Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Przepustnica 1.8 ADR - kąt nachylenia czy ktoś coś?

Rekomendowane odpowiedzi

k232

Witam,

 

Panowie, temat zakładam o przepustnicy.

Mam falujące obroty, ostatnio czyszczona przepustnica, adaptacja zrobiona, zero poprawy.

Odma sprawdzana wszystko szczelne.

 

Na przepustnicy u mnie widzę jakiś czujnik na 7 pinów, jeżeli byłby błąd przepustnicy to pewnie błąd tego czujnika pokazałoby na VAGu tak ?

Za co to czujnik na przepustnicy jest odpowiedzialny ?

Czy ktoś wie jak ustawić ręcznie lub komputerowo kąt nachylenia przepustnicy? Może ona po prostu już jest całkiem przechylona i gdzieś zaciąga jakieś powietrze..

 

Zapraszam do dyskusji i proszę o pomoc jak ktoś ma łeb do tego :)

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Zrób jak się uda jakieś fotki może coś pomoże dla śledzących temat 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Jak czyściłeś przepustnice bo jeśli na aucie to takie czyszczenie można sobie w buty wsadzić. Często jest tak, że nagar, który jest od wew strony klapki sterującej przepływem powietrza nie pozwala na wolnych obrotach domknąć się do końca w skutek czego idzie do cylindra za duzo powietrza w stosunku do paliwa i auto kuleje na jałowym. Przepustnice na stół, porządnie wyczyścic, zrobić adaptacje vagiem i musi grać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Nie no przepustnica wyciągana na stół, nie ma że boli, jeszcze wsadzę nowy czujnik temp. I mam nadzieje, że problem zniknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania