torgal 5 #1 Napisano 17 sie 2017 19:12:57 (edytowane) Witajcie !!!! Na VAGu wyskoczył mi taki bład w silniku 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0001 W kodach usterek jest napisane że jest to: Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP- brak sygnału chcę wymienić ten czujnik, gdzie on sie znajduje? Ile kosztuje? jak go wymienić? Edytowane 17 sie 2017 19:13:50 przez uszol literówka w nazwie tematu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #2 Napisano 17 sie 2017 19:15:58 (edytowane) Czujnik położenia wału, koszt około 100-140zł w zależnosci od tego jakiej firmy weźmiesz. Będzie wkręcony w blok na 2 śruby. Powinien być z boku silnika ale bliżej grodzi. Edytowane 17 sie 2017 19:20:45 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #3 Napisano 17 sie 2017 19:29:15 11 minut temu, uszol napisał: Czujnik położenia wału, koszt około 100-140zł w zależnosci od tego jakiej firmy weźmiesz. Będzie wkręcony w blok na 2 śruby. Powinien być z boku silnika ale bliżej grodzi. Gdzieś ktoś coś pisał że trzeba się dostać do niego z dwóch stron. Od góry gdZieś pod zbiornikiem od płynu chlodzacego i na dole od podwozia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 468 #4 Napisano 17 sie 2017 19:40:09 7 minut temu, torgal napisał: Gdzieś ktoś coś pisał że trzeba się dostać do niego z dwóch stron. Od góry gdZieś pod zbiornikiem od płynu chlodzacego i na dole od podwozia. Od góry ( za zbiornikiem jest wpięty w kostkę. ) po przewodzie lecisz pod silnik i tam jest przykręcony. W silniku ADR jedna śrubą M6. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #5 Napisano 20 sie 2017 15:44:57 Odkrecilem zbiornik wyrownawczy i szukałem... nigdzie nie mogę znaleźć tej białej kostki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #6 Napisano 7 lis 2017 09:45:44 Odświeżam temat Miałem się wziąć za ten czujnik ale całkowicie o nim zapominałem. A dzisiaj taki przypadek: Wstaje rano, odpaliłem auto i pojechałem na CPN zatankować. Zapłaciłem, wracam do samochodu, odpalam a on nic (kręci, kręci a nie chce załapać). Kręciłem nim chyba z 7 razy. Zostawiłem go na CPNie, wróciłem do domu po miernik (bo na stacji nie mieli a podejrzewałem że to wina aku), wracam z miernikiem, mierze napięcie i jest ok 12,8V, wsiadam za kierownice i jeszcze raz chce nim zakręcić a on posłuszny jak pies odpalił za pierwszym razem. Żona mi powiedziała że miała taki sam przypadek długi czas temu, 10 razy kręciła i za 11 razem załapał. Wróciłem do domu i pod VAG-a go. I jest ten błąd: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 906 018 K Component: 2.0L R4/4V FSI 0009 Coding: 0000000 Shop #: WSC 31135 VCID: 301393C3E33B 8E0907807F NOX 0511140013 007 4109 1 Fault Found: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0001 Czy według was winą byłby czujnik? A może coś innego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 582 #7 Napisano 7 lis 2017 09:51:55 Raczej napewno czujnik jeżeli tak pokazał komp ja kiedyś w Mondeo miałem tak samo jechałem i zatrzymałem się na światłach auto mi zgasło, przy próbie odpalenia niestety nic. Po podpięciu kompa pokazało czujnik zaholowałem do warsztatu wymienili czujnik i potem już problemu nie było Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #8 Napisano 7 lis 2017 10:43:58 Czujnik polozenia walu jak nie wymienisz w koncu w ogole nie odpali Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ucando 0 #9 Napisano 15 lis 2017 06:27:12 Na 99,9% będzie to wina czujnika położenia wału. Jeżeli nie jesteś w stanie samemu sobie z tym poradzić, podjedź do mechanika żeby sprawdził gdzie dokładnie ten czujnik u Ciebie występuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 468 #10 Napisano 15 lis 2017 06:43:40 Można sprawdzić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
torgal 5 #11 Napisano 18 lis 2017 14:08:08 Czujnik wymieniony, błąd usunięty, teraz jeżdżę i testuje. Ale powiem szczerze, ze mój mechanik miał trochę problemu z tym, w pewnym momencie zwątpił ale udało się. Czujnik uszkodzony był chyba oryginalny, ponieważ miał oznaczenie na kablu ( logo audi i wolsvagena i numer OEM). Żeby dostać się do kostki trzeba było od góry zdjąć zbiorniczek wyrównawczy od płynu chłodzącego i pod kolektorem wydechowym znajdowały się 3 kostki obok siebie, jedna z nich była kostka od czujnika. Natomiast od spodu, czujnik był wkręony w blok w okolicach filtra oleju, ale dostęp masakra. Mam nadzieje że problem ustąpi. Za tydzień znowu podłącze VAGA i zobaczę czy błąd nie wrócił. Dzięki wszystkim za pomoc i na razie zamykam temat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czorny27B7 0 #12 Napisano 11 lis 2018 12:08:11 Witam.Podepne się pod temat.U mnie także vcds wypluł błąd G28.Audi gasło podczas jazdy odpalać odpalało Ale miało ciężko ruszyć z miejsca po nocy.Musiałem mu przygazowac.Czujnik G28 wymieniony na boscha.Błąd skasowany i nie wraca Ale problem pozostal.Auto gaśnie podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła.Sprzęgło wciskam obroty spadaja i nagle auto kaput. Puszczam sprzęgło i auto chodzi.Co może być jeszcze nie tak????? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach