Skocz do zawartości
tw182

LOGI Prośba o pomoc w diagnozie - Logi S3 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

tw182

Cześć,

 

 

Koledzy mam prośbe czy macie pomysły skąd takie cuda w zapłonach i mała dawka przepływomierza, może jeszcze czegoś się dopatrzycie. Szczelność chyba jest?

Auto s3 8l AMK tip z kwasówki, lpg, raczej nie chodzi tak jak powinien :( 

 

DYNAMICZNE:
Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_271173.html
Grupa 003, 031: http://vaglog.pl/log_271174.html
Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_271175.html
Grupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_271176.html
Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_271177.html
Grupa 003, 112: http://vaglog.pl/log_271178.html
Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_271179.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czechcu

Generalnie troszkę późno wstaje turbo i przeładowuje:

 

1. Zacznij od podmiany cewek i sprawdź świece

2. Szczelność (głównie przy N75) 

 

Jakieś błędy na vagu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Logi powinny być do odcięcia.

Kiedy świece zmieniane? Sprawdź wypadanie zapłonu. Zamień cewki.  Możliwe że i one do wymiany. No i szczelność dolotu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tw182

świece zmieniłem jakieś 15 tys temu na PFR6Q, dolot mam szczelny z kwasówki, ale jeszcze jutro dmuchne mu 1 bar i zobaczę czy znowu coś się nie rozszczelniło :) cewki podmienić miejscem i logi 020 ?  a co powiecie o dawce przepływomierza? 

 

jlogi z dzis, coraz bardziej cofa zapłon a dawka przepływki juz bardzo niska. 
DYNAMICZNE:
Grupa 020, 002: http://vaglog.pl/log_271752.html
Grupa 093, 090: http://vaglog.pl/log_271753.html

Edytowane przez tw182

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czechcu

świece zmieniłem jakieś 15 tys temu na PFR6Q, dolot mam szczelny z kwasówki, ale jeszcze jutro dmuchne mu 1 bar i zobaczę czy znowu coś się nie rozszczelniło :) cewki podmienić miejscem i logi 020 ?  a co powiecie o dawce przepływomierza? 

 

jlogi z dzis, coraz bardziej cofa zapłon a dawka przepływki juz bardzo niska. 

DYNAMICZNE:

Grupa 020, 002: http://vaglog.pl/log_271752.html

Grupa 093, 090: http://vaglog.pl/log_271753.html

 

Jak najbardziej przepływkę można podmienić dla pewności ale raczej cofanie nie spadnie od tego. Jeżeli cofa zapłon tak znacznie to i tak ECU zaczyna obcinać doładowanie stąd

mogą być te niskie wskazania na przepływce, dodatkowo temperatura na zewnątrz też robi swoje.

 

Możesz przepływkę jeżeli zobaczysz, że jest zasyfiona wyczyścić specyfikeim do elektroniki wiem że LM na takie coś w ofercie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tw182

dzisiaj zrobiłem test szczelności kompresorem i znalazłem nieszczelność, mocno dmucha przy wyjściu tej dźwigienki z gruszki turbiny. Cewki miałem zmienione w 2013r w ramach akcji serwisowej, ale po powrocie z urlopu podmienie je miejscami  i zrobię logi.  Przepływkę czyściłem przed zrobieniem logów. 

Edytowane przez tw182

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No to coś znalazłeś. Usuń i jeszcze raz zloguj. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Przeplywomierz slabo mierzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tw182

Panowie wymieniłem gruszkę turbiny, czy moglibyście ocenić zrobone na szybko logi? 

DYNAMICZNE:
Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_277384.html
Grupa 003, 118: http://vaglog.pl/log_277385.html

Tu zmieniłem miejscami cewki nr 1 i 2
Grupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_277386.html

A tutaj są z wczesniejszych pomiarów w lipcu:
Grupa 020, 002: http://vaglog.pl/log_271752.html


Czy gruszka prawidłowo pracuje, doładowanie jest dobre?

Po odpięciu przepływki nie ma większej różnicy w jeździe. 

Edytowane przez tw182

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania