Skocz do zawartości
tipmaniak

A4 B6 Zawieszenie przypadek beznadziejny

Rekomendowane odpowiedzi

tipmaniak

Witam wszystkich :)

 

Zwracam się do wszystkich mistrzów, speców którzy znajdują się na tym forum ! :)

 

Mój przypadek jest beznadziejny. Pół roku temu zaczęło mi stukać zawieszenie. Więc zacząłem wymieniać części i tak do dnia dzisiejszego wymieniłem to: 

 

Przód:

Wszystkie wahacze, drążki itp na lemoforda.

gumy stabilizatora.

dwa nowe amory przód

dwa nowe łozyska mocujące amory lem

odboje na amory
poduszki pod silnikiem i skrzynia

 

tył:

nowe odboje na amory.

łozyska mocujące amory
gumy na stabilizatorze
łaczniki stabilizatora lem

 

wpakowałem nie mało kasy w te zawieszenie i co najlepsze dalej mi one stuka, takie głuche odgłosy jak jade po nierównościach. Objawy maglownicy to nie sa, samochód nie myszukje po drodze, przy skrecie nie ma stuków, olej nie cieknie. Mechanik też powiedział że na krzyżaku nie ma luzów. Ale głowy nie daje na 100% czy maglownica nie wydaje żadnych stuków. Pytałem dużo ludzi i czytałem między innymi tematy na forum ale nic nie znalazłem innego niż ja wymieniłem.

 

W sobotę jadę z nim do mechanika żeby jeszcze raz je prześwietlić.  I teraz mam do was ogromną prośbę, co mam sprawdzić jeszcze, co wymienć ?

 

Pierwsze na liście to są:

1. spr tuleje na sankach

2. ?

 

Jeśli ktoś się czuje na siłach i wie że znajdzie przyczynę tych stuków mogę do niego podjechać w określonym terminie ! Mieszkam Strzelce Opolskie. Reszta PW.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Tuleje na saniach raczej mało prawdopodobne ale jak już kompleksowo lecisz to sprawdzaj. Od jakiegoś czasu też mam głuche tłuczenie na nierównościach ale na pewno górne wahacze mam do wymiany już bo gumy były lekko popękane i sparciałe tam więc u mnie ten dźwięk może to generować.

Z tego co czytam to wymieniłeś właściwie wszystko, głupie pytanie ale czy jestes pewny w 100% że to jest wszystko dobrze skręcone i czy było skręcane na nowych śrubach i nakrętkach(wahacze)? Jeszcze mi na myśl przychodzą sprężyny, patrzyłeś czy nie mają jakiś peknięć - raczej by nie stukały ale... warto by rzucić dokładnie na nie okiem. Tyle ode mnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tipmaniak

Tak, na nowych śrubach, nakrętkach czy dobrze skręcone. Bylo to spr 3 razy juz Osobiście nie wymieniałem amorów takze nie oglądałem sprężyn. Ale one by nie powodowały takiego stukania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

W takim razie lepiej bym się przyjrzał maglownicy, najlepiej w jakimś serwisie który zajmuje się regeneracją magli oni będą wiedzieli co sprawdzić bo to ona może być przyczyną stuków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Maglownica pewnie stuka jak ruszasz kierownicą w lewo i w prawo na wollnych obrotach nie słychać stukania 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tipmaniak

No wlasnie nie slychac nic :\ Mechanik tez powiedział ze nie ma żadnych luzów i bez sensu bedzie ja wymieniać. Ale do świętego spokoju umówiłem sie z innym mechanikiem i on juz stwierdzi czy magiel ma luzy czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Bo nie ma opcji, żeby to były przeguby? Prędzej by strzelały przy butowaniu w zakrętach right?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tipmaniak

Przegub odpada, przy skręcie już by go było slychac Nie mam pojęcia co juz myśleć,mechanika gada ze na drążkach luzow nie ma. Mgalownica tez mam dobra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
9 godzin temu, tipmaniak napisał:

No wlasnie nie slychac nic :\ Mechanik tez powiedział ze nie ma żadnych luzów i bez sensu bedzie ja wymieniać. Ale do świętego spokoju umówiłem sie z innym mechanikiem i on juz stwierdzi czy magiel ma luzy czy nie emoji5.png

Rozumiem, że kolejny już stwierdził iż magiel nie ma luzów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tipmaniak

Nie, ten co mi to wszytsko robil. Do innego jade w czwartek przyszly dopiero

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

Wahacze dokrecales na podnosniku czy na ziemi jak auto stalo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Power-Kris

Może amortyzatory kyb wlozyles, mi one szukały jak opętane. Po zmianie na inne przestało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tipmaniak

Wachacze nie wiem jak byly przykręcane :/ a co amorow no to mam właśnie te. Ale to bedzie wedlug mnie magiel. Bo stuka coraz bardziej j juz typowe objawy sa do tego typu usterki :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

czyli dobrze trafiłem z diagnozą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania