Skocz do zawartości
goldi

A4 B6/B7 Dużo Błędów

Rekomendowane odpowiedzi

goldi

Witam wywala mi dużo błędów i nie wiem od czego zacząć  z autem nic się nie dzieje teoretycznie przyspiesza normalnie i pali od strzała nie mam LPG. Po wykasowaniu ich za jakiś czas powracają i zapala się czek engine jakby nie było jakieś masy czy wilgoć  dodam że wczoraj auto stało parę dni po odpaleniu włączył się wentylator klimy przy wyłączonej klimie ale póżniej wróciło wszystko do normy 

 

 

20170611_113845.jpg

20170611_113926.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jarek a w jakim stanie masz świece ? 

No i co s sondą ? 

Skoro wywala to albo padła albo coś z mieszanką . 

No trochę to dziwne że wali tyloma różnymi błędami. 

Sprawdź profilaktycznie akumulator. 

Jeśli jest dobry to odepnij go na pół godziny a potem sprawdź jeszcze raz błędy. 

Ciekawe co powróci. 

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Akumulator ma dwa lata sprawdzę jutro przy rozruchu czy napięcie nie spada najdziwniejsze to że błędy odrazu nie powracają tylko po paru dniach  ostatnio jak były te błędy to nawet czek engine się nie palił .Świece kupie nowe i założę 

Edytowane przez goldi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No właśnie trzeba by eliminować poszczególne przyczyny. Zacznij od wymiany świec., oraz profilaktycznie zrób reset aku. Zobaczymy co będzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

zrobiłem reset aku sprawdziłem napięcie przy aku i ładowanie jest ok polatam dwa dni zobaczymy co się wydarzy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Dziwne, Nie myleś czasem auta?  Może gdzieś woda dostała sie do ecu... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Też mi to chodzi po głowie na razie spokój zobaczymy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Jak ja miałem wode w ECU to nie było żadnych błędów oprocz od potencjometr pedału gazu oraz o niedoładowaniu turbo

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Na razie dziś odkryłem pękniety trójnik od odmy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

dzis ponownie zapalił się czek i tylko błąd czujnika temperatury sprawdzę  jutro odczyt z czujników na zimnym silniku pewnie to jest winowajcą włączania się wentylatora o klimy na zimnym silniku 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jarek a tak z ciekawości obudowa kompa jest cała ? Sprawdź. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

raczej tak już prałem b6 zalane przez popękaną obudowę ale jeszcze to przejże 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania