Skocz do zawartości
szczyg

A3 8L Mocowanie zacisku camber 2 stopnie

Rekomendowane odpowiedzi

szczyg

 

Witam jak w temacie może ktoś przerabial montaż camberow do swojej a3 bo po zdemontować wszystkiego uświadomiłem sobie ze zacisk też musi być pod tym samym kątem co piasta. Niestety nie zostałem poinformowany że camber nie obejmuje zacisku :-/

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

@uszol montował w b5 więc może podpowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Rzuć mi zdjęcie jak to wygląda w a3 w quattro.

Na pewno trzeba będzie odchylić jarzmo na dole o tyle stopni ile ma camber ten temat da sie załatwić podkładkami i dłuższą śrubą ale prawdopodobnie jak odchylisz jarzmo to jego wew część będzie blokować tarcze i trzeba będzie zebrać z 2-3mm boszką żeby był luz. Bynajmniej tak to wygląda w ośce w q może byc trudniej. Zacisk masz na srubach plywajacych? 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

Też mam oske niestety nie mam zdjęć bo było ciemno jak już składałem, śruba raczej zwykła na imbus. W przyszłym tyg będę próbował to ogarnąć.

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

To popraw profil bo mnie zmyliło :-)

Jak masz ośke to luz. U góry na jarzmie zostawiasz oryginalną śrubę bez podkładek, na dole ja do cambera 4 stopnie potrzebowalem 4 podkladki nie pamietam grubości, bede jutro w garażu to Ci zmierze. Podejrzewam, że dwie Tobie wystarczą do tego zbierzesz jarzmo z 1-2mm od wew strony i gotowe. Zacisk masz na bank na śrubach pływających więc jak już jarzmo odchylisz to skręcasz tylko tymi śrubami zacisk i jest pod takim samym kątem jak jarzmo i wsio gra. 

Też od cambershimsa brałeś cambery? Dał ci dłuższe śruby do jarzma i mocowania czopa do belki? I przede wszystkim czy wysłał dobre cambery bo mi z początku podesłał do a6 c5 i był zonk przy montazu :decayed: Przymierz je do belki czy pasują żeby nie było jaj. Zapodaj też foto camberów.

Pamiętaj, że trzeba będzie dodatkowo ustawić zbieżność bo inaczej koło będzie zwrócone w strone osi Y auta. Do tego służą te pałąki które wystają z cambera. 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

Nic nie ustawiłem w profilu tak od nich zamawiałem i tylko sam camber bez żadnych śrub, i w sumie pisałem do nich co z tym zaciskiem mam zrobić i też odpowiedź ze podkładka, o zbieżności słyszałem tak się ustawia

7e8e95eee0ea6a16e52f403fac1213eb.jpg

c63528b537336737bb975bd850cc8054.jpg

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Mi pokazuje, że masz q w gnoju :decayed:

Camber dobry ale mogłeś dopłacić te 20zł za śruby i podkładki. Teraz będziesz latać po metalowych. Uporałeś się już z czopem piasty, tj odkręciłeś go od belki? 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

Wszystko miałem zajęte i tak mnie oswiecilo z tym zaciskiem jak chciałem składać nawet nie wiedziałem że mają śruby nie zaproponowali mi tego...

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Weź w łape ori śruby mocujące czop i w metalowym kup identycznie tylko, że dłuższe o camber plus jaki zapas 2-3mm. Tak samo bierzesz jedną śrube, która mocuje jarzmo i kupujesz dłuższą tutaj już musi byc tak o połowe dłuższa jak coś sobie przytniesz. Do śruby od jarzma dobierz najzwyklejsze podkładki one chyba 1mm grubości standardowo mają. Podkładek weź z 10 na zapas. 

Zrzuce koło i zrobie Ci jutro zdjęcie jak ma to wyglądać :-) 

Abs chcesz mieć? Bo wiesz, że nie będzie działać? 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

No chciałbym mieć ten ABS autem jeżdżę na codzień i nieraz się przydaje. Czekam za tym zdj chętnie zobaczę jak to jest wszystko założone

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Ja nie dawałem nawet koronek do tyłu bo nie chciało mi się z tym bawić więc abs nie mam. Nie wiem jak to będzie wyglądać przy 2 stopniach, które masz możliwe, że będzie działać ale prędkość kół będzie przekłamywana. Jeśli byś chciał wszystko na tip top to na moje trzeba by zrobić jakiś rowek na koronke w tarczopiaście żeby była w tej samej płaszczyźnie co czujnik bo teraz jak złożysz to koronka razem z czopem i tarczą będzie pod kątem.

Może @KamilB5 coś pomoże bo coś sie chwalił, że na 3,5 stopnia ma abs :biggrin:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KamilB5

Nic nie trzeba przerabiać, nic nie przeklamuje ;)

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Puchałke pisał co innego, z tym że on miał chyba 8 stopni z tyłu może przy grubszych kątach tylko rzeźba wchodzi w gre

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

Analizując to jak rozkrecalem to czujnik będzie tak samo ustawiony jak koronka. Do belki camber>osłona>trzpień>łożysko z piasta>tarcza

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Niestety koła ściągnąc nie mogłem bo auto mam przewalone na bok wiec musi Ci wystarczyc takie zdjecie :-) 

Tak jak mówiłem, zebrać materiału z jarzma gdzie styka sie z wew stroną tarczy, dluzsza sruba w dolnym mocowaniu plus podkladki o góry ori śruba bez podkładek.

1.jpg

 

Edytowane przez uszol
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania