Skocz do zawartości
zybi

A4 B5 ADR sprzęgło

Rekomendowane odpowiedzi

zybi

Jak w temacie. Rozgladam się ostatnio za sprzęgłem do mojego ADRa. Mam tam z tego co czytałem 2mas a chciałbym zwykle sprzęgło i teraz pytanie. Od czego sprzęgło pasuje? Czy ktoś już z tym ćwiczył i wie dokładnie co zamówić? 

Edytowane przez uszol
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A co Ci przeszkadza dwu mas w ADR ?  

 Prawdopodobnie od 1Z dawali magicy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

Bo zwykłe jest tańsze. Myślałem że to od jakiejś Skody czy seata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Przecież sprzegło i kolo dwumasowe to dwie osobne sprawy, jedno nie koniecznie wiaze sie z wymianą drugiego. W tak niewysilonej benzynie dwumas jest  praktycznie dożywotnio nie słyszałem żeby ktokolwiek w 1.8 wolnossącym wymieniał dwumas. Co sie dzieje z Twoim sprzegłem, że chcesz je wymieniać? Ślizga sie czy jak? Bo jeśli nie to nie ma sie nad czym zastanawiać, jeździć i nie pchać się w koszta. Jak sie ślizga to kupujesz tarcze, docisk lozysko oporowe - wymieniasz i masz spokoj najlepiej jakis komplet z LUK'a. Osobiscie jezdze prawie 2 lata ze slizgajacym sie sprzeglem przy zmianie biegow i wszystko jest git, gorzej jak slizga sie przy butowaniu wtedy wymiana Cie nie ominie 

 

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Dokładnie jak uszol napisał w silniku benzynowym  dwumas tak nie jest tak obciążony jak diesel jak kiedyś przyjdzie  u żony w 1 .8 wymieniać to też zmienie samo sprzegło  nie ma sie co pakować w koszta niepotrzebnie chyba że ci szarpie czy coś w tym stylu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

Eeee to luz, bo myślałem że jak się np ślizga to trzeba wszystko wymienić. Czasami mam wrażenie że delikatnie ciągnie przy bucie na światłach ,a czasami idzie jak trzeba,ale skoro tak to nic nie ruszam na razie. Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Generalnie powinno sie, bo dojechane sprzeglo potrafi dość szybko zniszczyć dwumas, ale nie przy tych mocach zainteresuj sie tym dopiero jak nie bedziesz w stanie ruszać na pelnym bucie z pierwszego biegu ale wg mnie do tego długa droga, 2 lata z tym jezdze i wszystko gra i buczy :zoltek: Łatwo mozesz wykonac test, pusty parking albo jakis podziemny garaż - wbijasz piątke i ruszasz autem jeśli zgaśnie wszystko git jesli bedzie jechać i sie rozpedzac to poczatek konca sprzegła 

Edytowane przez uszol
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

Sprzęgło jednak się ślizga już bardzo z 4 pod górkę rusza, a na 3,4 i 5 piegu ciągnie bardo. Pytanie do kogoś ogarniętego.

Takie jest dobre tzn firma i ogólnie?

https://www.sprzeglo.com.pl/produkt/zestaw-sprzegla-sachs-3000951210/38150

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Sachs albo luk to najlepsze zamienniki.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

Ok, dzięki, zamawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Uszol sprawdzę tak jak pisałeś, 5 bieg i puszczamy sprzęgło :D

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

Auto u doktora,ale kręcił nosem że nie ma w zestawie dwumasy w komplecie. Jeśli zadzwoni i będzie płakał że dwumasa pizgnięta też to może oddam to co kupiłem i kupię to: Będzie dobre?

http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-zamachowe-audi-a4-1-8t-125-150-180km-i6200266262.html?reco_id=32a2686f-b7a5-11e6-a08b-021ddf4ec0c8&ars_rule_id=201

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

A więc 2masa je******a

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

A jak to stwierdzili? :naughty: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zybi

No że niby nie wraca jak się ją skręci. I powiedział że max 6 miesięcy tak pojeździ z nową tarczą LUK, bo sachs nie pasował do 2 masy valeo

Mnie też to trochę dziwi bo nie było żadnych stuków czy innych hałasów ,ani pedał nie drżał. Wszystko było ok tylko sprzęgło ciągnęło bardzo i pokazał mi starą tarczę, faktycznie już nity darło

Edytowane przez zybi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania