Skocz do zawartości
_Andrzej_

A4 B8 Swap hamulcow S4 B8 na ......

Rekomendowane odpowiedzi

_Andrzej_

Hejka, 

 

Jako ze moc wzrosla, planuje tez wymiane hamulcow. 

Rozgladam sie za hamulcami od SQ5. Tarcze przednie to 380mm, tyklo teraz , zaciski sa tam dwu tloczkowe? 

Ogladalem tez hamulce z szescioma tloczkami ale tarcze znowu sa mniejsze. Na co patrzec ? Na ilosc tloczkow czy na wielkosc tarczy, bo nie bardzo to rozumiem. 

Czy musze wymieniac tylko przod, czy tyl tez ?

Pomoglby mi ktos naprowadzic mnie na wlasciwy tor?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

693456699 zadzwoń pod ten numer. To kolega Dev który zna się na hamulcach,  robi przy nich i nie jednemu dobrał odpowiedni zestaw. On powie Ci co szukać a może nawet coś ma gotowego na sell

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Srednica jak dla mnie tarczy wiecej robi niz ilość tloczkòw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_
24 minuty temu, Dziadek napisał:

Srednica jak dla mnie tarczy wiecej robi niz ilość tloczkòw

Wedlug mnie nawet lepiej wyglada :): wiem , ze nie o wyglad przy hamowaniu chodzi, ale jezeli juz, to czemu nie. 

Wstepnie mysle ze na przod 380mm , a tyl mozna serie zostawic ?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
38 minut temu, _Andrzej_ napisał:

Wstepnie mysle ze na przod 380mm , a tyl mozna serie zostawic ?  

Słabo bo przód będzie wtedy nurkował. Co do reszty to tak jak dziadek mowi wieksza srednica tarczy = wiekszy klocek czyli wieksza powierzchnia tarcia. 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_
6 minut temu, uszol napisał:

Słabo bo przód będzie wtedy nurkował. Co do reszty to tak jak dziadek mowi wieksza srednica tarczy = wiekszy klocek czyli wieksza powierzchnia tarcia. 

aha, no to znaczy , swap calosci ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_
Dnia 28.08.2017 o 22:01, uszol napisał:

Słabo bo przód będzie wtedy nurkował. Co do reszty to tak jak dziadek mowi wieksza srednica tarczy = wiekszy klocek czyli wieksza powierzchnia tarcia. 

A są w ogóle większe tarcze  jak 330 na tył?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Rzeczywiście 330x22 największe są na tył i takie już seryjnie występują w s4 b8. W takim razie odpusciłbym tak duży przód i zainwestowal w rs4 b8 360x35 do tego przewody w oplocie hel i bedziesz miał heblownie jak talala

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_

No troche nie tegez bedzie wygladac jak z przodu bedzie 380 a ztylu 330. Spokojnie, trzeba sie dwa razy zastanowic niz raz spier....lic ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
1 godzinę temu, _Andrzej_ napisał:

troche nie tegez bedzie wygladac jak z przodu bedzie 380 a ztylu 330

Czemu nie teges ? 

Będzie ok. Większą różnicę mają Ci co 320 na przód pakowali a serię z tylu zostawili. :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Miałem 360x330 i wyglädało spoko w 19" myślę że z 380 tez bēdzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

ładuj 380, jest moc trzeba i hamować :kox:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania