Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Nierówne obroty na LPG

Rekomendowane odpowiedzi

k232

Panowie, wstawiam filmik, objaw pokazuje się tylko na LPG przy dojeżdżaniu do świateł i wciśnięciu sprzęgła.

 

 

Wklejam również zdjęcia odczytów LPG, proszę o pomoc :)

 

lpg 1.jpg

lpg 2.jpg

lpg 3.jpg

lpg 4.jpg

lpg 5.jpg

lpg.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Dla mnie to przepustnica do czyszczenia lub krokowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Po czym to wywnioskowaleś? Przepustnica czyszczona dwa razy, adaptację przechodzi bez problemu. Jest w moim samochodzie krokowiec? Jak jest to gdzie go szukać?

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Nima w 1.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Czyli co? Przepustnica do ogarnięcia i najwyżej odma bo ona może też coś pierniczyć, a co wnioskujecie po tych mapach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak dla mnie to te mapy są rozjechane.  Aby było dobrze muszą się pokrywać Pb z LPG.  A tu widać że nie jest tak do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No właśnie, mapy ustawiane w Niwiskach  Multiserwis, niby jeden z lepszych serwisów w PL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No to czemu kreski nie leżą na sobie ?

Mnie jak spec usrawiał mapę to LPG biegło niemal identycznie jak Pb i było ok , wiec tak tylko pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Też sobie zadaję to pytanie, dzwonię do majstrów i się dowiem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Dzwoniłem do tego gazownika to mi powiedział, że on na mapy nie patrzy, on czytał dane z PB i jego mapy nie interesują tylko jakoś on to nazwał, że jego interesują jakieś adaptacje czy jakoś tak, nie pamiętam jak on to ujął :biggrin:

Kazał nic nie ruszać tylko jeździć bo wszystko jest na zero.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A powiedz jak jest na Pb.  Dobrze chodzi a czy też ma takie same objawy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Na PB działa elegancko, ale obroty też falują, nie tak jak pokazane tu na LPG ale też mają odchyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HarryH

Ustaw mapy LPG bo one rozjeżdżają Ci korekty na PB, dlatego falują obroty. Masz kabel VAG? Zresetuj zapamiętane wartości na kompie PB i pojeździj na samej benzynie i nie będzie falowało. I gaz do ustawienia na drodze, mapy muszą się pokrywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Gazownik mi stroił auto po korektach pb i na mapy nie kazał patrzeć tylko na korekty, ja się nie znam na tych korektach, u mnie falowanie jest spowodowane niewydolnym reduktorem. Na pb falowania nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

miałem podobnie, u Ciebie lpg nie pokrywa się z PB, zajmij się w pierwszej kolejności dostrojeniem, po wystrojeniu lpg mój ALT nawet nie odważył się raz zafalować :P

z tymi najlepszymi w PL to bym uważał bo ja o każdym zakładzie słyszę taką opinię. wszyscy kuwa podium :p

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Jak pozbyć się " resetowanie sterownika lpg " ? Kasuje mi sterownik lpg przy każdym odpalaniu auta.. Może tutaj jest problem ? Może gazownik jak zmieniał elektrykę to coś źle podpiął?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

kierunek - > gazownik 

ewentualnie może poszukaj jakiegos odchaczenia tej pozycji, co pewnie już zrobiłeś.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Wrzucam nowe mapki, ustawiane po 1000km i po wymianie wtryskiwaczy.

 

 

mapa1.jpg

mapa2.jpg

mapa3.jpg

mapa4.jpg

mapa5.jpg

mapa6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

a ile przejechałeś na poprzednich wtryskach ?

objawy ustały ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Te są nowe, 1500 km zrobiłem i teraz mam nadzieję, że mapy są dobrze ustawione.

Na starych to szkoda gadać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Mapki są teraz Ok. No może delikatnie przy wolnych obrotach za bogato.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

I co jest poprawa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
4 godziny temu, CWIARTEK napisał:

Mapki są teraz Ok. No może delikatnie przy wolnych obrotach za bogato.

To może być przyczyna falowania obrotów na biegu jałowym?

4 godziny temu, jacek70 napisał:

I co jest poprawa ?

Wcześniej auto tak samo jeździło na tych wcześniejszych ustawieniach ale cały czas chodzi o te obroty.

 

Ćwiartek, to coś przeszkadza, że mapka jest delikatnie za bogata na wolnych ?

 

 

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

W tym przypadku nie, bo masz włączony model biegu jałowego (jaskrawo zielone punkty) i to one regulują wolnymi obrotami.
Sprawdź czasy wtrysku benzyny na benzynie i benzyny na gazie. Maja być takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Na Vagu w 1.8 jakoś da radę to sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania