szczyg 1 #1 Napisano 6 mar 2017 19:06:42 Witam jak w temacie może ktoś przerabial montaż camberow do swojej a3 bo po zdemontować wszystkiego uświadomiłem sobie ze zacisk też musi być pod tym samym kątem co piasta. Niestety nie zostałem poinformowany że camber nie obejmuje zacisku :-/ Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK 632 #2 Napisano 6 mar 2017 19:10:32 @uszol montował w b5 więc może podpowie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #3 Napisano 6 mar 2017 21:14:04 (edytowane) Rzuć mi zdjęcie jak to wygląda w a3 w quattro. Na pewno trzeba będzie odchylić jarzmo na dole o tyle stopni ile ma camber ten temat da sie załatwić podkładkami i dłuższą śrubą ale prawdopodobnie jak odchylisz jarzmo to jego wew część będzie blokować tarcze i trzeba będzie zebrać z 2-3mm boszką żeby był luz. Bynajmniej tak to wygląda w ośce w q może byc trudniej. Zacisk masz na srubach plywajacych? Edytowane 6 mar 2017 21:21:25 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyg 1 #4 Napisano 6 mar 2017 21:27:28 Też mam oske niestety nie mam zdjęć bo było ciemno jak już składałem, śruba raczej zwykła na imbus. W przyszłym tyg będę próbował to ogarnąć.Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #5 Napisano 6 mar 2017 21:33:49 (edytowane) To popraw profil bo mnie zmyliło :-) Jak masz ośke to luz. U góry na jarzmie zostawiasz oryginalną śrubę bez podkładek, na dole ja do cambera 4 stopnie potrzebowalem 4 podkladki nie pamietam grubości, bede jutro w garażu to Ci zmierze. Podejrzewam, że dwie Tobie wystarczą do tego zbierzesz jarzmo z 1-2mm od wew strony i gotowe. Zacisk masz na bank na śrubach pływających więc jak już jarzmo odchylisz to skręcasz tylko tymi śrubami zacisk i jest pod takim samym kątem jak jarzmo i wsio gra. Też od cambershimsa brałeś cambery? Dał ci dłuższe śruby do jarzma i mocowania czopa do belki? I przede wszystkim czy wysłał dobre cambery bo mi z początku podesłał do a6 c5 i był zonk przy montazu Przymierz je do belki czy pasują żeby nie było jaj. Zapodaj też foto camberów. Pamiętaj, że trzeba będzie dodatkowo ustawić zbieżność bo inaczej koło będzie zwrócone w strone osi Y auta. Do tego służą te pałąki które wystają z cambera. Edytowane 6 mar 2017 21:38:54 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyg 1 #6 Napisano 6 mar 2017 21:55:10 Nic nie ustawiłem w profilu tak od nich zamawiałem i tylko sam camber bez żadnych śrub, i w sumie pisałem do nich co z tym zaciskiem mam zrobić i też odpowiedź ze podkładka, o zbieżności słyszałem tak się ustawia Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #7 Napisano 6 mar 2017 21:58:36 (edytowane) Mi pokazuje, że masz q w gnoju Camber dobry ale mogłeś dopłacić te 20zł za śruby i podkładki. Teraz będziesz latać po metalowych. Uporałeś się już z czopem piasty, tj odkręciłeś go od belki? Edytowane 6 mar 2017 22:00:08 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyg 1 #8 Napisano 6 mar 2017 22:00:42 Wszystko miałem zajęte i tak mnie oswiecilo z tym zaciskiem jak chciałem składać nawet nie wiedziałem że mają śruby nie zaproponowali mi tego...Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #9 Napisano 6 mar 2017 22:05:30 (edytowane) Weź w łape ori śruby mocujące czop i w metalowym kup identycznie tylko, że dłuższe o camber plus jaki zapas 2-3mm. Tak samo bierzesz jedną śrube, która mocuje jarzmo i kupujesz dłuższą tutaj już musi byc tak o połowe dłuższa jak coś sobie przytniesz. Do śruby od jarzma dobierz najzwyklejsze podkładki one chyba 1mm grubości standardowo mają. Podkładek weź z 10 na zapas. Zrzuce koło i zrobie Ci jutro zdjęcie jak ma to wyglądać :-) Abs chcesz mieć? Bo wiesz, że nie będzie działać? Edytowane 6 mar 2017 22:07:30 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyg 1 #10 Napisano 7 mar 2017 20:41:15 No chciałbym mieć ten ABS autem jeżdżę na codzień i nieraz się przydaje. Czekam za tym zdj chętnie zobaczę jak to jest wszystko założone Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #11 Napisano 7 mar 2017 21:41:18 (edytowane) Ja nie dawałem nawet koronek do tyłu bo nie chciało mi się z tym bawić więc abs nie mam. Nie wiem jak to będzie wyglądać przy 2 stopniach, które masz możliwe, że będzie działać ale prędkość kół będzie przekłamywana. Jeśli byś chciał wszystko na tip top to na moje trzeba by zrobić jakiś rowek na koronke w tarczopiaście żeby była w tej samej płaszczyźnie co czujnik bo teraz jak złożysz to koronka razem z czopem i tarczą będzie pod kątem. Może @KamilB5 coś pomoże bo coś sie chwalił, że na 3,5 stopnia ma abs Edytowane 7 mar 2017 21:41:39 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilB5 5 #12 Napisano 7 mar 2017 21:46:29 Nic nie trzeba przerabiać, nic nie przeklamuje ;) Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #13 Napisano 7 mar 2017 22:03:54 (edytowane) Puchałke pisał co innego, z tym że on miał chyba 8 stopni z tyłu może przy grubszych kątach tylko rzeźba wchodzi w gre Edytowane 7 mar 2017 22:15:52 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyg 1 #14 Napisano 7 mar 2017 22:15:45 Analizując to jak rozkrecalem to czujnik będzie tak samo ustawiony jak koronka. Do belki camber>osłona>trzpień>łożysko z piasta>tarczaWysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #15 Napisano 8 mar 2017 17:36:46 (edytowane) Niestety koła ściągnąc nie mogłem bo auto mam przewalone na bok wiec musi Ci wystarczyc takie zdjecie :-) Tak jak mówiłem, zebrać materiału z jarzma gdzie styka sie z wew stroną tarczy, dluzsza sruba w dolnym mocowaniu plus podkladki o góry ori śruba bez podkładek. Edytowane 8 mar 2017 17:37:31 przez uszol 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach