_Andrzej_ 412 #1 Napisano 28 sie 2017 17:47:03 Hejka, Jako ze moc wzrosla, planuje tez wymiane hamulcow. Rozgladam sie za hamulcami od SQ5. Tarcze przednie to 380mm, tyklo teraz , zaciski sa tam dwu tloczkowe? Ogladalem tez hamulce z szescioma tloczkami ale tarcze znowu sa mniejsze. Na co patrzec ? Na ilosc tloczkow czy na wielkosc tarczy, bo nie bardzo to rozumiem. Czy musze wymieniac tylko przod, czy tyl tez ? Pomoglby mi ktos naprowadzic mnie na wlasciwy tor? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #2 Napisano 28 sie 2017 17:59:38 (edytowane) 693456699 zadzwoń pod ten numer. To kolega Dev który zna się na hamulcach, robi przy nich i nie jednemu dobrał odpowiedni zestaw. On powie Ci co szukać a może nawet coś ma gotowego na sell Edytowane 28 sie 2017 20:00:45 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #3 Napisano 28 sie 2017 18:59:36 Srednica jak dla mnie tarczy wiecej robi niz ilość tloczkòw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_ 412 #4 Napisano 28 sie 2017 19:25:24 24 minuty temu, Dziadek napisał: Srednica jak dla mnie tarczy wiecej robi niz ilość tloczkòw Wedlug mnie nawet lepiej wyglada wiem , ze nie o wyglad przy hamowaniu chodzi, ale jezeli juz, to czemu nie. Wstepnie mysle ze na przod 380mm , a tyl mozna serie zostawic ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #5 Napisano 28 sie 2017 20:01:28 (edytowane) 38 minut temu, _Andrzej_ napisał: Wstepnie mysle ze na przod 380mm , a tyl mozna serie zostawic ? Słabo bo przód będzie wtedy nurkował. Co do reszty to tak jak dziadek mowi wieksza srednica tarczy = wiekszy klocek czyli wieksza powierzchnia tarcia. Edytowane 28 sie 2017 20:03:42 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_ 412 #6 Napisano 28 sie 2017 20:09:40 6 minut temu, uszol napisał: Słabo bo przód będzie wtedy nurkował. Co do reszty to tak jak dziadek mowi wieksza srednica tarczy = wiekszy klocek czyli wieksza powierzchnia tarcia. aha, no to znaczy , swap calosci ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_ 412 #7 Napisano 30 sie 2017 08:48:17 Dnia 28.08.2017 o 22:01, uszol napisał: Słabo bo przód będzie wtedy nurkował. Co do reszty to tak jak dziadek mowi wieksza srednica tarczy = wiekszy klocek czyli wieksza powierzchnia tarcia. A są w ogóle większe tarcze jak 330 na tył? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszol 525 #8 Napisano 1 wrz 2017 00:44:25 (edytowane) Rzeczywiście 330x22 największe są na tył i takie już seryjnie występują w s4 b8. W takim razie odpusciłbym tak duży przód i zainwestowal w rs4 b8 360x35 do tego przewody w oplocie hel i bedziesz miał heblownie jak talala Edytowane 1 wrz 2017 00:48:55 przez uszol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Andrzej_ 412 #9 Napisano 3 wrz 2017 03:52:24 No troche nie tegez bedzie wygladac jak z przodu bedzie 380 a ztylu 330. Spokojnie, trzeba sie dwa razy zastanowic niz raz spier....lic ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #10 Napisano 3 wrz 2017 05:30:03 1 godzinę temu, _Andrzej_ napisał: troche nie tegez bedzie wygladac jak z przodu bedzie 380 a ztylu 330 Czemu nie teges ? Będzie ok. Większą różnicę mają Ci co 320 na przód pakowali a serię z tylu zostawili. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dziadek 167 #11 Napisano 3 wrz 2017 09:29:21 Miałem 360x330 i wyglädało spoko w 19" myślę że z 380 tez bēdzie ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seikokilla 657 #12 Napisano 3 wrz 2017 16:02:48 ładuj 380, jest moc trzeba i hamować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach