Skocz do zawartości
uszol

A4 B5 Zbieżność z tyłu, krzywe koła, camber

Rekomendowane odpowiedzi

uszol

Do rzeczy, przy zmianie kół z 15" na 18" a tylnej osi zauważyłem, że koło jakby lekko krzywo stało jeszcze bez camberów wyglądało to tak. Wygląda jakby szło w strone osi Y auta

tyl.jpg

Założyłem camber w takiej pozycji jak jest na zdjęciu niżej i wizualnie krzywizna koła jeszcze sie pogłebiła, jakby bardziej uciekala w strone osi Y auta. Camber ma regulacje na tzw fasolkach. Rozebralem wszystko jeszcz raz do zera i tym razem przesunalem ten pałąk wystający zza czopa piasty w strone przodu auta, koło lekko się wyprostowało bo dolna grubsza czesc cambera je wypchnela (niestety zdjecia nie mam ale mozna powiedziec ze kolo stoi teraz tak jak na zdjeciu pierwszym)

WP_20170215_15_54_38_Pro.jpg

WP_20170218_15_34_09_Pro.jpg

I teraz pytanie czy belka ma jakąś fabryczną krzywizne, czy tuleje już mówią papa? Ma ktoś jakieś pomysły? Najbardziej dziwi mnie to, że koło juz stalo krzywo bez camberow a sam camber wizualnie poglebil tą krzywizne tylko. du*a mi jakos specjalnie w zakretach nie lata, tuleje są LMO nigdy nie wymieniane, pamiętają fabryke więc skręcenie na sztywno nie wchodzi w gre. Jakieś pomysły? Może to tylko wizualnie wydaje się krzywo ze względu na linie budy? Jeszcze myślę czy by tulei nie popuscic i później skręcic bo przy obecnym obnizeniu moze siedza na "sztywno"? 

Dorzucam dla porównania fote kamila z camberem 3,5 stopnia na tyle

cc6cd1d730cb74087109fb112d6d4ea9.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

Powiem tak ja na belce w a3 8l zauważyłem że koło lekko się pochyliło i że z jednej strony bardziej wystaje 2-3 mm ale to podobno jest ok nigdy nie ustawiasz idealnie

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smky95

Dupcia jest węższa niż cała buda :): u mnie tez widać jakby coś było krzywe. 1ee15e0ecf463f68feee2958c1c4ce1c.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Czyli ten typ tak ma :eusathink:  Nie wierze, że wszyscy mamy na raz tuleje wymęczone i krzywe belki :decayed:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smky95

U mnie tuleje to tez się proszą o zmianę :v myśle nad poli, kupić żółte i po problemie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Cena też fajna 100zł szt w olkuszu 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
smky95

Jak na tuleje do końca życia to cena spoko, czerwony podobno jak ori, żółty już twardszy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Na razie nie ruszam tulei, zerkałem na nie. Nie są poparciałe ani pozrywane - szkoda kasy na to, kolejne foto wygrzebałem b5 i nawet na tym ujęciu widać, że lekko koło ucieka w strona środka auta, podsumowując temat.. norma w b5 fwd widocznie belka musi mieć jakąś "krzywizne". Pojeżdze troche i zobacze jak i czy będzie darło opone :naughty:

17160538_1083518741791529_2132594875_n (1).jpg

@szczyg

Jak poskładasz wszystko to zarzuć później foto od góry, zobaczymy jak to u Ciebie sie układa na camberze.

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

W a3 jest tak
88771b6c64e2ab79be249dc25d08fdc0.jpg

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczyg

Z tego co się dowiedziałem w a3 nie trzeba kombinować z jarzmem wystarcza tylko podkładki będzie cieplej i dłużej jasno to będę ogarniać

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Wszystko zależy od kąta przy dwóch może nie trzeba zbierać jarzma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania