Mepi 13 #1 Napisano 1 sie 2016 13:36:38 (edytowane) Mam dwa błędy, szukałem sam znalazłem takie coś ale dla mnie zielonego to nic nie znaczy :P 17964 - Charge Pressure Control Negative Deviation P1556 - 35-00 - - 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - Znalazłem takie tłumaczenie. 17964 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzeni 01367 - Wyłączenie przez pompę zamka centralnego Z góry dziękuję ja pomoc. Edytowane 4 wrz 2016 11:32:49 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TyBucu 63 #2 Napisano 2 sie 2016 02:17:23 1. Panie pilocie dziura w dolocie :)2. Gdzies masz przetarty przewód od pneumatyki centralnego.wystukane młotkiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mepi 13 #3 Napisano 2 sie 2016 16:31:02 To trzeba cały dolot przejrzeć na wczoraj. Centralka i tak do wymiany na lepszy model więc może poczekać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #4 Napisano 3 sie 2016 19:01:52 Trzeba zrobić log dynamiczny gr 3 i 11 podpiąć wakuometr i sprawdzić podciśnienia na zaworze n75 i przejrzeć dolot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #5 Napisano 3 sie 2016 20:45:30 Pisz do @lisek120 od nas ze spotów, wakuometr i kompa ma podjedziesz sobie do niego do Wabienic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icemerc 0 #6 Napisano 12 sie 2016 21:13:52 nie koniecznie dziura w dolocie, może też geometria juz sie zapiekać. Miałem podobny przypadek. Jak dolot szczelny turbo do rozebrania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach