:06:07 przez tw182 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czechcu 0 #5 Napisano 26 lip 2016 11:48:33 świece zmieniłem jakieś 15 tys temu na PFR6Q, dolot mam szczelny z kwasówki, ale jeszcze jutro dmuchne mu 1 bar i zobaczę czy znowu coś się nie rozszczelniło :) cewki podmienić miejscem i logi 020 ? a co powiecie o dawce przepływomierza? jlogi z dzis, coraz bardziej cofa zapłon a dawka przepływki juz bardzo niska. DYNAMICZNE: Grupa 020, 002: http://vaglog.pl/log_271752.html Grupa 093, 090: http://vaglog.pl/log_271753.html Jak najbardziej przepływkę można podmienić dla pewności ale raczej cofanie nie spadnie od tego. Jeżeli cofa zapłon tak znacznie to i tak ECU zaczyna obcinać doładowanie stąd mogą być te niskie wskazania na przepływce, dodatkowo temperatura na zewnątrz też robi swoje. Możesz przepływkę jeżeli zobaczysz, że jest zasyfiona wyczyścić specyfikeim do elektroniki wiem że LM na takie coś w ofercie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 0 #6 Napisano 26 lip 2016 19:20:15 (edytowane) dzisiaj zrobiłem test szczelności kompresorem i znalazłem nieszczelność, mocno dmucha przy wyjściu tej dźwigienki z gruszki turbiny. Cewki miałem zmienione w 2013r w ramach akcji serwisowej, ale po powrocie z urlopu podmienie je miejscami i zrobię logi. Przepływkę czyściłem przed zrobieniem logów. Edytowane 26 lip 2016 19:20:47 przez tw182 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #7 Napisano 26 lip 2016 19:28:09 No to coś znalazłeś. Usuń i jeszcze raz zloguj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #8 Napisano 27 lip 2016 18:18:06 Przeplywomierz slabo mierzy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 0 #9 Napisano 21 wrz 2016 09:55:34 (edytowane) Panowie wymieniłem gruszkę turbiny, czy moglibyście ocenić zrobone na szybko logi? DYNAMICZNE: Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_277384.html Grupa 003, 118: http://vaglog.pl/log_277385.html Tu zmieniłem miejscami cewki nr 1 i 2 Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_277386.html A tutaj są z wczesniejszych pomiarów w lipcu: Grupa 020, 002: http://vaglog.pl/log_271752.html Czy gruszka prawidłowo pracuje, doładowanie jest dobre? Po odpięciu przepływki nie ma większej różnicy w jeździe. Edytowane 21 wrz 2016 09:56:17 przez tw182 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach