Skocz do zawartości
Mepi

A4 B5 Pomoc z wyjaśnieniem błędów

Rekomendowane odpowiedzi

Mepi

Mam dwa błędy, szukałem sam znalazłem takie coś ale dla mnie zielonego to nic nie znaczy :P

17964 - Charge Pressure Control Negative Deviation

            P1556 - 35-00 - -

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

             35-00 - -

 

Znalazłem takie tłumaczenie.

17964 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzeni

01367 - Wyłączenie przez pompę zamka centralnego 

 

 

Z góry dziękuję ja pomoc.

 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

1. Panie pilocie dziura w dolocie :)
2. Gdzies masz przetarty przewód od pneumatyki centralnego.
wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi

To trzeba cały dolot przejrzeć na wczoraj. Centralka i tak do wymiany na lepszy model więc może poczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Trzeba zrobić log dynamiczny gr 3 i 11 podpiąć wakuometr i sprawdzić podciśnienia na zaworze n75  i przejrzeć dolot 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Pisz do @lisek120 od nas ze spotów, wakuometr i kompa ma podjedziesz sobie do niego do Wabienic :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
icemerc

nie koniecznie dziura w dolocie, może też geometria juz sie zapiekać.  Miałem podobny przypadek.  Jak dolot szczelny turbo do rozebrania. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania